V
vierailija
Vieras
Olimme vuokranneet puolisoni Nikon kanssa mökin mökkikylästä järven rannalta. Olemme molemmat nelikymppisiä ja olleet naimisissa 13v. Kesäilta oli lämmin ja olimme vuokranneet rantasaunan pariksi tunniksi. Sauna oli iso jossa oli oleskelu-, peseytymistila ja itse sauna. Niko huikkasi minulle että muistan ottaa siiderit mukaan kun teimme lähtöä. Kylmät juomat kassissa heiluen kävelimme saunalle. Edelliset saunojat olivat juuri lähteneet kun lattia oli vielä hieman märkä. Korkkasimme siiderit ja painuimme löylyihin. Nautin saunan rauhallisuudesta, Nikon seurasta ja kylmästä siideristä. Aikamme saunottua lähdimme uimaan. Mökeistä oli näkymä laiturille joten puin bikinit päälle, emme halunneet aiheuttaa pahennusta uimalla alasti. Laiturilla katsoin Nikoa ja tajusin kuinka onnekas olin hänestä, komea, fiksu ja minut hyvin huomioiva. Nautimme viileästä vedestä, vitsailimme ja nauroimme. Vedestä pois noustessa tunsin että siiderit oli tehnyt tehtävänsä ja olin pienessä hiprakassa. Kävelimme saunan oleskelutilaan ja aloin riisumaan bikineitä kun yhtäkkiä ovi aukesi. Oven suussa seisoi nuori, hämmästynyt noin parikymppinen mies. Peitin nopeasti itseni ja Niko kysyi mitä hän siellä tekee? Mies vastasi hämmentyneenä että oli vuokrannut saunan ja näytti kännykästä varausta. Varaus oli samoille tunneille meidän varauksen kanssa, eli selvisi että vuokraaja oli tehnyt virheen ja tupla buukannut saunan. Hetken ihmettelimme miten pitäisi toimia, kunnes Niko ehdotti että hän tulisi kanssamme saunaan. Meillä kaikilla oli uimapuvut joten itsensä esitellyt Markus suostui jos se sopi meille. Hieman ihmettelin tilannetta mutta Markus vaikutti mukavalta nuorelta mieheltä joten suostuin. Markus korkkasi oluen ja menimme saunaan. Markus jäi peseytymään kun katselin häntä saunan lasioven läpi. Pitkä, komea, tuuheat kiharat hiukset ja sopivasti lihaksia. Säpsähdin kun tajusin että Niko huomasi tuijottavani Markusta. Hän naurahti ja sanoi leikkimielisesti "katse pois saunatontusta". Pian Markus tuli lauteille ja rento puhe täytti saunan. Tajusimme että seura teki hyvää tilanteessa, olimme rentoutuneita ja kaikilla oli hauskaa. Saunan kuumuus alkoi olla minulle liikaa joten lähdin suihkuun. Markus kysyi: "eikö Niko lähde selänpesijäksi". Niko vastasi olevansa laiska selänpesijä mutta ehdotti hommaa Markukselle. En ollut varautunut Nikon ehdotukseen joka kuullosti hassulta. Hetken naureskelimme kunnes Markus kysyi minulta onko ok jos hän tulee pesemään selästä hiet pois. Pienessä hiprakassa en nähnyt siinä mitään väärää, kaikilla oli uimapuvut päällä ja tunnelma oli rento. Astelimme markuksen kanssa suihkun alle. Markus takanani ja minä kasvot seinään päin. Niko jäi saunaan kun vilkaisin häntä lasioven läpi. Lämmin vesi tuntui hyvältä ihollani, kun markus alkoi saippuoimaan selkääni. Hänen voimakkaat kädet tuntuivat hyvältä joten suljin silmäni ja yritin rentoutua. Saippua tuoksui hyvälle ja nojasin käsillä seinään. Markus kysyi voiko ottaa bikinin yläosan pois niin hän pystyy pesemään paremmin? Vilkaisin Markusta joka nyökkäsi joten vastasin myöntävästi. Yläosa putosi lattialle ja tilanne oli saanut jännittävän käänteen. Tunsin kuinka nännini kovettui ja sykkeeni nousi. Yhtäkkiä en voinut uskoa että komea mies pesee selkääni ja aloin kiihottumaan. Toivoin että Markus ei huomaa tilannettani kun hänen kätensä alkoivat valtaa vaarallisen lähellä rintojani. Tunsin Markuksen ottavan askeleen lähemmäksi ja hänen etumuksensa painautui pyllyäni vasten. Jäykistyin kun tunsin hänen kalun kovuutensa uikkareiden läpi. Hän kysyi onko kaikki hyvin? Nieleskellen suustani pääsi huokaus....Jooooh. Jatkuu...