K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja mikä hiton keikkatauko. Hoojan poikien kanssa painanu menemään. Onneks se pikkuapina tajunnu jäävätä itsensä

Onko Kärtsä muka keikkaillut. Ei ole. On esiintynyt viisukarsinnoissa ja Putouksessa + vieraillut kavereittensa keikoilla, se ei ole keikkailua. Ne lyhyet esiintymiset sen bileauton kanssa eivät myöskään olleet mitään varsinaisia keikkoja. Sitä paitsi Härtsä oli mukana kaikkialla muualla paitsi Ruotsin ja Islannin viisukarsinnoissa.

Minä taas pidän hassuna ja suorastaan typeränä näitä jatkuvia valituksia siitä, miten H on turhake jne. ja pitäisi jättää pois. Eikö tule mieleen, että asiaa on varmasti pohdittu. Härtsä on oleellinen osa showta, jos Kärtsän mielestä on näin. On eri asia, jollet itse tästä pidä. Monet taas nimenomaan tykkää ja suurimmalle osalle Härtsä on osa kokonaisuutta, koska hän on mukana. Enemmän ihmetyttää ihan turha Härtsä-viha.
Minä en Härtsää vihaa. Sanon vain, että K n homma toimisi kyllä ilman häntäkin. Kai sen nyt jokainen tajuaa. Ihan eri juttu sitten, jos K tarvitsee jotain henkistä tukea tai muuten tykkää pitää Häärijää mukana, K päättää. Yleisö pärjäisi ilmankin H ta.

Yhteistyössä