#2 Olet oikeassa. Nykyhallituksen matematiikka sakkaa pahasti.
Yle aamussa keskusteltiin Trumpin tullipolitiikasta. Jos meno jatkuu sellaisenaan, koko maailman rahapolitiikka menee uusiksi. Kyse on kuin puusta tai kasvista, jonka juurien lonkerot ovat kietoutuneet yhteen viereisen kasvin tai puun kanssa. Yhteiselämä eli symbioosi on vaikea erottaa. Ei sellaiseen muutokseen moniongelmaisen vanhuksen eli Donin aivokapasiteetti ole rakennettu.
Nukuin pitkään, ja olen vielä autuaan tietämätön maailman menosta. Klo 9 uutiset ja talouskeskustelu. Euroviisuanalysointi. Toivon, että Kaj voittaa, ja lehmännahkapeppuinen Erika saa jumbosijan. Anne Kukkohovi Only fans- likapöksyineen tarvitsee rahaa. Palstan Super-Setis ja Omppu-setä ehkä ovat jo tilanneet netistä Annen likaiset pöksyt minigrip-pusseihin käärittyinä.
Näin se elämä menee, kun seuraan Seiskaa ja muita hömppäkanavia.
Heräsin uneen, jossa itkin. Soitin Aatamin aikuisella kolikkopuhelimella, ja kolikot olivat ison keksin kokoisia 50 pennin kolikoita. Puhelinmuistioni jäi kotiin, ja yritin soittaa jo kauan sitten kuolleelle tädilleni. Ehdin jo analysoida mistä uneni johtui.
Seuraavaksi laitan berliininmunkki Äiti-palkkauksen kaappiin, ja alan katsoa saippuasarjaani. Nyt ollaan jaksoissa, jotka olen jo aiemmin katsonut amerikkalaisesta blogista. Kunpa elämänikin olisi samanlaista. Olisin jo elänyt jonkin vaiheen, ja herättyäni tietäisin miten päiväni menee. Tai olisin kirjoittanut elämästäni aikoinaan monta kirjaa, ja niissä kertonut miten elämäni tulevaisuudessa sujuu.
Suomen sähkö on kuulema halpaa verrattuna muihin maihin. Iloitaan siitä.
Jos sähkö kallistuu, minun joutava surffailu netissä loppuu kuin kanan lento.
Sen jälkeen saatte tyytyä Alepan hauskoihin nettimainoksiin. Minua ne aina naurattavat./korjasin höpinääni