vierailija
Vanhoissa kuvissa näkee miten melkein kaikilla ihmisillä oli ennen rannekello. Tavallisesti sellainen analoginen mustalla nahkarannekkella. Naisilla pieni ja miehillä iso.
No menivätkö?Kun minulla on töissä rannekello, niin minulta kaverit kysyy jatkuvasti paljonko kello on vaikka niillä on kännykät. Minä sitten sanoin onhan teillä kännykät. He vastas siihen noko sinun on helppo vilkaista ranteesta. Minä siihen menkää kelloliikkeeseen.
joskus harvoin sekään ei näyMut helpoiten näkee auringosta oikean ajan
Mistä muualta löytyisi selkeät ohjeet?Se ei tosin ole magneettinen kompassi. Mutta kunnon partiolainen osaa kyllä karkeasti suunnistaa sen avulla. Pohjoisella pallonpuoliskolla etelä sijaitsee tuntiviisarin ja klo 12 puolivälissä tuntiviisarin osoittaessa auringon suuntaan.
"Minulla on oikeus!"Onko opettajilla muka oikeus käskeä ottamaan pipo pois tunnilla? Eihän laki kiellä pitämästä pipoa sisätiloissa?
Mulla on aurinkokello.Ennen vanhaan ymmärrän, miksi rannekellot keksittiin, mutta miksi kukaan haluaisi käyttää sellaista vielä tänä päivänä?
Jottei "isoveli" näe missä kulkee. Sekä paperirahat taskussa ja kulkuneuvona tietokoneeton vanha auto.Mulla on aurinkokello.