V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Juu, ei kai se vaan ole tuttu tyyppi discordista?Säikähtikö Piimä-Anna-Liisa noin paljon?
Irtonamu, joka on nykyisin Mairen munat twitterissä! Ja parittaa väärin ja piimättelee.
Maire: Loukkaatte Bojania ei instaseuraamisia kyylätä ja niistä kirjoitella
Myös Maire: Kyttää juorutilin seuraajia ja Discordin nimilistaa
Miten voi parittaa väärin?
Ujo piimäSäikähtikö Piimä-Anna-Liisa noin paljon?
Sellaisia, jotka ei perustu aitoon tunteeseen, vaan ovat vain jotain Annaliisojen omaa keksintöä
Sellaisia, jotka ei perustu aitoon tunteeseen, vaan ovat vain jotain Annaliisojen omaa keksintöä
En tiedä, mikä sinusta on aito tunne, mut esim. Bojanin ja Strasin välissä näkyy sitä tosi paljon. Se on rakkautta.
www.instagram.com
En tiedä, mikä sinusta on aito tunne, mut esim. Bojanin ja Strasin välissä näkyy sitä tosi paljon. Se on rakkautta.
![]()
_𝐌𝐄𝐍_𝐇𝐔𝐍𝐊_ on Instagram: "@officialmenatplay : @denis.vega.oficial and @oskargm7 – “Diary of an Attorney: Mistrial”"
8,537 likes, 175 comments - _men_hunk_ on April 22, 2025: "@officialmenatplay : @denis.vega.oficial and @oskargm7 – “Diary of an Attorney: Mistrial”".www.instagram.com
Hiukan eri asia ja minulla on vain hyvä muisti niin.Maire: Loukkaatte Bojania ei instaseuraamisia kyylätä ja niistä kirjoitella
Myös Maire: Kyttää juorutilin seuraajia ja Discordin nimilistaa
Bojan katsoo kaikkia niin kuin olisi täynnä aitoja tunteita.
Sulla on kyllä oudot perusteet. Se mikä sun mielestä on aitoa tunnetta, ei ole sitä jonkun muun mielestä ja päinvastoin. Ne oikeat aidot tunteet taitavat näkyä siellä kotona, kun pariskunnat saavat viettää laatuaikaa kahdestaan. Niitä tilanteita ei meille näytetä.
Loukkaat loukkaamista niin.Loukkaat kaikkia
Minulla on parempi niin.Hiukan eri asia ja minulla on vain hyvä muisti niin.