K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sama juttu Dn kanssa, kuin Sn kanssa. Sitä gay best friendiä nämä tytöt kuskaa mukanaan, kun Boitsua tapaavat. Vai onko ne kuitenkin nää pojat jotka tapailee Btä ja tytöt on vaan frendeinä mukana?
Tämä on niin totta! Nämähän noudattaa ihan samaa kaavaa tyttiksen koko suvun ja lähipiirin seuraamisesta gaybestfrendin mukana raahaamiseen. 😱 Sillä on ihan sama kaava, ehkä vähän creepyä kun tarkemmin ajattelee.

Vähän kyllä luulen, et Bojan ei pysty toteuttamaan sitä hulluttelevaa puoltaan tuon neidon kanssa. Bojanissa on se pelleilevä puoli ja sit myös demoni. Instapimu tuskin tykkää kummastakaan ja vain sliipattu puoli kelpaa. Tästä syystä suhde kestää max kesän ajan.

Huoh. Mistähän te palstamammat tiedätte, millainen ihminen on kyseessä, Somepostauksien perusteella vai? Ai niin, unohdin hetkeksi, että täällähän onkin maailman parhaat ihmistuntijat ja keittiöpsykologit.

En minäkään.
Mä voin kyllä uskoa että niillä jonkinlaista sutinaa olisi, mutta siitä oon samaa mieltä kuin tuolla aiemmat että ei tämä ole mikään suhteen julkistus. Jos ne olisivat siellä kahdestaan tilanne olisi ihan toinen, tai sit tietysti joku selkeä yhteiskuva jossa ne söpöstelisi keskenään, sellainenhan olisi nimenomaan suhteen julkistus. Sellaista tuskin on ikinä tulossa vaikka olisivatkin yhdessä, joten arvailujen varaan jää.

Nonni, tää oli suhteen julkistus. On se kyllä just sellainen kuin ajattelinkin boitsun tulevan vaimon olevan. Just balkanilaisen näköinen ja -taustainen. Siihen päälle balkanulina ja kaunis ulkonäkö, niin avot!

Myös Marco Vulentic Köpiksessä. Hänen IG:ssään useita kuvia, joissa halailee Dzeljan kanssa. Kaverireissu, josta kukaan ei tiedä, kuka kenenkin kanssa seurustelee ja seurusteleeko ylipäätään kukaan kenenkään kanssa.

En usko, että ovat edes suhteessa.

Tyttömäiseltä ja kivalta vaikuttaa tässä klipissä tuo Dzeila - nuo kilo meikkiä ja jäätävä ilme - mallikuvat hämäävät.

.

Tyttömäiseltä ja kivalta vaikuttaa tässä klipissä tuo Dzeila - nuo kilo meikkiä ja jäätävä ilme - mallikuvat hämäävät.

.
Kyllä vaan. Saman olen huomannut. Siinä ne leveät farkut muuten.

.
Nimenomaan. Tosi kaunis ja ihan ikäiseltään näyttää.

Yhteistyössä