V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja aikuiset voi hankkia sokeritaudin.Auto on kätevä. Ipanat voi fillaroida.
Ootsä käyny neurokirurgisella osastolla?Ootsä ihan tosissas?
Miksen olisi tosissani?Ootsä ihan tosissas?
Voi luoja. Minä ainakin fillaroin ihan ilokseni. Ja kaupassakin käyn mieluummin pyörällä kuin autolla (matkaa n. kilometri). Oletko oikeasti niin laiska, että menet joka paikkaan autolla? Pyöräilyhän on hauskaa.Auto on kätevä. Ipanat voi fillaroida.
Voi luoja. Minä ainakin fillaroin ihan ilokseni. Ja kaupassakin käyn mieluummin pyörällä kuin autolla (matkaa n. kilometri). Oletko oikeasti niin laiska, että menet joka paikkaan autolla? Pyöräilyhän on hauskaa.
Onneksi ei toisen nimimerkillä!Ja vieläpä omalla nimimerkilläsi?
Onko tuo sinulle jokin ylpeilyn aihe? Osaatko edes ajaa pyörällä? MIksi mennä kilometrin matka autolla kun pyörälläkin pääsee?Lenkille en mene autolla. Enkä vesille. Enkä metsään.
Ei mulla oo edes ollut fillaria sen jälkeen kun täytin 18 ja ostin auton.
Onko tuo sinulle jokin ylpeilyn aihe? Osaatko edes ajaa pyörällä? MIksi mennä kilometrin matka autolla kun pyörälläkin pääsee?
Ymmärrätkö kuitenkin että pyöräily on mitä mainioin liikuntamuoto?Minne menen sen kilometrin?
Mä pääsen kävellen postilaatikolle. Muualle (kauppa, kirjasto) onkin matkaa sit likemmäs kymmenen kilsaa.
Eikäko! Bussipysäkille on vain kahdeksan kilometriä. Mut jos bussilla lähden duuniin myöhästyn noin kolme tuntia olettaen että duunit alkaa seiskalta.
Auto <3
Okei, sitten ei varmaan tosiaan pysty. Aika kumma että pyörämatkan päässä ei ole mitään kohdetta. Uimarantaa, laavua, jotain kaveria, jonka luona käyt. Mutta uskotaan, uskotaan, että ei ole tarvetta pyörälle. On vain niin kummallista itelle, kun meen pyörällä lähes kaikkialle. Joo, mulla on kauppaan on vain se kilometri ja keskustaan 4, niin ne menee kivasti.Minne menen sen kilometrin?
Mä pääsen kävellen postilaatikolle. Muualle (kauppa, kirjasto) onkin matkaa sit likemmäs kymmenen kilsaa.
Eikäko! Bussipysäkille on vain kahdeksan kilometriä. Mut jos bussilla lähden duuniin myöhästyn noin kolme tuntia olettaen että duunit alkaa seiskalta.
Auto <3
Sitä mä vain ihmettelin, että miksi edes luet ketjua pyöräilykypäristö, jos et edes omista pyörää? Miksi tulla ketjuun, jossa kysellään pyöräilykypäristä, vain että pääset sanomaan, että sinä et pyöräile? En ymmärrä motiiviasi tähän.Auto on kätevä. Ipanat voi fillaroida.
Joillakin on tarve tulla pätemään. Toisilla se on alkoholi (kuuluu aikuisuuteen ja limppari on lapsille) ja rr:n tapauksessa autot ja pyöräily.Sitä mä vain ihmettelin, että miksi edes luet ketjua pyöräilykypäristö, jos et edes omista pyörää? Miksi tulla ketjuun, jossa kysellään pyöräilykypäristä, vain että pääset sanomaan, että sinä et pyöräile? En ymmärä motiiviasi tähän.