Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei Liukkonen ollut mikään nero. Yliarvostettu ja hypetetty julkkis, jonka kirjat ovat oman itsen ympärillä pyörivää tekstimössöä, joka olisi kaivannut raakasti enemmän editointia. Hänen tuotantoaan ei lue enää kukaan. Hän pääsi julkkikseksi lähinnä siksi, koska Sofi Oksaseen oli kyllästytty ja porukka odotti jotain uutta kirjailijamessiasta. Liukkonen oli rehvakas ja sopivan rockin näköinen, mutta paskaahan ne kirjat ovat. Ei mitään suuria tarinoita tai kykyä käsitellä merkittäviä teemoja. Vain egoistin marinoitumista oman persoonansa liemissä. Hänen kirjoistaan ei tulla koskaan ottamaan uusia painoksia, koska äijän tuotanto tyhjää löpinää eikä oikeasti kiinnosta ketään. Hänen taideteoksensa oli äijä itse julkisuuden henkilönä, ei hänen tuotantonsa.

vierailija
Oot ainutlaatuinen tyyppi mun silmissä. En tunne ketään sun kaltaistas. Sä tavallaan kiehdot mua loputtomiin. Onkohan sun tähteläisyys siihen syynä en tiedä mutta joku sinussa vaan on käsittämättömän puoleensa vetävää. Joku ikiaikojen tyyni viisaus susta puskee läpi. Se jokin rauhoittaa mun levottoman henkeni. Nuku hyvin Nainen.
Mitä tarkoittaa tähteläisyys?

vierailija
Jotain new age -höperöintiä, jossa tyyppi uskoo olevansa jokin kaukaiselta tähdeltä tullut sielu, tähtien takainen matkaaja tai muuta sellaista. Oikeasti se tarkoittaa sitä, että on jäänyt tähteeksi, eli ei ole kelvannut kenellekään tai mihinkään oikeisiin töihin.
Siinä palstapaattiversio, riittääkö tämä vastaukseksi?🤭 Muuta ei nyt heru.

vierailija
Oonkohan itekin tähteläinen, kun joku meedio väitti kerran, että olisin elänyt edellisissä elämissä myös toisessa maailmankaikkeudessa. Mutta ilmeisesti myös pitkään tällä pallolla. Oon syntynyt myös Oulussa 80-luvulla. Onko Ouluun kenties syntynyt 80-luvulla poikkeuksellisen paljon noita tähteläisiä? Tietääkö tämä E?

vierailija
Iloinen olemuksesi ajatuksissa 🤗🪠
Ei tarvinnut jesarii, päivänä kun kohdattiin ja juteltiin.
Muistan äänesi ja sitä viel kuunnella tahtoisin.
Yhtenä keväänä. Sinua sain silmiin katsoa.

vierailija
Hanipöpölille hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Hyvän yön haleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Olet semmoinen ihana jonka viekkuun olisi ihanaa nukahtaa. 🥰
Ollut koko päivän päänsärkyä joka ei lähde särkylääkkeelläkään pois.
Rakkaudella M.K.K

Yhteistyössä