V
vierailija
Vieras
Kiitos molemmille(Intan Valtameren ja) Tyy,,,,,,en vä..ssä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kiitos molemmille(Intan Valtameren ja) Tyy,,,,,,en vä..ssä
Ei nyt kyllä sano mitään, enkä todellakaan tässä vaiheessa enää kaipaa mitään kryptisiä vihjeitä vaan ihan suoria sanoja., kun niin paljon olen tässä itsekin suoraan vinkannut, kiitos?Vielä pari sanaa nytkähti eteenpäin, eli puuttuu 6. Ruutuun 1.1. löytyi kir 7 13. Vihjeeksi numero 292.
Ei nyt kyllä sano mitään, enkä todellakaan tässä vaiheessa enää kaipaa mitään kryptisiä vihjeitä vaan ihan suoria sanoja., kun niin paljon olen tässä itsekin suoraan vinkannut, kiitos?
No, sain ne kuitenkin tuolla vinkillä. kiitos paljon!Ei nyt kyllä sano mitään, enkä todellakaan tässä vaiheessa enää kaipaa mitään kryptisiä vihjeitä vaan ihan suoria sanoja., kun niin paljon olen tässä itsekin suoraan vinkannut, kiitos?
Suomen kirjallisuus wikissä kohdasta Kirjoitetun kirjallisuuden synty löysin kyllä tuolla annetulla vinkillä.
No, sain ne kuitenkin tuolla vinkillä. kiitos paljon!
Kiitos hienosta vinkistäVielä pari sanaa nytkähti eteenpäin, eli puuttuu 6. Ruutuun 1.1. löytyi kir 7 13. Vihjeeksi numero 292.
Kiitos hienosta vinkistä
Monelta eri sivulta olen tuon vinkin löytänyt ja lukenut mutten osaa laittaa oikeita tai oikeaan muotoon, alkukirjimia jos sais
Kiitos5.2
oikealla pronkaus 7,5 Heettil. Wikipedia ensimmäsellä rivillä
Mikä tämä 4.2 aust kord on ?2.2 kaspa 9 Ahomatara
Onko sulla 4.2 aust kord 3 4 10 ?
Voitkos kertoa mistä tekstistä olet nuo löytänyt ? Finlandia-palkintoVielä pari sanaa nytkähti eteenpäin, eli puuttuu 6. Ruutuun 1.1. löytyi kir 7 13. Vihjeeksi numero 292.
Troijan arkeologinen alueSaisko apuja ei vaan aukea
5.2
ist hist alu 7-13-4
2.2
sinvat vasemmalle 6,8 Marjat syötäviä
3.2
single jatko missä & merkki ”Suloinen myrkynkeittäjä”,
Tämähän on jo annettu edellä #735. Löytyy Suomen kirjallisuus wikistä kappaleesta Kirjoitetun kirjallisuuden synty.Voitkos kertoa mistä tekstistä olet nuo löytänyt ? Finlandia-palkinto
vai mistä ?
5.1
Rauma alla 9,9 Rauma Wikipedian ensimmäisellä rivillä
alalaidassa myyt mer upon jne. 10,9 , en onnistu saamaan oikeaan muotoon Atlantis Wikipedia 1.1 ensimmäisellä rivillä