V
vierailija
Vieras
Nytkö hän solvaa jo lyhyetkin ihmiset, voi hyvänen aika mikä mammaÄlä puhu lyhyiden ihmisten äänellä!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nytkö hän solvaa jo lyhyetkin ihmiset, voi hyvänen aika mikä mammaÄlä puhu lyhyiden ihmisten äänellä!
Asia ei kiinnosta minua, piste.Nytkö hän solvaa jo lyhyetkin ihmiset, voi hyvänen aika mikä mamma
Lopeta sitten solvaaminen!Asia ei kiinnosta minua, piste.
Tulet tänne haukkumaan pätkiä ihmisiä, vaikka ei muka kiinnosta, just jooAsia ei kiinnosta minua, piste.
En ole solvannut ketään, oma on ongelmasi, jos et asioita ymmärrä niin.Lopeta sitten solvaaminen!
Nytkö hän solvaa jo lyhyetkin ihmiset, voi hyvänen aika mikä mamma
Ei ehkä Pätkää, mutta Pekkaa saattaisi kiinnostaakin..Ei kiinnosta yhtään pätkää.
Täh, oot aika pimeä ei siinä.Tulet tänne haukkumaan pätkiä ihmisiä, vaikka ei muka kiinnosta, just joo
Taidat olla itse pätkä, kun sitä tuot niin esiin.En ole solvannut ketään, oma on ongelmasi, jos et asioita ymmärrä niin.
Ihan normi kokoinen olen, en pitkäkään kyllä.Taidat olla itse pätkä, kun sitä tuot niin esiin.
Ei ehkä Pätkää, mutta Pekkaa saattaisi kiinnostaakin..
Ei ehkä Pätkää, mutta Pekkaa saattaisi kiinnostaakin..
Miksi on tarve sitten haukkua muita pätkiksi?Ihan normi kokoinen olen, en pitkäkään kyllä.
En ole haukkunut ketään, toi on sanonta vai puuttuuko yleissivistystä noin paljon vai.Miksi on tarve sitten haukkua muita pätkiksi?
Pitäisi sinunkin tietää, että nykyaikana kaikki sanonnat ei ole enää ok.En ole haukkunut ketään, toi on sanonta vai puuttuuko yleissivistystä noin paljon vai.
En minä sellaisia mieti, mieti ihan keskenäsi kiusaaja.Pitäisi sinunkin tietää, että nykyaikana kaikki sanonnat ei ole enää ok.
Kiinnostaa kuin kilo pskaaPitäisi sinunkin tietää, että nykyaikana kaikki sanonnat ei ole enää ok.
Kannattaisi miettiä, itsehän tässä haukut ja solvaat.En minä sellaisia mieti, mieti ihan keskenäsi kiusaaja.
No enhän haukkunut, hanki elämä.Kannattaisi miettiä, itsehän tässä haukut ja solvaat.
Minulla on enkä hauku ketään pätkiksi. Koittaisit sinä parantaa huonot tapasi. Niin.No enhän haukkunut, hanki elämä.
Ei kiinnosta yhtään pätkää = Ei kiinnosta lainkaanMinulla on enkä hauku ketään pätkiksi. Koittaisit sinä parantaa huonot tapasi. Niin.
Tarkoittaa samaa kuin ei lainkaan, näin, nyt sinäkin ymmärrät. Oon J ja B lyhyempi, miksi hitossa haukkuisin yhtään ketään.Minulla on enkä hauku ketään pätkiksi. Koittaisit sinä parantaa huonot tapasi. Niin.
Kirjoitit kuitenkin pätkää ja loukkasit kaikkia lyhyitä ihmisiä, hyi.Tarkoittaa samaa kuin ei lainkaan, näin, nyt sinäkin ymmärrät. Oon J ja B lyhyempi, miksi hitossa haukkuisin yhtään ketään.
Niin ja selvennys ylhäällä, normaaliälyinen ymmärtää kyllä.Kirjoitit kuitenkin pätkää ja loukkasit kaikkia lyhyitä ihmisiä, hyi.
Normaaliälyinen on sivistynyt eikä hauku ketään pätkiksi niin.Niin ja selvennys ylhäällä, normaaliälyinen ymmärtää kyllä.