Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oulu on hyinen kaikin puolin ja viime vuosina todella kovia rikoksia uutiset täynnä. Ei voi kuin suu auki järkyttyneenä ihmetellä mitä tapahtunut. Mikä meni pieleen että kovana huumekaupunkina nykyään tunnetaan.
sivulta Oulusa opiskellut....

vierailija
Olinkohan tänään taas liian paljastava. Pahoittelut jos olin. Se näissä palstoissa kyllä kans turhauttaa, kun ei näillä voi mitään oikein sanoa. Pitää vain koittaa olla mahdollisimman anonyymi. Sitten jos koittaa oikeasti sanoa jotain, niin anonyymiys säröilee heti.

vierailija
Oot ainutlaatuinen tyyppi mun silmissä. En tunne ketään sun kaltaistas. Sä tavallaan kiehdot mua loputtomiin. Onkohan sun tähteläisyys siihen syynä en tiedä mutta joku sinussa vaan on käsittämättömän puoleensa vetävää. Joku ikiaikojen tyyni viisaus susta puskee läpi. Se jokin rauhoittaa mun levottoman henkeni. Nuku hyvin Nainen.

vierailija
Mä en halua
'syntymäsairaalaani'
mustamaalata
nårkkipitäjäksi -
koska geneerisesti
me suomalaiset
olemme > kansana
kovan luokan
käyttömekka
jätevesianalyyseihin
perustuen.

Muistan muutaman
vuoden takaa
mediahypen aiheesta
'suomalaisten alle
25-vuotiaiden
opiååteista johtuvat yliannoskuolemat pitävät
huumekuolemien
ykköspaikkaa Euroopan
tilastoissa.'
[Ei suora sitaatti].

Nyt katselen erittäin
huolestuneena 'peukun'
rantautumista Hkiin.
Aine kuolettaa kehon
elävältä aiheuttaen mm.
keuhkopaiseita vain
muutaman käyttökerran
jälkeen.

Suomessa käytetään
erityisen paljon juuri
opiaattiryhmän narkotiikkaa
aina Hangosta käsivarteen. ×

vierailija
Taiteilija nero Miki Liukkonen syntyi samassa kaupungissa kuin sä E.
Menehtyi 34 iässä heinäkuu 2023.
Jos muistan oikein.Yliannos kai oli syynä hänelläkin. RIP Miki.
Minäkin synnyin. Samoin puoli sukua. Kukaan miestä ei ole silti tietääkseni koskaan kokeillutkaan huumeita. Mutta kyllä tuo huumekaupunkius on mullekin näkynyt Oulussa niin, että julkisessa terveydenhuollossa asioidessa tunnutaan pitävän vissiin aina kaikkia keski-ikäistä nuorempia potentiaalisena huumeidenkäyttäjänä.

eri

Yhteistyössä