Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Pitäiskö perustaa tälle palstalle joku sellainen unettomien ja yökyöpeleiden chatti. Kun käytän tätä ketjua vähän niin kuin sillä tavalla näköjään. Enkä taida olla ainoa. Yleensä kyllä vain luen, mutta tämä on öisin aktiivisin, niin on ainoa mikä herättää innostusta kommentointiin. Aiheen vierestä kylläkin. Sori siitä.

vierailija
Pitäiskö perustaa tälle palstalle joku sellainen unettomien ja yökyöpeleiden chatti. Kun käytän tätä ketjua vähän niin kuin sillä tavalla näköjään. Enkä taida olla ainoa. Yleensä kyllä vain luen, mutta tämä on öisin aktiivisin, niin on ainoa mikä herättää innostusta kommentointiin. Aiheen vierestä kylläkin. Sori siitä.
Sama vika, tosin kaipaan ja yleensä myös mainitsen sen. Hyvää yötä kaikille ja erityisesti omalle kaivatulleni, oot rakas.

vierailija
No on, vaikka teoretisointi ei multa onnistu. Siksi alan pseudo-Assina eli reflektoivana artisaani-estyneenä keskittymään omaan ydinosaamiseeni jotka luettelin mahdollisimman rehellisesti "allekirjoitus"-kentässä käyttäen hyödyksi Mieli Ry:n luonnevahvuuskortteja👇🏼

🩷🖤❤🩵

H U O M E N T A .

Nappasin sydisten
sävyt sulta. 。⁠◕⁠‿⁠◕⁠。

Oot ihan
S U P E R ! x

/ /

Olisitpa tässä ja voisi jatkaa unia käpertyneenä sinun kainalossa, niin ei olisi tätä pahaa oloakaan.
Huomenta! Mulla on kaamea tiskivuori odottamassa mua ja siivousurakka + pyykinpesua + lakanoiden vaihto. Äääk-käkäkääk! 😫 Mut ehkäpä pilkon pieniin osiin ja priorisoin niin säästyy energiaa ja aikaa levollekin 👍🏼

vierailija

~🩷🖤❤🩵~

Kun nyt kerran viimainen
kaupunki mainittiin.
.
Miki Liukkonen,
monilahjakas
Taiteilija,
synt. Oulussa.
.
Poisnukkui
heinäkuussa 2023.
.
Sydämeni pakahtuu
yhä hänet nähdessäni.
.
Emme tunteneet
henk.koht.
.
Silti ajatukseni on:

'Kiitos suurenmoisesta
palvelustyöstäsi,
Rakas Tähtikollega.
Jätit jäljen.'

_______

Retkeilijä ISFP-mieleni sanoo että mitä jos tänään 'palkitsisin' itseni Kuusijärven ulkoilualueelle talsimisella ja kävisin siellä keittolounaalla. Bussilla kotiin. Vois kattoo mitä siellä on lounaana ☺

Que? Budjaat Vantaalla? ×
Kyl 😃 Sweet home Vantaa. ☺ Eniten täällä ärsyttää se että asuntorakentamista on tiivistetty mutta silti laajoja omakotitaloalueita on täällä hyvien liikenneyhteyksien päässä. Itse olen fantasioinut että niitä ok-alueita uudelleen metsitettäisiin.

Esimerkiksi Rekolaan voisi tehdä kerrostaloalueen ja viihtyisän metsitetyn ja puistotetun alueen, nyt siellä on hirveät maat varattu yksityisomistukseen. Myös Korson Metsolassa ja Jokivarressa yms. laajoja omakotitaloalueita joita ei sovi suurkaupungin keskustaan alle 10km päähän junaradasta.

vierailija
Kyl Sweet home Vantaa. Eniten täällä ärsyttää se että asuntorakentamista on tiivistetty mutta silti laajoja omakotitaloalueita on täällä hyvien liikenneyhteyksien päässä. Itse olen fantasioinut että niitä ok-alueita uudelleen metsitettäisiin.

Esimerkiksi Rekolaan voisi tehdä kerrostaloalueen ja viihtyisän metsitetyn ja puistotetun alueen, nyt siellä on hirveät maat varattu yksityisomistukseen. Myös Korson Metsolassa ja Jokivarressa yms. laajoja omakotitaloalueita joita ei sovi suurkaupungin keskustaan alle 10km päähän junaradasta.
.
.
Oivallusta, hyvää sellaista.
Oletko muuttanut
pk-seudulle
muualta?
.
[Älä vastaa, if overly
personal].
.
Muksaa vaelluspäivää! ×
.