V
vierailija
Vieras
Missä yhteydessä?Esim. viime syyskuussa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Missä yhteydessä?Esim. viime syyskuussa.
Mistä tiedät että ei ollut tosishippaaja?Väärin on tunnisteltu useasti, tosishippaajiahan luultiin tän päivän naisia haukkuviksikin.
Mäkin katsoin juuri että erityisen vastenmielisiä kommentteja ollut tänään.Onpa harvinaisen epämiellyttävä kommentti. Monenlaista rasismia yhdessä kommentissa.
Mutta pitääkö sen fanit yllä ilkeämielistä juorupalstaa jossa revitellään kaikki kumppaneihin liittyvät tiedonmuruset ja naureskellaan sen suhteille?Robin mennyt kihloihin, mutta naisystävää ei edelleenkään esitellä. Toki ei piilottelekaan seurusteluaan. Näin se tehdään fiksusti.
Ai laittaa sydämen eikä peukkua?No koska oon itse nähnyt. Esim kolme muuta minun lisäkseni komppaa erilailla mutta samanmielisesti jotain kommenttia.
Yleensä komppaus on sen tyyppisiin kommentteihin, että kyllä olisivat.Jos onkin, ei voi tietää, ovatko bojanisteja.
Luitko ne sivut?Mistä tiedät että ei ollut tosishippaaja?
No meistä kaksi ainakin kerrottiin, ettei olla niiden takana, minun shippiin eivät ylipäätään kuulu.Mistä tiedät että ei ollut tosishippaaja?
No ei tarvitse kun ei ole esittänyt sinkkua joka ei naisiin katsahdakaan (paitsi siihen ja mieluiten mieheen, jonka kukin fani fantasioissaan hyväksyy)Mutta pitääkö sen fanit yllä ilkeämielistä juorupalstaa jossa revitellään kaikki kumppaneihin liittyvät tiedonmuruset ja naureskellaan sen suhteille?
Linkinhän vois laittaa kans, ei tästä muuten oikein riemua oleTuossa postauksessa myös jännästi puhutaan niin että B olisi jättänyt Sadien. Osana vitsiä kyllä, mutta kuitenkin. Onkohan tämä siis osalla faneja ihan tiedossa, että näin meni? Tuo vitsailija tuntee ainakin hyvin sen tatuoivan lörpöttelijäfanin… Toki voi olla vaan läpänheittoakin.
Sinä siis todella syytät Bojania (ja Jereä?) harhaanjohtamisesta ja olet vihainen, koska menit uskomaan? Ota nyt hyvä ihminen vastuu itsestäsi.No ei tarvitse kun ei ole esittänyt sinkkua joka ei naisiin katsahdakaan (paitsi siihen ja mieluiten mieheen, jonka kukin fani fantasioissaan hyväksyy)
Seuraa vain perhepiiriä, johon B:n laskee mukaan nykyään.Eikä seuraa ees sitä Dzejlan ystävää Miaa, ymmärtääkseni he ovat olleet ystäviä jo pitkäänkin.
Ei ne bändiläisetkään taida olla perhepiiriä, pölhy.Seuraa vain perhepiiriä, johon B:n laskee mukaan nykyään.
Mutta pienet ne silmät ovat. Sen mut näkee jokainen, ettei ole suurisilmäinen.Noi Bojania ja Kärppyä haukkuvat viestit täällä on todella törkeitä ja kaiken lisäksi noi tämänpäiväiset silmien haukkumiset vielä rasistisia. Ala-arvoista tekstiä kaikin puolin. Molemmat on kauniita miehiä. Bojanin silmät on erityisen vetoavat ja ilmeikkäät.
Tässä yksi tosishippaaja, joka ei hauku ketään ja tykkää sekä Kärtsäristä että Boikkelista
Mä näen kyllä ihan erilailla.Mutta pienet ne silmät ovat. Sen mut näkee jokainen, ettei ole suurisilmäinen.
Eivät ole pienet mitenkään, kiusaaja, vertaa vaikka muihin joksuihin.Mutta pienet ne silmät ovat. Sen mut näkee jokainen, ettei ole suurisilmäinen.
Toivottavasti se haudataan hiljaisuudessa, ehkä B ei ehdi edistää sitä kun Tsiilan kanssa viettää kaiken aikansa.Puhutaanhan nyt Kärtsä + Bojan -biisistä?
Tulispa hyvä! Oli sitä onneks tekemässä vakioporukkakin.Ne Ruotsin viisuvelhot on siis olleet Suomessa tekemässä tätä K&BL collabia, nyt on panostettu
Tässä yksi tosishippaaja, joka ei hauku ketään ja tykkää sekä Kärtsäristä että Boikkelista
Toivottavasti se haudataan hiljaisuudessa, ehkä B ei ehdi edistää sitä kun Tsiilan kanssa viettää kaiken aikansa.