V
vierailija
Vieras
On täällä muutkin valittaneet silloin kiusaaja.Aidon sivupersoonat?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
On täällä muutkin valittaneet silloin kiusaaja.Aidon sivupersoonat?
Mahtaa Tsiila olla mustasukkainen, jos hiiri valkasee pyllynreikäänsä suomalaisen fanin takia
Ja ketä kiinnostaa?Minä luettelen tänne kohta kompostista listaamani nimimerkit ja epäilykseni heidän sukupuolesta jos tämä kiusaaminen ei lopu.
Minä luettelen tänne kohta kompostista listaamani nimimerkit ja epäilykseni heidän sukupuolesta jos tämä kiusaaminen ei lopu.
Aidon sivupersoonat.On täällä muutkin valittaneet silloin kiusaaja.
On täällä muutkin valittaneet silloin kiusaaja.
Onko täällä kaksi kirjanpitäjää?listasit ennen kuin sut heitettiin pihalle?
Kiinnostaa mitä mieltä joku anonyymi on jonkun toisen anonyymin sukupuolesta?Minua.
On täällä muutkin valittaneet silloin kiusaaja.
listasit ennen kuin sut heitettiin pihalle?
Kyllä. Minulla on 16 nimimerkkiä ylhäällä. Voi olla että joku puuttuu kun en listannut niitä poistuneita ja hyväksyntää odottavia.
Joo, taitaa pahimmat tappelijat olla joksufaneja.Tämähän on pahempi kun ylauta. Katkerat ämmät heittelee toisia faneja bussin alle kateuksissaan. Ja älkää sanoko, ettette ole Joksu faneja. Ei teitä muuten ne niin paljon kiinnostais.
Tämähän on pahempi kun ylauta. Katkerat ämmät heittelee toisia faneja bussin alle kateuksissaan. Ja älkää sanoko, ettette ole Joksu faneja. Ei teitä muuten ne niin paljon kiinnostais.
Täällä ketään mitäkään Joksut kiinnosta kuin paskanjauhanta mielessä.Tämähän on pahempi kun ylauta. Katkerat ämmät heittelee toisia faneja bussin alle kateuksissaan. Ja älkää sanoko, ettette ole Joksu faneja. Ei teitä muuten ne niin paljon kiinnostais.
Ja pitämässä listaa Discordin nimimerkeistä. Vaikka asia ei kiinnosta yhtään. Ei siis pätkääkäänMinua kiinnostaa Bojan ei sillä tavalla Joksut. Enkä ole katkera vaan olen puolustamassa täällä Bojania.
anna tulla nyt vaan, odotammme täällä vesi kielellä sun suurta paljastusta
Koira eläin on ainaki, LF, Gr..., laitetaanko lisää?
Komposti discordin nimimerkeistä puhuttiin, eli et osaa nimetä yhtäkäänKoira eläin on ainaki, LF, Gr..., laitetaanko lisää?
Unohdit Kaken Maken ja Peran ja Tauskin.Minäkin voin kertoa kompostin nimimerkit, niin tossarin ei tarvitse vaivautua. Olkaa hyvä:
Benjamin, Kalle, Pentti, Elias, Mikko, Jussi, Anton, Tatu, Heikki, Tomi, Petteri, Onni, Niilo, Alpo, Pertti. Loput on naisia.
Minäkin voin kertoa kompostin nimimerkit, niin tossarin ei tarvitse vaivautua. Olkaa hyvä:
Benjamin, Kalle, Pentti, Elias, Mikko, Jussi, Anton, Tatu, Heikki, Tomi, Petteri, Onni, Niilo, Alpo, Pertti. Loput on naisia.