V
vierailija
Vieras
Raitapaitakuvassa oli.Hoikistunut voi olla, muttei kalpea.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Raitapaitakuvassa oli.Hoikistunut voi olla, muttei kalpea.
Onpas täällä taas aneeminen meno. Saataisko vähän P&K kuumistelua väliin![]()
Katso tämänpäiväinen kuva. Onko vuorokaudessa saanut rusketuksen?Raitapaitakuvassa oli.
Eikö se ole selvää, että KB discord on shippipaikka? Monet seuraa tätäkin paikkaa mm. juorujen perässä. Tuolla ei mitään suhdejuttuja vatvota.Miten täällä on edelleen tällaista kirjoittelua? Ilmeisesti siis 95% palstalaisista on myös Discordissa, miksette pysy siellä? En ymmärrä, miksi tänne pitää tulla koko ajan oksentamaan. Ei se, että sana on vapaa sitä tarkoita. Vaan normaalia kriittisyyttä, muistakin ihmisistä keskustelua kuin päähenkilöistä jne. Ilmeisesti tuolla KB discordissa halutaan elää jonkun epärealistisen shippileikin sisällä ja minua ei sellainen ainakaan kiinnosta. Mutta en vain tajua, miksi täällä pitää koko ajan kiusata ja olla ilkeitä toisille, jos olette sinne discordiinkin kerran menneet. Eli ette olekaan vain trolleja.
Eikä ollu. Hoikistunu on, ei kalpea minustakaan. Monet neuroottiset miehet laihduttaa kun aloittaa suhteen. Bojania ahistaa nähdä 1, 15 cm:n vatsamakkaransa.Jeren kanssa oli niin hehkuvan näköinen.
Aneemikoilla on vielä asiat kesken ja muuminreikä taas hukkunu
Minä kuumistelen K:ta isojen miesten kanssa, se tuskin loukkaa ketäänMiten täällä on edelleen tällaista kirjoittelua? Ilmeisesti siis 95% palstalaisista on myös Discordissa, miksette pysy siellä? En ymmärrä, miksi tänne pitää tulla koko ajan oksentamaan. Ei se, että sana on vapaa sitä tarkoita. Vaan normaalia kriittisyyttä, muistakin ihmisistä keskustelua kuin päähenkilöistä jne. Ilmeisesti tuolla KB discordissa halutaan elää jonkun epärealistisen shippileikin sisällä ja minua ei sellainen ainakaan kiinnosta. Mutta en vain tajua, miksi täällä pitää koko ajan kiusata ja olla ilkeitä toisille, jos olette sinne discordiinkin kerran menneet. Eli ette olekaan vain trolleja.
Mene sinne discordin sivuketjuun. Se on tehty sinulle.Ei me yleensä olla täällä samaan aikaan valitettavasti. Porukalla olis kivempi kuumistella.
Mene sinne discordin sivuketjuun. Se on tehty sinulle.
Rakkaus (ja seksi) hoikistaa!Eikä ollu. Hoikistunu on, ei kalpea minustakaan. Monet neuroottiset miehet laihduttaa kun aloittaa suhteen. Bojania ahistaa nähdä 1, 15 cm:n vatsamakkaransa.
Eiku sinne 14 hengen homoketjuun siis tarkoitin, enkä mihinkään köykäiseen sivuketjuun. Ei muutaJa mulle! Kun pääsis vaan.Mut ok, ilmoittele, kun alat iltateelle ja yöpuulle. Tullaan sit tänne heavykuumistelemaan.
Minä tungen.Mitä väliä sillä on onko palstalaiset dcssä vai ei? Kunhan ei tuo sieltä juttuja tänne tai tunge kb shippiä tänne?
Rakkaus (ja seksi) hoikistaa!
Miten sinne löytää?Eiku sinne 14 hengen homoketjuun siis tarkoitin, enkä mihinkään köykäiseen sivuketjuun. Ei muuta
Mistä tiedät, että se olin minä ylipäätään, no olin kyllä.
Oletko hoikistunut, kalpea?Onpas täällä taas aneeminen meno. Saataisko vähän P&K kuumistelua väliin
Mun on pakko mennä tänään ajoissa nukkumaan, mutta huomenna kuumistellaan sit jo keikkaaJa mulle! Kun pääsis vaan.Mut ok, ilmoittele, kun alat iltateelle ja yöpuulle. Tullaan sit tänne heavykuumistelemaan.
Mun on pakko mennä tänään ajoissa nukkumaan, mutta huomenna kuumistellaan sit jo keikkaa On jo odotettukin.
Missä Janin stoorissa?Huvittaa, kun Markon stoorissa Denmarkissa on kaksi ännää ja Bojanin ja Janin stoorissa ei ännää lainkaan.
Miten täällä on edelleen tällaista kirjoittelua? Ilmeisesti siis 95% palstalaisista on myös Discordissa, miksette pysy siellä? En ymmärrä, miksi tänne pitää tulla koko ajan oksentamaan. Ei se, että sana on vapaa sitä tarkoita. Vaan normaalia kriittisyyttä, muistakin ihmisistä keskustelua kuin päähenkilöistä jne. Ilmeisesti tuolla KB discordissa halutaan elää jonkun epärealistisen shippileikin sisällä ja minua ei sellainen ainakaan kiinnosta. Mutta en vain tajua, miksi täällä pitää koko ajan kiusata ja olla ilkeitä toisille, jos olette sinne discordiinkin kerran menneet. Eli ette olekaan vain trolleja.
Mikset seuraa jotain muuta discordia tai alustaa?Jostain se tietokin täytyy saada, niin sen eteen on ollut valmis sietämään epärealistista shippileikkiä.
Ovat vain kavereita.D ja B on kyl erikoinen pari, D super kaunis, ikäistään vanhemman näkönen, semmonen elegantti jumalatar kun taas B kunnon teinipoika niillä lököfarkuillaan