Haaveena vauva 2026

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marik91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mietin, että tilaisi ensi kiertoon noita CB:n dual testejä. Joillakin tais olla täältä ne käytössä? Kertovat ilmeisesti jopa 4 hedelmällisintä vuorokautta? Eli noin 2pv ennen ovista ja ovispäivän jos saa vilkkuvan ja normi hymynaaman? Jos ovis yleensä kp 13/14 kannattaako niillä testata kp 11 ja 13? Ja vielä kp 14 jos ei tuu tasaista hymyä aiemmin? Pakkauksessa taitaa olla 20 testiä niin jos 3 testiä näyttäis per kierto nii kestäisi vissiin 6 kiertoa?

Jos tilaat, niin nyt näyttää olevan Lykolla reipas 22 e tarjouksessa. 👍

Tutustu clearbluen ohjeisiin. Siellä on taulukko milloin testaus kannattaa aloittaa minkäkin pituisessa kierrossa.

Mulla kans kp 14 about ovis. Aloitan testaamisen kp 8-9.
Ed. kierrossa aloitin 8 ja plussa tuli 14. Sain siis tyhjän, neljä vilkkuvaa ja hymyn.
Tässä kuussa aloitin myöhemmin, kp 9. Koska plussa tuli jo kp 13, tyhjä, 3 vilkkua ja hymy.

Eka-aamuna antaa aina tyhjän ympyrän. (Eka testi on lähtötaso, laite vertaa aina testiä edelliseen mittaukseen.)

Ite testasin halvoilla tikuilla lisäksi oletetun oviksen lähestyessä useaan kertaan vuorokaudessa.
Clearbluen ohjeissa sanotaan, että pysyvän hymyn tullessa lopetetaan testaus. Ite oon seuraavana (varsinaisena ovulaatiopäivänä) testannut vielä. Näkee onko viivat lähteneet haalenemaan.
Viimeksi haalistui nopsaan, mutta nyt näytti vahvoilta 2 päivää.
(Tää lähinnä oletuksesta, ettei munis oo irronnut jos näyttää vahvaa viivaa, joten jatkettiin talletteluja)

• Tykkää
Reactions: Kevättuuli26
Siis nyt kyllä huomaa et raskauden jälkeen oman kropan tuntemukset vähä pihalla. Olin ihan varma et ovis jäi huomaamatta ku sain 2 ovistestiä missä oli 2 viivaa ja muutaman päivän jälkeen sen missä ei ollu ku kontrolli viiva. Noh, Flo ennustaa huomiselle ovista ja tänään kirkasta venyvää limaa et sen puoleen vois kyllä huomenna jotain tapahtuakkin. Pitää nyt pantata pissaa et voin testata ovista taas. Talleteltu eilen ja toivottavasti sit tänäänki kerkeis 🤞🏼

Vauva 2026

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä edellisen listan päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä Kuka tahansa voi päivittää listan. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivitetyn listan viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, muokkaa kierto- ja piinapäivät ajantasalle. Selaa viestit läpi edelliseen listaan saakka, jotta listalle tulee käyttäjien ilmoittamat päivitykset oikein. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle; muista ilmoittaa kun haluat siirtyä.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@marik91 ★11/22 ★ 2. ( 1. kohtukuolema rv 40+3, 11/24)
@Puolijalopeura ★ 10/23 ★ 1.
@Adagio- ★ 11/2023 ★ 1.
@Kevättuuli26 ★ 01/24 ★ 2.
@Tiuhti92 ★ 02/24 ★ 1.
@Kultakataja ★ 04/24 ★ 1.
@Kolmattakehiin ★ 05/24 ★ 3.
@Keltainenkukka92 ★ 07/24 ★ 2.
@Minimilli ★ 08/24 ★ 1.
@Eloja94 08/241.
@Jennnuli ★ 10/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@Lunni~ ★ 11/24 ★ 6.
@gaoxiaojie ★ 01/25 ★ 1.
@jeshan ★ 01/25 ★ 4.
@nnzzi ★ 01/25 ★ 2.
@Yhteistäykköstä ★ 02/25 ★ 2. (1. yhteinen)
@Macademia ★ 03/25 ★ 5. (1. yhteinen)
@desirett ★ 03/25 ★ 3. (1. Yhteinen)
@suunnaton lentäjä ★ 03/25 ★ 2.
@Aurinkokivi ★ 03/25 ★ 1.
@Bebekakkonen ★ 04/25 ★ 2.
@efi ★ 04/25 ★ 4.

★★★★★★★★★★★★★★★

22.4.2025 tiistai

Nimi ★ Kiertopäivä

@Bebekakkonen kp 29/33-46
@Kolmattakehiin kp 28/30-33
@Jennnuli kp 28/27-28
@gaoxiaojie kp 26/28-31
@efi kp 22/24-28
@Macademia kp 19/28
@marik91 kp 19/29-32
@nnzzi kp 19/30-33
@desirett kp 11/27
@Minimilli kp 11/24
@Lunni~ kp 6/29-31

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DP0 ★

@Jennnuli DPO 15
@Kolmattakehiin DPO 9
@efi DPO 9
@Macademia DPO 5
@marik91 DPO 2

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3

@haaveillen ★ 11/22 ★ 1. ★ 04/25
@AMR ★ 12/24 ★ 2. ★ 04/25

Viimeksi muokattu:
Tarrasukkia sinne @Kolmattakehiin

Tein aamulla ovistestin ja mietin onko tää nyt sitten muka jo plussa en uskonut et voisi ovis olla vielä huomenna (kp 11). Eilen talleteltiin onneksi ja tänään täytyy myös pyrkiä siihen. En tiiä miksi tuo testikin värjäyty vaan osittain. Ehkä teen illalla vielä uuden.

[https://aijaa.com/45xilt

Minusta näyttää plussalta. 😊 Tosin en oo tolla ite tehnyt, mutta näyttää tasavahvoilta.

• Tykkää
Reactions: desirett
Mietin, että tilaisi ensi kiertoon noita CB:n dual testejä. Joillakin tais olla täältä ne käytössä? Kertovat ilmeisesti jopa 4 hedelmällisintä vuorokautta? Eli noin 2pv ennen ovista ja ovispäivän jos saa vilkkuvan ja normi hymynaaman? Jos ovis yleensä kp 13/14 kannattaako niillä testata kp 11 ja 13? Ja vielä kp 14 jos ei tuu tasaista hymyä aiemmin? Pakkauksessa taitaa olla 20 testiä niin jos 3 testiä näyttäis per kierto nii kestäisi vissiin 6 kiertoa? 😊

Mä kokeilin viime kierrossa ja aloin suht ajoissa testailla ku kierto haki vielä paikkaansa synnytyksen jälkeen. Mulla näytti 7 vai 8 päivää vilkkuvaa, eli estrogeeni koholla, sit tuli pysyvä hymynaama eli lh huippu. Ja varmistin viel liuskalla.

On;
Täällä siis dpo 1, ovisplussa tuli toissapäivänä illalla myöhään puolilta öin. Talleteltu toissapäivänä ja eilen. Ehkä vielä tänään. Ohje oli aloittaa Cyclogestit 2 päivää ovisplussasta, joten pohdin nyt kun plussa tuli niin myöhään toissailtana et aloitanko tänään illalla vai huomenna. Eka kierto synnytyksen jälkeen kun ei oo ollu oviskipuja, limat kyllä runsaat ja kolmatta päivää kohdunsuu auki ja pehmeä.

• Tykkää
Reactions: Macademia
Toivotaan viivan vahvistumista @Kolmattakehiin ! 😍

Mua vähän jännittää kun mun viivat ei oo kahteen päivään vahvistunut. On se viiva sinänsä ihan vahva ja selkeä, että en tiedä huolinko turhaan… Noh ei se auta kuin antaa päivien kulua ja toivoa, että kohta sais jo tasavahvat viivat. 😊 Tänään siis dpo 15, jäi kuvaan merkkaamatta.

Tänään on ollut aika kovia alavatsakipuja. Pitää toivoa, ettei enteile menkkoja vaan tää nyt oikeesti olis terve raskaus joka jatkuis ihan loppuun saakka. :oops:

Viimeksi muokattu:
Toivotaan viivan vahvistumista @Kolmattakehiin !

Mua vähän jännittää kun mun viivat ei oo kahteen päivään vahvistunut. On se viiva sinänsä ihan vahva ja selkeä, että en tiedä huolinko turhaan… Noh ei se auta kuin antaa päivien kulua ja toivoa, että kohta sais jo tasavahvat viivat. Tänään siis dpo 15, jäi kuvaan merkkaamatta.

Tänään on ollut aika kovia alavatsakipuja. Pitää toivoa, ettei enteile menkkoja vaan tää nyt oikeesti olis terve raskaus joka jatkuis ihan loppuun saakka.

Hyvältä näyttää samanlaiset oli mulla, jopa haaleammat noilla päivillä, viime raskaudessa 🩷

Mä yritän edelleen pysyä ihan rauhallisena ja ajatella, että enhän mä nyt varmasti voi olla raskaana, mutta kyllä se toivo silti nostaa päätään. Tänään dpo 8. Kolme päivää ollu vain oikee rinta arka. Mulla on usein rinnat arat kyllä, mutta yleensä vasta vähän myöhemmin. Lisäksi toi toispuoleisuus on outoa. Mun mielestä on ollu myös tavallista vetisempää vuotoa, mutta en sitte tiedä voiko se edes olla raskausoire. Kaiken lisäksi eilen oli ikään kun kiinnittymis dippi, kun mittasin 36,7 astetta tavallisen 36,8-36,9 sijaan, mutta se on kyllä niin pieni ero, että saattaa olla pelkkää sattumaa. Taidan vaan kuvitella omiani 🙈 Yritän malttaa vielä jonku aikaa olla testaamatta.

Mä yritän edelleen pysyä ihan rauhallisena ja ajatella, että enhän mä nyt varmasti voi olla raskaana, mutta kyllä se toivo silti nostaa päätään. Tänään dpo 8. Kolme päivää ollu vain oikee rinta arka. Mulla on usein rinnat arat kyllä, mutta yleensä vasta vähän myöhemmin. Lisäksi toi toispuoleisuus on outoa. Mun mielestä on ollu myös tavallista vetisempää vuotoa, mutta en sitte tiedä voiko se edes olla raskausoire. Kaiken lisäksi eilen oli ikään kun kiinnittymis dippi, kun mittasin 36,7 astetta tavallisen 36,8-36,9 sijaan, mutta se on kyllä niin pieni ero, että saattaa olla pelkkää sattumaa. Taidan vaan kuvitella omiani Yritän malttaa vielä jonku aikaa olla testaamatta.

Mulla oli viime raskaudessa juurikin yks oire ennen dpo 12 plussaa se, et oli vaan oikea rinta kipeä ja sivusta😁 normisti särki luteaalissa molemmat.

Ei se aamunen ovistesti kyl voinu olla plussa, testasin alkuillasta niin tosi hailakka viiva testissä. Eikai se niin nopeasti haalene

Voi se toki äkkiäkin haaleta jos nopea lh-piikki, mut ehkä varuiks jatkaisin viel testaamista 🤔

Ovistesti eilen +. Puuhattiin eilen, edellispäivänä ja sitä edeltävänä, eli -1, -2 ja -3. Mahtaisko riittää? 🫣

Riittää! Me puuhailtiin -3 ja -1 eli ovisplussapäivänä. Ja nyt plussasin. 🤗 Siittiöt kuitenkin voi elää sen viisikin vuorokautta jos olosuhteet on otolliset niin siellä ne odottelee valmiina kun munasolu irtoaa. 😊 Toki jos varman päälle haluaa nii voihan sitä vielä puuhastella vaan en kyllä henk koht koe tarpeelliseksi ellei oikeesti haluja siihen oo. 😊

• Tykkää
Reactions: marik91
Riittää! Me puuhailtiin -3 ja -1 eli ovisplussapäivänä. Ja nyt plussasin. Siittiöt kuitenkin voi elää sen viisikin vuorokautta jos olosuhteet on otolliset niin siellä ne odottelee valmiina kun munasolu irtoaa. Toki jos varman päälle haluaa nii voihan sitä vielä puuhastella vaan en kyllä henk koht koe tarpeelliseksi ellei oikeesti haluja siihen oo.
Ihana kuulla! Tähän jäi, en tohtinut herättää miestä, joka oli nukahtanut viedessään juniorin unille. 😅

Vauva 2026

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä edellisen listan päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä Kuka tahansa voi päivittää listan. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivitetyn listan viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, muokkaa kierto- ja piinapäivät ajantasalle. Selaa viestit läpi edelliseen listaan saakka, jotta listalle tulee käyttäjien ilmoittamat päivitykset oikein. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle; muista ilmoittaa kun haluat siirtyä.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@marik91 ★11/22 ★ 2. ( 1. kohtukuolema rv 40+3, 11/24)
@Puolijalopeura ★ 10/23 ★ 1.
@Adagio- ★ 11/2023 ★ 1.
@Kevättuuli26 ★ 01/24 ★ 2.
@Tiuhti92 ★ 02/24 ★ 1.
@Kultakataja ★ 04/24 ★ 1.
@Kolmattakehiin ★ 05/24 ★ 3.
@Keltainenkukka92 ★ 07/24 ★ 2.
@Minimilli ★ 08/24 ★ 1.
@Eloja94 08/241.
@Jennnuli ★ 10/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@Lunni~ ★ 11/24 ★ 6.
@gaoxiaojie ★ 01/25 ★ 1.
@jeshan ★ 01/25 ★ 4.
@nnzzi ★ 01/25 ★ 2.
@Yhteistäykköstä ★ 02/25 ★ 2. (1. yhteinen)
@Macademia ★ 03/25 ★ 5. (1. yhteinen)
@desirett ★ 03/25 ★ 3. (1. Yhteinen)
@suunnaton lentäjä ★ 03/25 ★ 2.
@Aurinkokivi ★ 03/25 ★ 1.
@Bebekakkonen ★ 04/25 ★ 2.
@efi ★ 04/25 ★ 4.

★★★★★★★★★★★★★★★

22.4.2025 tiistai

Nimi ★ Kiertopäivä

@Bebekakkonen kp 29/33-46
@Kolmattakehiin kp 28/30-33
@Jennnuli kp 28/27-28
@gaoxiaojie kp 26/28-31
@efi kp 22/24-28
@Macademia kp 19/28
@marik91 kp 19/29-32
@nnzzi kp 19/30-33
@desirett kp 11/27
@Minimilli kp 11/24
@Lunni~ kp 6/29-31

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DP0 ★

@Jennnuli DPO 15
@Kolmattakehiin DPO 9
@efi DPO 9
@Macademia DPO 5
@marik91 DPO 2

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3

@haaveillen ★ 11/22 ★ 1. ★ 04/25
@AMR ★ 12/24 ★ 2. ★ 04/25

Huomenta!

Eilinen kuumeinen olo meni nopsaan ohi. Oltiin anoppilassa ja mittasin eri välineellä, korvasta. Olisiko sitten kuitenkaan ollut ihan niin paljon

36.9 aamulämpö jatkuu.

Tänään dpo 5. Silleen jännät päivät edessä, että kohta tapahtuu, jos tapahtuu. 😬 Tuskin kuitenkaan vielä tänään, eikös se oo yleisimmin dpo 7 eteenpäin tuo kiinnittyminen?

Onko kellään ollu selviä oireita kiinnittymisestä aiemmin tai vastaavasti venähtänyt yli dpo 7?

Täs kierros en aatellut testata vasta kun aikasintaan dpo 10 😇

@marik91 kun tuut sieltä perästä, niin mites noi sun lämmöt on käyttäytynyt? 😊

@Jennnuli ootko päässy testaileen?

Toivotaan viivan vahvistumista @Kolmattakehiin !

Mua vähän jännittää kun mun viivat ei oo kahteen päivään vahvistunut. On se viiva sinänsä ihan vahva ja selkeä, että en tiedä huolinko turhaan… Noh ei se auta kuin antaa päivien kulua ja toivoa, että kohta sais jo tasavahvat viivat. Tänään siis dpo 15, jäi kuvaan merkkaamatta.

Tänään on ollut aika kovia alavatsakipuja. Pitää toivoa, ettei enteile menkkoja vaan tää nyt oikeesti olis terve raskaus joka jatkuis ihan loppuun saakka.

Se on muistaakseni yksilöllistä, tuplaantuuko hcg 2 vai 3 päivän välein? Joillain nousee siis hitaammin kuin toisilla. On niin selvät viivat, että en huolestuisi. Ja onhan tuossa kuitenkin vahvistumista tapahtunut.

Noita vatsakipuja on ollut aiemmissa ihan normaalisti sujuneissa raskauksissa mulla, eli ne ei välttämättä kerro mitään muuta ku että siellä joku kasvaa 😊

Se on muistaakseni yksilöllistä, tuplaantuuko hcg 2 vai 3 päivän välein? Joillain nousee siis hitaammin kuin toisilla. On niin selvät viivat, että en huolestuisi. Ja onhan tuossa kuitenkin vahvistumista tapahtunut.

Noita vatsakipuja on ollut aiemmissa ihan normaalisti sujuneissa raskauksissa mulla, eli ne ei välttämättä kerro mitään muuta ku että siellä joku kasvaa

Testasin myös tänään ja mitään huomattavaa vahvistumista ei ollut tapahtunut. Mutta pientä ainakin kun vertaa tohon 13 dpo testiin. Tänään pitäis viimeistään alkaa menkat niin jokohan uskaltaisin odottaa, että ne ei ala. 😂 Nyt en enää testaa päivittäin. Vois odottaa ainaki sen 3-5 vrk ja mielenkiinnosta vaikka testata sitten joko tulee tasavahvat viivat. Ja oon säästellyt tollasta diginäytöllistä testiä niin jospa sekin viikon päästä vois näyttää jo 3+.

Ja mitä tulee vatsakipuihin niin niinhän se on. Esikoisesta mulla oli ihan järkyttävän kovat krampit. Heräsin niihin keskellä yötä ja unissani luulin, että saan keskenmenon. Ja kerran niihin kipuihin liittyi myös veristä tiputtelua. Ihme kun sekään ei sitten ollut keskenmeno… olin kyllä ihan varma siitä. Ehkä nämä kemialliset tässä tuoreessa muistissa saa vähän vainoharhaiseksi ja epäileväksi.

Esikoisesta mulla oli myös tosi kova raskauspahoinvointi ja pelottaa, etten välty sillä kun mua on jo nyt etonut kaksi päivää… Noh se riski on nyt vaan otettava. 😅

Onnea plussasta ja toivotaan viivojen vahvistumista! ❤

Miten sulla menee, @haaveillen ? 😊

Jään tänne seurailemaan miten teillä kaikilla menee ja ihan hirveesti plussatuulia kaikille teille! ❤ Toivotaan, ettei tarvis enää palata itse haaveilemaan tänne. ❤

Hyvin vahvistunut viiva siellä jo @Kolmattakehiin 😍

Mulla on kanssa aiemmissa raskauksissa ollut vatsakipua enemmän ja vähemmän vallankin alkuviikoilla. Joskus tuli ruskeaa vuotoa myös.

ON: ovistesti vahvistunut illan testistä. Veikkaan saavani plussan vielä tänään. Se eilinen testi varmaan viallinen, siinä kontrolliviivakaan ei oo niin vahva kun näissä mitä nyt oon tehnyt. Kohdunsuukin on pehminnyt ja märkä meininki on😅 illalla päästiin tallettelemaan eli nyt on talleteltu -3 ja -2 sillä oletuksella et ovis on huomenna kuten normaalisti. 😊

Yhteistyössä