Ymmärrätkö kuitenkin että pyöräily on mitä mainioin liikuntamuoto?
Toki.
Mut niin ovat kävely, juoksu, hiihto, luistelu, uinti, soutu, melonta ja potkukelkkailukin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ymmärrätkö kuitenkin että pyöräily on mitä mainioin liikuntamuoto?
Sitä mä vain ihmettelin, että miksi edes luet ketjua pyöräilykypäristö, jos et edes omista pyörää? Miksi tulla ketjuun, jossa kysellään pyöräilykypäristä, vain että pääset sanomaan, että sinä et pyöräile? En ymmärrä motiiviasi tähän.
Kävelyä ja juoksemista ei voi käyttää asiointiin. Hiihtoa, luistelua, uintia ja melontaa ei yleensä voi harrastaa ympärivuotisesti. Potkukelkkailua tai -lautailua pitää katsoa tarkemmin.Toki.
Mut niin ovat kävely, juoksu, hiihto, luistelu, uinti, soutu, melonta ja potkukelkkailukin.
Mitä liukastetta käytät kun saat kikkelsonia pyllyyn?Mä luulin tätä vanhanajan pyöräilykypäräketjuksi mutta ei tainnut olla. Kauemmin palstailleet tietävät mitä tarkoitan.
Kävelyä ja juoksemista ei voi käyttää asiointiin. Hiihtoa, luistelua, uintia ja melontaa ei yleensä voi harrastaa ympärivuotisesti. Potkukelkkailua tai -lautailua pitää katsoa tarkemmin.
Ei kukaan halua lähteä kolmen kilometrin päähän ostamaan ruokaa perheelle kävellen.Ja ettei kävelyä voi käyttää asiointiin?
Mitä v.ittua?
Riippuu matkasta. Jos asiointimatka on vaikak 4 km (niinku mulla keskustaan), niin kävelyyn menee tunti suuntaansa, pyörällä 15 minuuttia suuntaansa. Valitsen pyörän.Ja ettei kävelyä voi käyttää asiointiin?
Mitä v.ittua?
Wau. En ole ollut palstalla kovin kauaa, niin pyydän anteeksi, että en tiennyt, että tämä on jokin juttu täällä.
Riippuu matkasta. Jos asiointimatka on vaikak 4 km (niinku mulla keskustaan), niin kävelyyn menee tunti suuntaansa, pyörällä 15 minuuttia suuntaansa. Valitsen pyörän.
Riippuu matkasta. Jos asiointimatka on vaikak 4 km (niinku mulla keskustaan), niin kävelyyn menee tunti suuntaansa, pyörällä 15 minuuttia suuntaansa. Valitsen pyörän.
Wau. En ole ollut palstalla kovin kauaa, niin pyydän anteeksi, että en tiennyt, että tämä on jokin juttu täällä.
Toki jos ei ole kiire mihinkään niin voi talsia, mutta ei mulla ole arkena aikaa käyttää kolmea tuntia kaupassakäyntiin.Me taas talvella kävellään helposti seitsemänkin kilometrin kauppareissuja. Per suunta.
Reissussa näkee enemmän kun ei vuokraa autoa.
Toki jos ei ole kiire mihinkään niin voi talsia, mutta ei mulla ole arkena aikaa käyttää kolmea tuntia kaupassakäyntiin.
Miksei? HyötyliiluntaaEi kukaan halua lähteä kolmen kilometrin päähän ostamaan ruokaa perheelle kävellen.
Eihän nyt neljään kilsaan tuntia meneRiippuu matkasta. Jos asiointimatka on vaikak 4 km (niinku mulla keskustaan), niin kävelyyn menee tunti suuntaansa, pyörällä 15 minuuttia suuntaansa. Valitsen pyörän.
Mulla menee kyllä aika asan tunti. 1 km vartissa.Eihän nyt neljään kilsaan tuntia mene