Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joo ja sai messevät mainosrahat.Usain Bolt vetää ennen kilpasuoritusta prosessoituja nuggetteja. No dopingista tuon menestys johtuu, mutta ei hän mikään etana varmasti olisi ilman douppaustakäan...
![]()
Hurja määrä aterioita päivässä - "Bolt syö kuin hevonen"
Usain Bolt ei todellakaan karppaa. Hänen ruokavalioonsa eivät kuulu kikkailut tai extreme-dieetit.www.is.fi
Siis, se monipuolinen ruokavalio/elämäntyyli jonka ekalla sivulla esittelin on mun mielestä ihanne, eikä ne 00-jauhot.Ja taas mennään siihen että miksi syödä esim 00-jauhoja? Mitä niistä saat? Siis oikeasti?
On aivan turhaa syödä muuta kuin ravintoa. Me vain paskomme ne turhat ulos, ja lisäksi sairastumme.
Noh, meidän näkemykset eroavat mutta silti joka kerta tykkäät vääntää asiasta.Siis, se mobipuolinen ruokavalio/elämäntyyli jonka ekalla sivulla esittelin on mun mielestä ihanne, eikä ne 00-jauhot.
Mutta tarkoitus on vääntää sulle ratakiskosta, että ei hiilareita tarvitse vältellä.
Ihminen laihtuu, säilyttää hivenainetasot ja pysyy virkeänä MONILLA TAVOILLA, ei vain sun carnivorella.
Sit virkeys. Mulla on ihan turha puhua virkeydestä esim.klo 6 minään aamuna vuodessa vaikka söisin pelkkää nautaa, koska - tadaa, olen aamuntorkku. Asia jota ei ole tässä ketjussa edes mainittu, eli olikos se niin että 1/3 ihmisistä on biologialtaan aamuntorkkuja ja illanvirkkuja.
Asia, jolle en tule koskaan voimaan mitään.
En saanut nyt yhtään kiinni siitä mitä väität/haluat kysyä/muutakaan.Ja väitätkö sä Lissu että jos on vaikka 1000 ihmistä jotka syövät vaikka ravitsemusympyrän (no, ei uusimman vaan mieluummin aikaisemman jossa leikkeleet sallittiin) mukaisesti vaikka puoli vuotta ja sitten menevät vitamiini-ja hivenainetasotestiin, että kaikki ovat keripukin ja hivenainepuutosten partaalla koska eivät ole carnivorella?
Ei. Aina sanotaan että jos syö monipuolisesti, niin ainut joka suomalaisilla jää selkeästi uupumaan, on D-vitamiini, koska aurinko ei paista.
Mä vähän veikkaan että ei ole. Ei tää Pohjoismaissa syöty ruoka ihan skeidaa ole. Tai sanotaan näin: tää on TARPEEKSI ravinteikasta, ei kaupan hevi-osasto nyt mitään pahvia sisällä, vaikkei nyt mihinkään tropiikin vitamiini- ja hivenainetasoihin päästä.Ihmisillä on yleisesti monesta aineesta puutoksia. Esim. magnesuim, seleeni, jodi, b1 jne. Mutta, myös epäbalansseja löytyy kuten muun muassa omega3 omega6.
No se vähän riippuu mitä muuta syö. Esim. jos mättää hiilareita on syytä vetää sitä tiamiinia riittävästi jotta rasva-aineenvaihdunta toimii normaalisti. Ja kun vedät lisätiamiinia on syytä vetää myös muutamaa muuta kuten kaliumia. Moni asia kehossa taistelee samoista asioista, jos nyt näin vois ymmärrettävästi sanoa.Mä vähän veikkaan että ei ole. Ei tää Pohjoismaissa syöty ruoka ihan skeidaa ole. Tai sanotaan näin: tää on TARPEEKSI ravinteikasta, ei kaupan hevi-osasto nyt mitään pahvia sisällä, vaikkei nyt mihinkään tropiikin vitamiini- ja hivenainetasoihin päästä.
Eli, jos syö ruokaympyrän mukaan ja menee verikokeeseen, ei narahda kuin D-vitamiinista. Naiset ehkä raudasta menkkojen takia, miehet ei.
Joo-o.Meikä veteli tänäaamuna kaurapuuroa. Sit rämmittiin kolme tuntia vuoristossa. Askelia liki kymmenen tuhatta, nousua 300 metriä eikä tasaista pätkää ollut nimeksikään.
Sit mentiin kebabille ja iltapäivä on
chillailtu... piipahdettiin uimassa ja luin kirjan.
Iha on energinen olo vaikken syönyt siinä kebabissa ku ehkä 100 grammaa lihaa.
Hiilihydraatit voimaa tuovat!
Täh. Mä puhun nyt ruokaympyrän mukaisesta syömisestä, en mistään loputtomista pulla-aterioista.No se vähän riippuu mitä muuta syö. Esim. jos mättää hiilareita on syytä vetää sitä tiamiinia riittävästi jotta rasva-aineenvaihdunta toimii normaalisti. Ja kun vedät lisätiamiinia on syytä vetää myös muutamaa muuta kuten kaliumia. Moni asia kehossa taistelee samoista asioista, jos nyt näin vois ymmärrettävästi sanoa.![]()
Joo-o.
Ja toisessa ketjussa valittelet niveliä/suolisto-ongelmia, ja sitä, kun on niin vetämätön olo koko ajan.
Aivan. Kaikki on suhteellista. ”Kohtuudella kaikkea” on nykypäivänä täyttä puppua.Täh. Mä puhun nyt ruokaympyrän mukaisesta syömisestä, en mistään loputtomista pulla-aterioista.
Apua!!!! Pahoittelut Roosa!!!!!En oo ikimä sanonut oloa vetämättömäksi paitti ku silloin koronan jälkeen ja mun suolisto voi hyvin.
Nivelet ei tykkää kylmästä. Se on totta.
No mitä nivel/suolisto-ongelmia mulla sitten on?Joo-o.
Ja toisessa ketjussa valittelet niveliä/suolisto-ongelmia, ja sitä, kun on niin vetämätön olo koko ajan.![]()
Apua!!!! Pahoittelut Roosa!!!!!
Vastasin Echolle! Luulin että oli Echo!!!! Ihmettelinkin hetken päästä että missä vuoristossa hää ny muka rämpii!!!
Anteeksi!!!!
Olen näistä nähnyt juttua täällä useammin kuin kerran. Joku nosti ketjunkin tässä joku aika sitten jossa valittelit suolisto-ongelmia.No mitä nivel/suolisto-ongelmia mulla sitten on?
Aivan. Kaikki on suhteellista. ”Kohtuudella kaikkea” on nykypäivänä täyttä puppua.
Kun katsoo marketteja on se äärimmäisen surullinen näky. Vain pari hyllyä ravintoa ja kaikki muu yliprosessoitua, ja vain katemielessä hyllytettyä, kuraa.
Pysyn kannassani, katso viesti #54!
Kerran!!!!Ei hätää. Kerrankos sitä ihminen erehtyy.
(Ja oon toki syönyt täällä lihaa, kalaa ja äyriäisiäkin pari kiloa reissun aikana)
En muista mihinkä ois liittynyt.Olen näistä nähnyt juttua täällä useammin kuin kerran. Joku nosti ketjunkin tässä joku aika sitten jossa valittelit suolisto-ongelmia.
Joku ketjussa toki ehdotti pullan/viljojen poisjättämistä.![]()
Niin, ne pari hyllyä joista puhuin. Mites ne muut?Kuraa?
Ensin on HeVi-osasto jees. Sitten leivät, josta valitsen ruista ja kauraa.
Juustoa ehkä vuoroviikoin, koska lihottaa.
Lihapuolelta jauhelihaa ja broileria, usein maustamatonta, lohta silloin kun on alessa.
Lihaleikkeleen ostan, se nyt on prosessoitua ja suolaista eli huono juttu.
Rahka/jogurttihyllyltä maustamaton rahka/jogurtti johon kotona sotken marjoja ja sokeria, sit maito, voi ja Oivariini. Kananmuniakin myös....
.....siinä oli jo monta hyllyä hyvää tavaraa.
No, käy sä ruokakaupassa suoraan Atrian tehtaalla.
Nooh, olen joka tapauksessa rekisteröinyt nämä asiat, koska nämä asiat kiinnostavat minua.En muista mihinkä ois liittynyt.
Nivelten kanssa ei koskaan ongelmaa.
Ei kasvikset ole roskaa. Tai maitotuotteet.Niin, ne pari hyllyä joista puhuin. Mites ne muut?
Jos ihmiset söisivät ravintoa niin ei kai kaupassa olisi niin montaa hyllyä roskaa, tä?