V
vierailija
Vieras
Harvinaisen rehellinen kommentti.No ei mulle ainakaan oo. Kuka tätä p*skaa jaksaisi pääasiassa kuunnella? Huhhuh.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Harvinaisen rehellinen kommentti.No ei mulle ainakaan oo. Kuka tätä p*skaa jaksaisi pääasiassa kuunnella? Huhhuh.
Minä en kuuntele kumpaakaan, ennemmin Olavi Virtaa. Olen täällä muista syistä.
Varsinkin kun nuo 2 viimeistä ei edes maksa mitään!Ootpa tyhmä, aivan kuin niitä ei ostettaisi vastineena sille, että saadaan se, mitä halutaankin.
Luultavasti ei vastaa tollaisiin kysymyksiin mitään, kääntää eri aiheeseen.Asiasta ei ole viime aikoina häneltä haastatteluissa kysytty, kun ei ole niitä ollutkaan. Uskoisin, että jos ja kun kysytään, joko vastaa rehellisesti tai jättää vastaamatta.
Taidat olla itse tyhmäVarsinkin kun nuo 2 viimeistä ei edes maksa mitään!
No ei välttis, onko toi nimimerkillinen sitä en tiedä, tunnistelut ei huvita niin.Joku täällä taitaa trollailla ja esittää tosishippaajaa, jota ei muka yhteisbiisi kiinnosta, ellei B ole sinkku.
Niin haluatte sitä fanserviceä ja hölmöt maksatte siitä, musalla ei mitään väliä.Ootpa tyhmä, aivan kuin niitä ei ostettaisi vastineena sille, että saadaan se, mitä halutaankin.
No ei mulle ainakaan oo. Kuka tätä p*skaa jaksaisi pääasiassa kuunnella? Huhhuh.
Minä ainakin olen todellinen niin.Joku täällä taitaa trollailla ja esittää tosishippaajaa, jota ei muka yhteisbiisi kiinnosta, ellei B ole sinkku.
Miksei Kn parisuhteella ole väliä?Minä ainakin olen todellinen niin.
Sulla on erittäin tunnistettava kirjoitustyyli, suosit pilkulla erotettuja lauseita, et taida niin olla pisteiden ystävä.No ei välttis, onko toi nimimerkillinen sitä en tiedä, tunnistelut ei huvita niin.
Eihän täällä ole nimimerkkejä.No ei välttis, onko toi nimimerkillinen sitä en tiedä, tunnistelut ei huvita niin.
Pitihän se arvata että tosishipparit ei edes välitä niiden musastaHyvin toimii fanservice rahastuskeinona.
En ole hän kenestä puhut niin.Miksei Kn parisuhteella ole väliä?
Kyllä laitan pisteen ainakin lauseen perään ja minun kirjoittamiksi on väitetty niitäkin missä sitä pistettä ei ole tai on puuttunut vaikka joku iso kirjain alusta.Sulla on erittäin tunnistettava kirjoitustyyli, suosit pilkulla erotettuja lauseita, et taida niin olla pisteiden ystävä.
No, sanoit sen olevan rahastusta, paljonko se minulle maksaa siis?Taidat olla itse tyhmä Mitä enemmän tilillä on seuraajia tai videolla katselukertoja, sitä enemmän algoritmi nostaa sitä muille. Eli bändi hyötyy teidän somekäyttäytymisestä jota teette shipin toivossa.
Yhdellä on.Eihän täällä ole nimimerkkejä.
Oletkin trolli niin.En ole hän kenestä puhut niin.
Outoa tämä muiden tunnistelu. Mitä hyötyä siitä on?Sulla on erittäin tunnistettava kirjoitustyyli, suosit pilkulla erotettuja lauseita, et taida niin olla pisteiden ystävä.
Mitä sillä on (ja kenelle?) väliä, mistä ihminen siinä maksaa? Mä saatan saada noista konserteista paljon enemmän irti kuin moni muu katsoja.Niin haluatte sitä fanserviceä ja hölmöt maksatte siitä, musalla ei mitään väliä.
En ole kiusaaja niin.Oletkin trolli niin.
Kaikki ne keikkaliput kun menet katsomaan bändiä vaan siksi että olet rakastunut Bojaniin ja kuvittelet hänen olevan rakastunut Jerppaan.No, sanoit sen olevan rahastusta, paljonko se minulle maksaa siis?