V
vierailija
Vieras
Markku täällä, voisin alkaa sulle kaveriksi.Ei ollut minun kirjoitus kellä ilmeisesti suuntaat, vaikka sitä komppaankin, ja en koe ollenkaan noin mitä luulet, ei huolta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Markku täällä, voisin alkaa sulle kaveriksi.Ei ollut minun kirjoitus kellä ilmeisesti suuntaat, vaikka sitä komppaankin, ja en koe ollenkaan noin mitä luulet, ei huolta.
Ei kyllä ollut, vaan jonkun toisen tosipohjan shippaajan ja en koe, että olisi mitään hätää tai jotain naureskelua, lisäksi en välittäisi, vaikka olisikin.Kyllä taisi olla. Tämä ei ole oikea paikka hakea seuraa varsinkaan, jos on noin suuria ongelmia.
Oletko irtonamu tai oletko ollut myös instassa sillä nimellä? Siitähän se juttu taisi lähteä.Voi nyt virtahevon vttu sentään vihaseurauksienne kanssa
Tässä nyt taas varmaan Marpleillaan Irtonamun (minun!!!!) "juorutilin" seuraamisen kanssa. Sattumoisin olen minä ja kyllä, kåvin elämäni ensimmäistä kertaa vilkaisemassa tuota jazzitiliä, koska noin 70% kommenteista täällä koskee sitä (Ikävä kyllä) Sattumoisin jäi seurantaan, koska sillä hetkellä tuli parempaa tekemistä,, seuraamalla kun löytää simsalabim heti uudestaan kun palaa twitteriin. (En siellä aikaani kuluta kuin hyvin satunnaisesti).
Jos joku on sattunut huomaaman, niin en hirveästi Bojtsuherutusvideoita ole tänne tehnyt, koska pidän häntä täysin epäkuumana varsinkin shippausmielessä ja suhteellisen epämielenkiintoisena muutenkin. Tosi ihan ok ja hyvä laulaja artistina, jollaisia tosin valmistuu 1 kpl joka pikkukaupungin musiikkiopistoista.
Ei mulla nyt muuta, kuin minuun ei kannata salapoliisiaikaa uhrata, tai ihan sama mulle, jos joku niin haluaa tehdä. Hauskaa illanjatkoa
T. IN/MM
On se sama tyyppi, annahan jo olla.Oletko irtonamu tai oletko ollut myös instassa sillä nimellä? Siitähän se juttu taisi lähteä.
En kysynyt sulta. Öitä!On se sama tyyppi, annahan jo olla.
Markku täällä, oletko vielä hereillä?En kysynyt sulta. Öitä!
Kyllä vaan! Kaunis käyttäjänimi ja kaunis miesOletko irtonamu tai oletko ollut myös instassa sillä nimellä? Siitähän se juttu taisi lähteä.
No kävi jo siitä aiemmasta X tilistä ilmi, kun sama kuva kuin instassa, pölhy.En kysynyt sulta. Öitä!
Hyi, eikö noi ole jotain Johanna Tukiaista vainonneita pippapäätyyppejä eli toivon mukaan ei.Onko täällä näätiä? Edelleen glamuurin keskipisteessä roikkuvia tai entisiä? On mietityttänyt tää juttu jo pitkään, sana on ainakin osalla yhtä hyvin hallussa kuin näätälässä huippuaikoina.
Saappaat salonkiin!
Yhtä turvoksissa? Yhtä paljon naamakarvaa?Tydy ja Kärde ovat ihan naimanaamoja
Markku täällä, mitä kuuluu?Yhtä turvoksissa? Yhtä paljon naamakarvaa?
Onko täällä näätiä? Edelleen glamuurin keskipisteessä roikkuvia tai entisiä? On mietityttänyt tää juttu jo pitkään, sana on ainakin osalla yhtä hyvin hallussa kuin näätälässä huippuaikoina.
Saappaat salonkiin!
Missä näkee Kn muijan tuoreen kuvan?Markku täällä, mitä kuuluu?
Ihan samanlaiset hymyt ja hampaatYhtä turvoksissa? Yhtä paljon naamakarvaa?
Onko täällä näätiä? Edelleen glamuurin keskipisteessä roikkuvia tai entisiä? On mietityttänyt tää juttu jo pitkään, sana on ainakin osalla yhtä hyvin hallussa kuin näätälässä huippuaikoina.
Saappaat salonkiin!
Höpö höpöIhan samanlaiset hymyt ja hampaat
En tiedä, haluatko jutella? T. MarkkuMissä näkee Kn muijan tuoreen kuvan?
?Missä näkee Kn muijan tuoreen kuvan?
TodellakinKyllä vaan! Kaunis käyttäjänimi ja kaunis mies .
Ei kiinnosta yhtään pätkää.No onhan
3-1 Suomi häviää Ranskalle.
Älä puhu lyhyiden ihmisten äänellä!Ei kiinnosta yhtään pätkää.