V
vierailija
Vieras
Onneks tän palstan on just tänään vallanneet hardcore Saara-fanit, joiden ainoi tarkoitus on loukata Bojania kertomalla, että on menestynyt omalla tavallaan
Kiitos tästä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onneks tän palstan on just tänään vallanneet hardcore Saara-fanit, joiden ainoi tarkoitus on loukata Bojania kertomalla, että on menestynyt omalla tavallaan
Ei minua kiinnosta pätkääkään tää teidän riita, kunhan puutuin vääristeltyihin väitteisiin.
Millä tavalla?Itsehän tässä vääristelit.
Saaran fanit eivät olisi taatusti IKINÄ ottaneet puheeksi sitä kautta, että dissataan muita, vieläpä Saaraa menestyneempiä artisteja muka Saaran suosiolla!Kiitos tästä Saaran hardcore fanit varmaan sopivat jossakin salaisessa palaverissa, että hei nyt mennään sinne kompostiin kirjoittelemaan.
Kyllähän kestän? Ei ole ollut mitään sellaista, ettenkö kestäisi, vaan se oli Saara-fanit, jotka eivät halunneet iloisina keskustella siitä, vaan aloittivat Bojanin ja Jokereiden dissaaminen Saara aseenaan.
Millä tavalla?
Niin kauan, että voitan. Koska oon oikeessa. Aina.Mitkä veetun Saara fanit. Niitä on vain sun harhaisessa päässä. Kauanko aiot jatkaa tätä raivoamista ja uhrautumista.
Saaran fanit eivät olisi taatusti IKINÄ ottaneet puheeksi sitä kautta, että dissataan muita, vieläpä Saaraa menestyneempiä artisteja muka Saaran suosiolla!
No sitähän minä en ole voinut tietää, mutta yhtä hysteeriseltä menoltahan tää vaikutti vain faktojen esittämistä kohtaan.Että ajettiin pois shippari discordista, vaikka ei edes olla siellä.
Niin kauan, että voitan. Koska oon oikeessa. Aina.
No eikä tullut, kun ketjun vaki Bojan-dissaajat suoltaa paskaansa vaan.Tänne taisi tulla Saara-fanit trolli hämmentämään tätä haisukasaa.
Niin kauan, että voitan. Koska oon oikeessa. Aina.
No eikä tullut, kun ketjun vaki Bojan-dissaajat suoltaa p*skaansa vaan.Tänne taisi tulla Saara-fanit trolli hämmentämään tätä haisukasaa.
?? Never.Silti poistut täältä aina häviäjänä.
No sitähän minä en ole voinut tietää, mutta yhtä hysteeriseltä menoltahan tää vaikutti vain faktojen esittämistä kohtaan.
Ei ole Spotifyn kuuntelukertatilastojen valossa, eikä instaseuraajien.Saara on suositumpi ja menestyneempi kuin Bojan. Se on fakta. T. Cheek fani aina ja ikuisesti
.
No eikä tullut, kun ketjun vaki Bojan-dissaajat suoltaa p*skaansa vaan.
Pyh, Bojania mollaattiin ja sillä sipuli, on oikeus puolustaa sitä.Eli teit virheellisiä päätelmiä ja olet hysteerinen myös itse.
Kerta se on ensimmäinenkin.Tämä on muuten huvittavaa, koska en ole ikinä Bojania dissannut.
Sehän oli vain otaksuma, jonka olit ihan vapaa oikaisemaan.Eli teit virheellisiä päätelmiä ja olet hysteerinen myös itse.
Ei ole Spotifyn kuuntelukertatilastojen valossa, eikä instaseuraajien.
Sehän oli vain otaksuma, jonka olit ihan vapaa oikaisemaan.
eri
Enhän mä dissaa Saaraa!! Jos sanon, että hän ei ole suositumpi niin se on vain ihan FAKTA. Pitäisikö alkaa vertailemaan, miten hän on niin paljon heikommin menestynyt, kuin useat muut naisartistit???Mikä sun pointti tässä ees on? Vaikka kuinka dissaat Saaraa niin ei se tuo Jokereille kuuntelijoita tai instaseuraajia lisää. Pieni ja mitätön bändi.
Sairaalla tavalla eivät vain osaa keskittyä itse asiaan, eli että Saara juonsi nyt samat pre partyt, kuin Bojan, vaan pitää alkaa dissata heti Bojania ja pilata koko mahdollinen hyvähenkinen keskustelu Saaran juontopestistä. Eivät todellakaan ole Saaraa arvostavia ihmisiä.