vierailija
Joo mun kaivattuni on kanssa onnellisessa suhteessa. No hyvä niin, ees toinen meistä voi hyvin!voiko olla oikea, jos luultavasti tälläkin hetkellä pitää kädestä toista
Joo mun kaivattuni on kanssa onnellisessa suhteessa. No hyvä niin, ees toinen meistä voi hyvin!voiko olla oikea, jos luultavasti tälläkin hetkellä pitää kädestä toista
Varma?Joo mun kaivattuni on kanssa onnellisessa suhteessa. No hyvä niin, ees toinen meistä voi hyvin!
Hyvää yötä runomiesHyvää yötä naiselle pikkukaupunkiin rannikolle.
Itse kertoi, että kaikki on hyvin. Ja kaikki muukin kertoo. Ei oo syytä ajatella muuta.Varma?
Eläkeyhtiö?Varma?
Mitä toivoisitJaahas. Tällästä taas. Lähinnä, että ilmoja pidelly. Antaa sitten olla.
SamoinOn taas ihan toivoton olo.
Mee nuk-q.Mulla ei toivoton mutta alakuloinen ja väsynyt
Miksi joskus lukee youtube.com ja joskus on noin youtu.be? Kuhan pohdin- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be
Meikämandoliina asuu jonkun n. 7 kilometriä KuusijärvestäRetkeilijä ISFP-mieleni sanoo että mitä jos tänään 'palkitsisin' itseni Kuusijärven ulkoilualueelle talsimisella ja kävisin siellä keittolounaalla. Bussilla kotiin. Vois kattoo mitä siellä on lounaana
Pitää kesällä ajaa veks. Aika turn off.Kutittava parta kelpais nyt
Miehelle?Hän ei tiedä, miten huonosti oikeasti voin. Parempi kai niin.