vierailija
Mun mielestä se on söpöMinuu vaivaa tuo huono Tsiila nimitys kun sitä ei äännetä alkuunkaan niin vaan niinkun kirjoitetaankin.

Mun mielestä se on söpöMinuu vaivaa tuo huono Tsiila nimitys kun sitä ei äännetä alkuunkaan niin vaan niinkun kirjoitetaankin.
Mulla samaTulee vaan se bat shit crazy biaatch Sheila Kaunareista mieleen.
Mitä se Sheila aina hokikaan Kaunareissa?Mulla sama
Samaa näköäkin onMulla sama
Kuin kaksi marjaa.Samaa näköäkin on
En ole ikinä käyttänyt, täyttä humpuukia tollainen.Pyykkietikkaa ei kannata käyttää säännöllisesti, se voi kuluttaa ja rikkoa koneen. (Kotiliesi)
Itse asiassa ei muuten oo. Raikastaa pyykin eikä jää mitään tuoksuja.En ole ikinä käyttänyt, täyttä humpuukia tollainen.
En muista mutta kumpikos Kärde sitten on, Brooke vai Taylor? Kumpaakin se ampui.Mitä se Sheila aina hokikaan Kaunareissa?
Ariel color nestemäinen, eikä ole koneessa ollut mitään vikaa, eikö pesty pyykki ole raikasta muutenkin.Itse asiassa ei muuten oo. Raikastaa pyykin eikä jää mitään tuoksuja.
Mutta joo, ei jatkuvasti ja ei kaikkeen pyykkiin.
Voi ei mikä junttipesuaineAriel color nestemäinen, eikä ole koneessa ollut mitään vikaa, eikö pesty pyykki ole raikasta muutenkin.
Sinua ny vaivaa kaikkiMinuu vaivaa tuo huono Tsiila nimitys kun sitä ei äännetä alkuunkaan niin vaan niinkun kirjoitetaankin.
Kuinka niin, eikö nää tuoksuttomia käyttävät haise paljon pahemmin, luulisi.Voi ei mikä junttipesuaine Sinut haistaa kaukaa.
Jaha jaha, kummankos nimiin tää mun avautuminen laitetaan, Aidon vai Ennustajan?Sinua ny vaivaa kaikki
Ei todellakaan, sivistyneet käyttää hajusteettomia pesuaineita. Juntit haisee halvalle esanssille ja sen haistaa jo kaukaa. Sitä paitsi Arielin omistaa jenkkiläinen P&G hyi yök.Kuinka niin, eikö nää tuoksuttomia käyttävät haise paljon pahemmin, luulisi.
Niin on myös soijamaidossa.Kauramaidossa on syöpää aiheuttavia aineita, älkää juoko, muutoinkin eläinten rehu alunperäinen tarkoitus.
En tiedä, voi siinäkin olla jotain ainakin kilpirauhaseen vaikuttavaa ja niin oli mantelimaidossakin, jollei sitä valmista itse. Eli ilmeisesti paras olisikin sitten luomumaito (onhan sitäkin laktoosittomana myös) vielä en ole oppinut mustaa kahviakaan juomaan.Niin on myös soijamaidossa.
Onhan soijakin eläinten rehua.Kauramaidossa on syöpää aiheuttavia aineita, älkää juoko, muutoinkin eläinten rehu alunperäinen tarkoitus.