V
vierailija
Vieras
Juhannuksena tulin kotiin ilta 8 salata. Naapurin 65-vuotias rouva istui piha keinussa Moikkasi ja hän kysyi juhannus suunnitelmista ei sanoin että olen varannut saunan kello 21. Siinä kaikki. Etkö lähde edes paikalliseen ravitsemus liikkeeseen hän kysyi. Ei kannata sanoin. Ja tiet ovat täynnä rattijuoppo ja sanoin. Meen saunaan ja katson jonkun elokuvan sanoin. Vartin yli 21 menin saunaan. Riva tuli käytävällä vastaan. Ja kysyi voiko käydä vain pesulla kun olen saunassa. Heillä on kylpyhuone remontti kesken ensi viikolla valmistuu. Muistin ja sanoin mikäs siinä. Hän lupasi hakea pesu tavarat. Kävin suihkussa. Ja menin saunaan 10 minuutin päästä kuulin kun hän tuli pukuhuoneeseen ja suihkuun. Naapurin peseytyminen kesti yllättävän kauan ja istuin askelmalla. Kun naapuri kysyi voiko kirkasta kummoinen sauna on remontin jälkeen. Hän avasi oven. Ai olet jo saunonut hän sanoi. Hieno löylyjyone hän lisäsi. En ollut pitkään aikaan saanut naista ja minulla ponnahti heti kulli pystyyn kylpytakki on pukeutuneen naapurin rouvan nähdessäni. Toivoin että hän ei huomaisi sitä. Odota siinä hän sanoi ja laittoi oven kiinni pian hän avasi uudelleen oven. Hän oli riisunut kylpytakki. Ja kädessään hänellä oli saippuoita pesusieni. Istu rauhassa hän sanoi ja varmoin ottein otti kädellään kullistani kiinni. Tuntui hyvälle. Toisella kädellä hän rutisti saippua vaahtoa pesusienestä kullini päälle. Ja toinen käsi teki pyöörimis liikettä nupin päällä. En voinut kun nauttia. Siellä kun näin hänen isot rintansa liikkuvan. En kestänyt minuuttiakaan kun laukesin hänen rinnoille en. Hän avasi oven ja meni suihkuun. Pian hän huusi kiitos suihkusta. Ja poistui pukuhuoneesta. Aamulla kun tulin lenkiltä naapurini oli ulkona ja luukki yhtiön kukkapenkillä. Moikkasi häntä ja sanoin kiitos.