K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko nuo ihan tyhmiä tuolla kommenteissa, kun luulevat että niiltä tulee uusi biisi?
Enemmän nuo nolottaa, kuin piimä huutelut. Oikeita viisu faneja, eivät tiedä mistään mitään.

Eihän Joksut ole isosti suosittu Puolankaan striimauspalveluissa. Puhe oli siitä, että Joksuilla on faneja slaavilaisissa maissa.
Niin siis tätä just minä halusin tietää, että kun joku sanoi, että he ovat suosittuja kaikissa slaavilaisissa maissa, niin millä perusteella? En siis väitä vastaan, voivat ollakin, mutta ei ainakaan luvut näytä sitä. Balkanilaiset festarit ei vielä tästä kerro, koska ne on lähes heidän kotialueellaan.

Niin siis tätä just minä halusin tietää, että kun joku sanoi, että he ovat suosittuja kaikissa slaavilaisissa maissa, niin millä perusteella? En siis väitä vastaan, voivat ollakin, mutta ei ainakaan luvut näytä sitä. Balkanilaiset festarit ei vielä tästä kerro, koska ne on lähes heidän kotialueellaan.
En minä ainakaan mistään megasuosiosta puhunut, vaan siitä, että heillä on faneja slaavimaissa. Suurin osa Balkanin maista on slaavimaita. Sitten on Puola ja Tsekki, jonne molempiin on tulossa keikkoja syksyllä. Myös ukrainalaisia faneja on paljon fandomissa.

En minä ainakaan mistään megasuosiosta puhunut, vaan siitä, että heillä on faneja slaavimaissa. Suurin osa Balkanin maista on slaavimaita. Sitten on Puola ja Tsekki, jonne molempiin on tulossa keikkoja syksyllä. Myös ukrainalaisia faneja on paljon fandomissa.
Paljon? Eihän Ukraina ja Tsekki streemiluvuissa ainakaan isosti näy. No katsovat varmaan keikkapaikat sen mukaan, onhan ne suht pieniksi nyt laitettukin poislukien festarit.

Paljon? Eihän Ukraina ja Tsekki streemiluvuissa ainakaan isosti näy. No katsovat varmaan keikkapaikat sen mukaan, onhan ne suht pieniksi nyt laitettukin poislukien festarit.
Edelleenkään ei voida tuijottaa vain Spotifyn striimilukuja, Ukrainassakin on Spotify melko tuore palvelu. Ja ne keikat suunnitellaan Openstagen lukujen perusteella, joten siellä on varmasti tsekkiläisiä faneja.

Ei yhtään noloa, vaan realistinen toive. Yleisö olisi ollut ihastuneempiaa. Mutta Käärijä tekee mistä maksetaan
No eikä olisi. B on jo suurelta yleisöltä unohtunut jos edes kovin moni häntä edes Viisuissa huomioi K kuplan ulkopuolella. K ja BL on taas kaikkien tiedossa viime vuoden yleisösuosikkina. Ymmärrän että olet K&B fani mut vähän realiteettaja nyt 😂

Eihän Joksut ole isosti suosittu Puolankaan striimauspalveluissa. Puhe oli siitä, että Joksuilla on faneja slaavilaisissa maissa.
Aika erikoisia faneja jos ei edes kuuntele bändiä. 😁 Itse sanoisin, että Joksuilla on pieni joukko innokkaita faneja slaavimaissa, jotka käyttää heihin paljon rahaa ja matkustaa keikoille. Mutta ei voi sanoa, että olisi tosi suosittuja.

Jep shippifanit on loppupeleissä pieni osa fandomia, puhumattakaan viisujen katsojista. Äänekkäitä ovat ja näissä eri alustoilla viihtyvät, joka voi näin ei niin asiaa tunteville antaa väärän kuvan.
Joo, vähän sama kun vauvalla on (tai oli) hyvin aktiivinen ketju salkkareista mutta ei sielläkään kirjoitellut kuin ihan murto-osa ohjelman katsojista eikä suurin osa varmaan edes tiedä koko ketjun olemassaolosta.

Yhteistyössä