V
vierailija
Vieras
Loukkaat Jereä.
Vapautan Pienen Irtonamu-Emmanuellen.! Tervetuloa piimävapaaseen paratiisiin!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Loukkaat Jereä.
No en minä tiedä kekä sinä olet, eikä se liity minuun.Minulla on parempi niin.
Onko K nyt vanhempiensa luona vai Miken kotona? Miten ne kodit nyt menikään?
Vain väärinnäkevän K fanin mielestä.Bojan katsoo kaikkia niin kuin olisi täynnä aitoja tunteita.
Tiedät kylläNo en minä tiedä kekä sinä olet, eikä se liity minuun.
Eikös Mikke muuttanut siis tänä vuonna vai meneekö mulla jo kaikki vuodenajat sekaisin. Ei sillä että olisi merkitystä mutta jotenkin muistelin sellaista somesta lukeneeni.
Ai joku Bojania loukannut luulee niin, ootpa hölmö sitten.Tiedät kyllä Olet ihastunut minuun.
Lakkaa pyristelemästä ja tunnusta.Ai joku Bojania loukannut luulee niin, ootpa hölmö sitten.
Muutti. Ja avokin julkisen IGn perusteella kyseessä hyvin perinteinen skandinaavisen valkoinen koti. Ei siis tämä, josta tuoreet kuvat ovat.
Miksi on kenkä matolla?Öö tuota...mitä hiton väliä taas vaikka olis Hietaniemenkadun yömajassa
Kyllä. Martin rauhoittaa nokkavan Bojanin lämpimällä olemuksellaan. Siitä tulee nöyrä puppyEi niin paljon kuin Bojanin ja Martinin. Se on niin vilpitöntä ja puhdasta.
Kyllä. Martin rauhoittaa nokkavan Bojanin lämpimällä olemuksellaan. Siitä tulee nöyrä puppy
Mä olen kylläkin realismiin taipuvainen Bojan-fani.Vain väärinnäkevän K fanin mielestä.
Kirjaimellisesti nokkavaKyllä. Martin rauhoittaa nokkavan Bojanin lämpimällä olemuksellaan. Siitä tulee nöyrä puppy
Mä olen kylläkin realismiin taipuvainen Bojan-fani.
No en minä edes ole mikään nimimerkeistä nimellä kirjoittanut niin ja en tykännyt vain niistä kirjoitetuista jutuista, että. Eli mistään ihastumisesta ei ole kyse siis.Lakkaa pyristelemästä ja tunnusta.
Martin on kieltänyt shippauksen, nyt lopeta sotkemasta tähän.Kyllä. Martin rauhoittaa nokkavan Bojanin lämpimällä olemuksellaan. Siitä tulee nöyrä puppy
Jos isoista tuulenhalkijoista tykkää.B:llä on kaunis nenä.
Tossarit on tehokkaasti pilanneet kaikkien B-fanien maineen ja luulee kaikkia meitä yhtä harhaisiksi shippareiksi.Tosiaan katsoo. Mä oon aina ihmetelly, että ei oo tainnu B tossarit huomata. Sama koskee Jerppaa
Kuka hiton Martin? Österdahl? Scorsese? Luther King?
Ei oleMartin on kieltänyt shippauksen, nyt lopeta sotkemasta tähän.
Kahteen kertaan kuulemma on, että.Ei ole Toi on vauvalta lähtenyt valhe.
Tämä juuri. Aiheuttaa paljon väärää tulkintaa. Varsinkin silloin aluksi, kun ei vielä tiedetty tästä Bojanin ominaisuudesta.Bojan katsoo kaikkia niin kuin olisi täynnä aitoja tunteita.