K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minua vähän tökkii koko K&B collab. Se bromanceshippi on jo seilannut ja uponnut. Lähinnä ärsyttää toi B:n shippilämmitys, kun nyt jakaa ja tykkää bojerejutuista somessa. Tuntuu vain huomion hakemiselta ja uraboostaukselta. Enää on jäljellä kreiseimmät shipparit, joiden harhoja tuo vain ruokkii. Eikä kannata B:n enää avautua, miten shippaus häiritsee kun itse sitä nyt ihan tarkoituksella nostaa. Molempien kannattaisi ammatillisesti tehdä omia juttujaan ja pitää kaveruus kaveruutena.
Minä taas luulen, että Bojan nostaa K kappaleiden tasoa ja siitä tulee parhaimpia biisejä, naurattaa vain tollaiset katkerat ankeuttajat, saavat vielä tämän varjolla tavatakin toisiaan enemmän ja something more.

Minua vähän tökkii koko K&B collab. Se bromanceshippi on jo seilannut ja uponnut. Lähinnä ärsyttää toi B:n shippilämmitys, kun nyt jakaa ja tykkää bojerejutuista somessa. Tuntuu vain huomion hakemiselta ja uraboostaukselta. Enää on jäljellä kreiseimmät shipparit, joiden harhoja tuo vain ruokkii. Eikä kannata B:n enää avautua, miten shippaus häiritsee kun itse sitä nyt ihan tarkoituksella nostaa. Molempien kannattaisi ammatillisesti tehdä omia juttujaan ja pitää kaveruus kaveruutena.
Vois K jo jättää nämä viisujutut taakseen.

Minä taas luulen, että Bojan nostaa K kappaleiden tasoa ja siitä tulee parhaimpia biisejä, naurattaa vain tollaiset katkerat ankeuttajat, saavat vielä tämän varjolla tavatakin toisiaan enemmän ja something more.
No kunhan se poikkeli ensin nostais niiden omien kappaleidensa tasoa, mutta kun nekin meni edellisen levyn myötä niin alas, ettei suuri osa entisistäkään faneista pysty niitä kuuntelemaan.

Höpö höpö. Jos B osaisi tehdä hittejä, olisi tehnyt niitä jo bändilleen. Minustakin musiikillisesti haastava combo, kun tyylit niin erit ja samoin kohdeyleisöt. Toivottavasti biisi ei ole liikaa Joksujen tyylinen. Ei varmaan helpoin yhteistyö. Ehkä on balkansuomihumppaa, siitähän B tykkää 😁

Rappion tuntu siinä kuvassa.
Ihan sama tupakoiko vai ei, ei kuulu mulle, mutta en kyllä ymmärrä miksi tuo sen noin näkyvästi esiin omassa somessaan. Kaiken maailman fanikuvat ja ohimennen otetut tilannekuvat on asia erikseen, mutta tuo on ihan ammatillisiin tarkoituksin otettu kuva, niin vähän enemmän harkintaa. Tai ehkä he yrittääkin päästä eroon vanhoista faneista ja ennen kaikkea alaikäisistä faneista ja kosiskella jotain balkanilaisia rock-piirejä. Juu ei, pisteet 0.

Ihan sama tupakoiko vai ei, ei kuulu mulle, mutta en kyllä ymmärrä miksi tuo sen noin näkyvästi esiin omassa somessaan. Kaiken maailman fanikuvat ja ohimennen otetut tilannekuvat on asia erikseen, mutta tuo on ihan ammatillisiin tarkoituksin otettu kuva, niin vähän enemmän harkintaa. Tai ehkä he yrittääkin päästä eroon vanhoista faneista ja ennen kaikkea alaikäisistä faneista ja kosiskella jotain balkanilaisia rock-piirejä. Juu ei, pisteet 0.
Mieluummin nuuskaa huuleen, vai?

Ehkä on sen mielestä tyylikästä? Balkanilla ihan kaikki tupakoi (miehet ja naiset teinistä mummoihin), joten ehkä nyt kun ei ole ihan pikkutyttöjen bändi niin ei pidä sitä niin ihmeellisenä.

Huoh, nyt vähän sitä sisälukutaitoa! Ei se ollut pointti, minähän sanoin että ihan sama tupakoiko vai ei. Tupakoihan Kärtsäkin, kai. Mutta näytä mulle yksikin kuva Kärtsän somesta, jossa se noin näyttävästi tuo esiin sitä nuuskan käyttöä.
Just hiljattaisessa stoorissa sössötti nuuska suussa niin, että oikein näkyi (tuskin se purukumikaan siinä oli)

Yhteistyössä