Maailmankuulu ”taksikuski” Robert De Niro lateli synkän ja syvää luotaavan analyysin Donald Trumpista. Löytääkö hän pian itsensä vankilasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sittenhän sinun pitäisi vihata syvästi ryZZien valtiojohtoa kun kuulet jatkuvasti siviilien, jopa lasten murhista ja raiskauksista, vankien teloituksista jne jne
Yhtä loputonta sotarikosta aamusta aamuun
Olen myös venäljän kansalaisten puolella siinä missä ukrainalaistenkin puolella. Mutta olet oikeassa, syytän päättäjiä ja suurempia voimia sotien takana.

Millä tiedoilla ja meriiteillä Hollywood julkkis kommentoi? Tuonnehan nostetaan harvat ja valitut, ei läheskään aina ne parhaat ja lahjakkaimmat.
Globoilla tienanneet naukuvat nyt paniikissa. Trump antaa hillotolpille kenkää.

Trumpille olisi alun alkaen pitänyt antaa kenkää. Eihän se konkursseja tehnyt kerma- eiku mäkkäriperse ole koskaan tehnyt kunnolla töitä.

Ihmeellistä, että ihailet roistoja ja raiskaajia.
Olen jo aiemmin kirjoittanut tällä palstalla, että Lispetillä on menossa maniavaihe.
Miksi hän ei käytä jotain muuta keinoa työnsä lomassa rentoutumiseen kuin tätä perhepalstaa?
Perhettäkoskevat asiat ovat vain älyttömien ruoka- ja terveysvinkkien tuputusta ja itsekehua tyyliin meidän lapset eivät käy rahvaan lukiota.
Zele-heitto oli viimeinen naula arkussa. En enää lue yhtäkään naisoletetun kirjoittamaa viestiä.

Olen jo aiemmin kirjoittanut tällä palstalla, että Lispetillä on menossa maniavaihe.
Miksi hän ei käytä jotain muuta keinoa työnsä lomassa rentoutumiseen kuin tätä perhepalstaa?
Perhettäkoskevat asiat ovat vain älyttömien ruoka- ja terveysvinkkien tuputusta ja itsekehua tyyliin meidän lapset eivät käy rahvaan lukiota.
Zele-heitto oli viimeinen naula arkussa. En enää lue yhtäkään naisoletetun kirjoittamaa viestiä.
Mikä maniavaihe? Olen aina yhtä maniaa. Tällainen kupliva vastarannan kiiski.😁

Totta puhuen, onhan tämä keissi USA nyt melko jännittävää seurata kun korruptiota tuodaan esille.
Kaikenlaista outoa paljastuu. Suomikin mainittu!

Ai sulle jäi toi vitsi elämään totena tuosta lukiosta? Eikö tämä käyty jo sinun kanssa läpi? Tiedän että sinulla on huumorintajua niin siksi tiedän myös sen, että harhaanjohdat tahallasi, mikä sekin mulle periaatteessa ihan fine. En viitsi enää mainita asiasta vaikka jankkaisit samaa valetta maailman tappiin.😁

Zele ei taida olla suurimpia demokratian kannattajia!🙁

Mikä maniavaihe? Olen aina yhtä maniaa. Tällainen kupliva vastarannan kiiski.

Totta puhuen, onhan tämä keissi USA nyt melko jännittävää seurata kun korruptiota tuodaan esille.
Kaikenlaista outoa paljastuu. Suomikin mainittu!

Ai sulle jäi toi vitsi elämään totena tuosta lukiosta? Eikö tämä käyty jo sinun kanssa läpi? Tiedän että sinulla on huumorintajua niin siksi tiedän myös sen, että harhaanjohdat tahallasi, mikä sekin mulle periaatteessa ihan fine. En viitsi enää mainita asiasta vaikka jankkaisit samaa valetta maailman tappiin.

Zele ei taida olla suurimpia demokratian kannattajia!
Ennen vuotta 2014 Länsi-Ukrainassa, kuten muuallakin maassa, oli sekä korruption vastustajia että niitä, jotka hyötyivät korruptoituneesta järjestelmästä. Kuitenkin yleisesti ottaen länsiukrainalaiset olivat aktiivisempia korruption vastustajia verrattuna Itä-Ukrainaan.

Keskeisiä näkökulmia:

Korruptio Ukrainassa ennen 2014: Ukraina kärsi laajasta korruptiosta, joka ulottui politiikkaan, oikeuslaitokseen ja talouteen. Tämä oli seurausta Neuvostoliiton perinnöstä ja oligarkkien vaikutusvallasta.

Länsi-Ukrainan suhtautuminen: Alue oli historiallisesti enemmän suuntautunut Eurooppaan ja tuki demokratiaa sekä oikeusvaltioperiaatetta. Länsi-Ukrainan asukkaat olivat aktiivisempia protestiliikkeissä, kuten Oranssivallankumouksessa (2004) ja Euromaidanissa (2013–2014), jotka vastustivat korruptiota ja vallan väärinkäyttöä.

Maidan-liike (2013–2014): Suuri osa mielenosoittajista tuli länsi- ja keskiosista Ukrainaa ja vastusti presidentti Viktor Janukovytšin hallinnon korruptiota sekä hänen päätöstään hylätä EU-assosiaatiosopimus Venäjän painostuksesta.

Vaikka korruptiota esiintyi kaikkialla Ukrainassa, Länsi-Ukrainassa oli enemmän kansalaisaktivismia ja halua taistella sitä vastaan, erityisesti verrattuna Itä-Ukrainaan, jossa Neuvostoliiton jälkeinen poliittinen kulttuuri oli vahvempi.

Koska USa on asettunut Putinin tueksi, ja levittää Venäjän propagandaa. Lisäksi havittelee Ukrainan ja Grönlannin luonnonvaroja.
Eurooppalaisilta puuttuu vahva identiteetti. Olen aina inhonnut suomalaisten Amerikka-jumalointia. Kannattaa keskittyä olennaiseen eli omaan elämään.
Hourutkoot mitä haluavat Amerikassa ja Venäjällä. Toivottavasti heidän jälkipolvi pysyy tervepäisenä ja paranee traumoistaan.

Yhteistyössä