V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Viimeinen on vaate.No niin, nyt on edetty taas vähän, 90% jo kasassa!
Jospa taas muutama jumikohta, ensin vaikka nämä mitkä tulis näillä käytännössä valmiiksi.
1.2 vasen yläkulma, bl - 4,4 rajasana. Oon mielestäni kahlannut joka ikisen version, ja löytänyt useamman nimen kyllä, mutta mikään ei osu. - Laulaja (Poker Face)
3.1 oikea alakulma, po 5,7 - Marimekon tyyppi ja siitä am 18 - saat edellisestä sekä kok 8 alaoikealle
No, olihan tässä haastetta ja kaukaa haettuja yhteyksiä, mutta kuitenkin kaikki sanat yhdistyivät toisiinsa ja sitä ei kaikissa relluissa näe, joten pointsit laatijalle edes siitäSarjassamme paskarelluja, ja juosten kustuja yhteyksiä. Saa ampua pianistin.
Eka 17 on huonekasvi, alkaa musta... ja toka 5 on hedelmä.Huikeeta, kahdessa ruudussa enää jumeja, kyllä tää tästä valmistuu..
2.2 pääsanasta 17 voisi avata sitä puolta
1.1 pääsanasta 5 alas samoin, katsotaan miten pitkälle näillä pääsisi.
Mikös on se pääsanasta vasemmalle 12?Eka 17 on huonekasvi, alkaa musta... ja toka 5 on hedelmä.
Marjapensas, alkaa musta...Mikös on se pääsanasta vasemmalle 12?
Saatko noista?Kiitos =) Ihan kaikki ei vielä auennut, tässä loput puutteet:
2. 2
Alareuna tro -11 (alaoikealle) - biitsi
1.1
Vasen yläreuna, yhteys maa+maa > 10 - maamies oikealle ja siinä välissä ehkä tapahtuu jotain, sitten jär 12 (vasemmalle) - kuuluisa piispansurma siellä
Vasen alalohko, tämä on eittämättä joku ihan hirveän hieno: ilo - 7 -öinen menomesta -3,4 -baari - 7 harrastelaulamista- jap
Yrittänyt etsiä kaikilla vastasanoilla, kahlannut läpi koko OuKä eikä mikään mee
Jup, valmista tuli. 967 arvausta ja paljon apua vinkeistä =D Kiitos, taas kerran.Saatko noista?
Niin, ja 1.2 ylös 5Jos noista ruutujen alkusanoista puuttuvia saisi, niin ehkä pääsisi jatkamaan.
1.2 ylös 11
3.1 ylös 8, ei se voi… vaan se toinen
ja alas 8
Jos noista ruutujen alkusanoista puuttuvia saisi, niin ehkä pääsisi jatkamaan.
1.2 ylös 11 - kuninkaallinen
3.1 ylös 8, ei se voi… vaan se toinen - liittyy pääsiäiseen
ja alas 8 - yhtye
Salaman tyttöystäväNiin, ja 1.2 ylös 5
Okei, pääsin itse eteenpäin, ja nyt puuttuu 4 sanaa, ja hukassa ollaan.Minä taas olen etsinyt kauan sitä ruudun 2.2 rajasanaa vasemmalle Jyr… 8
mistään luettelosta ei ole löytynyt.
samassa ruudussa myös
Sur 11
JS - Mer 10
Que 6+5
Okei, pääsin itse eteenpäin, ja nyt puuttuu 4 sanaa, ja hukassa ollaan.
2.1
Tyy 10 ja siitä 6+5 yhdistyy Lem Lem.. on myös kappale!
2.2
Undu 9+6 ja siitä 11 yhdistyy Sur Puuttuu
jos näihin saisi vinkit niin pääsisi tästäkin loppuun
Okei, pääsin itse eteenpäin, ja nyt puuttuu 4 sanaa, ja hukassa ollaan.
2.1
Tyy 10 ja siitä 6+5 yhdistyy Lem 5+6 on artisti ja Lem hänen biisi. 10 on myös biisi, jossa tuo sama artisti mukana. 2017 kesäkumi
2.2
Undu 9+6 ja siitä 11 yhdistyy Sur 11 on bändi ja Sur heidän biisi. 9+6 on myös ko bändin biisi
jos näihin saisi vinkit niin pääsisi tästäkin loppuun
PUM!Sarjassamme paskarelluja, ja juosten kustuja yhteyksiä. Saa ampua pianistin.
Pääsanasta lähteviä puuttuu
1.1 vihreä 12,10 - vastasanan wiki, lisää välilyönti
1.2 sininen 7 - ammatti
ja 7,7
3.1 keltainen kaukana vasemmalla 7 - hedelmä, tätä kautta ratkesi se ruutu valmiikis
Jumeja
1.2 Enn 8,6,10
2.2 vii 6,5 jatkuu 5 ja yhdistyy Sus - biisin esittäjä
JS - mer -tap 10
3.1 vas ylh kirjan nimestä 8
ylh Kou 12
Kuk -Juh 12
Pyj - Rai 14
- nämä,ratkesivat, kun sain pääsanasta lähtevän hedelmän