V
vierailija
Vieras
Höpö höpö
Eli vahvistit sen, että Bojan ja Joakim ovat naimanaamat.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Höpö höpö
Joo ei todellakaan oo samannäköiset. Onko teillä pahoja routavaurioita silmähermon ja aivokuoren välillä?
Mä olen nuori ja näen hyvin toisin kuin te väärin näkevät heteromummot.
Oot joku luokan puusilmä, jolla musiikki ja taideaneet 7-8.
Liikaa,näyttääj otenkin heikolta ja hauraaltaLaihtunut on.
Äidinkielen ylppäriaine 96/100 pistettä.Sulla ei tainnut olla edes noin korkeita, äidinkielestä puhumattakaan.
Bojan näyttää siinä kyöpelinvuoren noita-akalta ja Kärtsä pahkasialta. Piirtäminen pitäisi kieltää laissa väärin näkeviltä heteromummoilta.
Näyttää mun teekkariserkkupojalta, joka alkoi vegaaniksi ja muuttui kenokaulaksi vuodessaLiikaa,näyttääj otenkin heikolta ja hauraalta
B on special. Siksi.Ketä edes kiinnostaa meneekö K Sloveniaan vai ei. K:lla on sata muutakin ystävää ja maailma täynnä matkakohteita.
B on special. Siksi.
Häneltä ei kysytä. Johan ne sai Kyproksella rauhassa naiske… siis käyskennellä.Joku siinä nyt mättää. Ehkä rouva ei päästä. Jos ei ite pääse mukaan ja niitä molempia ei oo kutsuttu. Mutta kysymys kuuluu, miksi rouva ei päästä?
Niin varmaan, taisit reputtaa.Äidinkielen ylppäriaine 96/100 pistettä.
Tais olla pliisu panoHäneltä ei kysytä. Johan ne sai Kyproksella rauhassa naiske… siis käyskennellä.
Kyllä vaan oli. Kirjoitin vielä jotain hirveää pateettista p*skaa luonnon ja maailman tuhoutumisesta.Niin varmaan, taisit reputtaa.
Joo, tullut homosivustoilla vastaan.Joko se Boitsu on siitä esaristaan luopunut? Makkaran ja pekonin jo joutui jättämään.
Sun kielioppi on sellaista, että niin varmaan. Puhu pukille.Kyllä vaan oli. Kirjoitin vielä jotain hirveää pateettista p*skaa luonnon ja maailman tuhoutumisesta.
Joko se Boitsu on siitä esaristaan luopunut? Makkaran ja pekonin jo joutui jättämään.
Kieli hioutuu kohderyhmälle katosSun kielioppi on sellaista, että niin varmaan. Puhu pukille.
Sivistyneet kirjoittaa oikein tilanteessa kuin tilanteessaa.Kieli hioutuu kohderyhmälle katos
Tämä. Bojkkelilta ei irronnu tosipaikan tullen, höyryä vaan tuli. Vaikka kaivoi hihasta mummin hellekuvatTais olla pliisu pano
Mitä mulla on jääny välistä? Miten makkaran ja pekonin jättö liittyy esariin?
Voi sivistymättömätkin saada ylppäaineesta pisteitä, ja rapa-alkkikset kävellä hetken suorassa viivaa pitkinSivistyneet kirjoittaa oikein tilanteessa kuin tilanteessaa.
Oletko perskärpänen?Kieli hioutuu kohderyhmälle katos