V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Uskotko tosiaan että tuo olisi mahdollista toteuttaa?
Että naisilta tilinhallinta siirtyy miehille?
Niinhän tuossa kirjoitetaan…
Täytyy tutustua. Kiitos vinkistä.En tiedä, olisiko, mutta toivottavasti ei. Tämä Project 2025 -hankkeen sisältö on ihan luettavissa muuallakin. Lähestytään the Handmaid's Talen dystopiaa.
Täytyy tutustua. Kiitos vinkistä.
Täällä asiasta myös:
Puutun tähän yhteen kun oli tuossa heti keulilla:Paljon kannatettavia asioissa varmasti noissa, mutta kun kyse ei ole vain noista. Tuolla on myös linkki laajaan raporttiin
![]()
Project 2025: What It Means for Women, Families, and Gender Justice - National Women's Law Center
As a 501(c)(3) organization, NWLC does not endorse or oppose any candidate for elected public office. Project 2025 is a 900-plus–page handbook assembled by the Heritage Foundation, a leading conservative think tank, with at least 140 former Trump administration officials involved in its...nwlc.org
On vai? Eikä muija saa mitään tukia? Mä en tiedä yhtään tälläistä perhettäJa, mahdollisuus täytyy myös antaa heille, jotka haluavat elää tradition mukaan niin että mies tuo leivän pöytään. Nykyään tilanne on aivan eri kuin ennen, meillä on suuria määriä perheitä jotka elävät näin,
Puutun tähän yhteen kun oli tuossa heti keulilla:
Tuo hokema patriarkaalisesta yhteiskunnasta on äärimmäisen kulunut
Mä tiedän monia.On vai? Eikä muija saa mitään tukia? Mä en tiedä yhtään tälläistä perhettä
Missä, miten?Niin on mutta sitä ne siellä ajavat.
ellei jopa valtaväestö?On vai? Eikä muija saa mitään tukia? Mä en tiedä yhtään tälläistä perhettä
Ei seniili kuten DDT.Niro on vanhuudenhöppämä ukko.
Täh? Kotirouvia Suomi pullollaan? Vaimoja, jotka ei käy töissä eikä opiskele? Eivätkä siis ole enää äitiyslomalla ja miehen palkka riittää elättämään koko perheen?ellei jopa valtaväestö?
Näyttää siltä, että globalistit hillotolppakätyreineen alkavat olla melko ahtaalla!![]()
Enpäs muutakkaan. Suomi on minun koti!Muuta Venäjälle, siellä on sun paikkasi.
Nääh, olen aina ollut, ja tulen aina olemaan, kansalaisten puolella - maasta riippumatta!❤Eihän Lispetille ole mitään merkitystä sillä, että Trump toimii Putinille mieluisalla tavalla, koska hän on itse ollut koko ajan Putinin puolella.
Miten olisi välillä Ukrainan kansalaisten?Nääh, olen aina ollut, ja tulen aina olemaan, kansalaisten puolella - maasta riippumatta!
Olen aina ollut ukrainan kansalaisten puolella. Minulla asuu ystäviä siellä ja saan päivityksiä sieltä usein.Miten olisi välillä Ukrainan kansalaisten?
Tarkoitti varmaan globaalisti. Ja huomioi nyt sekin, että alkuperäinen keskustelu koski jenkkilää.Täh? Kotirouvia Suomi pullollaan? Vaimoja, jotka ei käy töissä eikä opiskele? Eivätkä siis ole enää äitiyslomalla ja miehen palkka riittää elättämään koko perheen?
Sittenhän sinun pitäisi vihata syvästi ryZZien valtiojohtoa kun kuulet jatkuvasti siviilien, jopa lasten murhista ja raiskauksista, vankien teloituksista jne jneOlen aina ollut ukrainan kansalaisten puolella. Minulla asuu ystäviä siellä ja saan päivityksiä sieltä usein.