Bovaer, tutkimuksissa hiiriltä kivekset pienentyneet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lispetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ei ihminen elä pelkällä hirvenlihalla vaikka se todensanoakseni onkin meidän pääasiallinen ravinto nykyään
No laita rasvaa kylkeen! Täällä eletään munalla, haikulla, riistalla tilavoilla ja kalalla yms.

Seuraavan kerran kun kirjoitat niin mainitset, että minä en voi syödä koska minä olen allerginen. Älä yleistä asiaa.
Voisin kirjoittaa kuten sinä, että kun lopettaa totaalisesti lihan syömisen niin migreeni paranee koska ystävälleni kävi niin. Se mikä auttaa yhdelle ei välttämättä auta kaikkia.
Olisko sulla vaan tehottomat vatsahapot ja siks migreeni kun liha ei sula normaalisti. Ota joku ruoansulatusentsyymi kokeeks. Ehkä pää ei tuu enää kipeeks.

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
70 kg painavan ihmisen pitäisi juoda vähintään 350 tonnia maitoa päivässä ylittääkseen viitearvon. Niin että se viiterajoista. Nykyään mittarit on niin herkkiä että ne pystyvät havaitsemaan yhdenkin atomin tai molekyylin.
Ei edes lisättyä maissiöljyä älytä selvittää maitotuotteista

Ihan yleinen allergia tuntuisi olevan, mutta eihän näitä syitä mielellään selvitellä.
Syötetään vain lääkkeet että raha vaihtaa jatkossakin omistajaa sekä ”terveydenhoidon” puolella, että ”elintarvike” puolella.
Myrkytystietokeskusta ei kiinnosta tuote, vaikka "ei ole tutkittu"- tuotteesta sairastuu. Niillä on sellaiset ohjeet annettu et "ota yhteyttä ruokavirastoon! kiitti Hei! "

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Ravintoaineet 101:
Tiesitkö et gorilla ja kani syö paskansa kerran?
Kakkapirtelöllä terveyttä vauvoille oli artikkeli jokin aika sitten. Alatiesynnytyksessä vauvan suoleen ymppäytyy äidin suoliston mikrobeja.
" Tutkimuksessa tunnistettiin 5 erilaista mikrobivalikoimaa jo vauvan ensimmäisen puolen vuoden aikana. Yleisimpään niistä kytkeytyi muihin mikrobivalikoimiin verrattuna alentunut riski sairastua allergiaoireisiin ja hengitystieinfektioihin ensimmäisen kahden ikävuoden aikana. Lisäksi taipumus lihavuuteen 5-vuotiaana oli vähäisempi. Tauteja aiheuttavat bakteerit poistettiin annetusta maito-ulostepirtelöstä sektiolla syntyneille ensimmäisenä ateriana. Vauvan suoliston mikrobiosto muuttui kuukausiksi samaksi kun alateitse syntyneillä." Nature Communication

• Tykkää
Olisko sulla vaan tehottomat vatsahapot ja siks migreeni kun liha ei sula normaalisti. Ota joku ruoansulatusentsyymi kokeeks. Ehkä pää ei tuu enää kipeeks.
Ei minulla vaan ystävälläni. En kärsi lainkaan päänsäryistä.
Amerikkalainen neurologi suositteli ystävääni kokeilemaan kasvisruokavaliota koska sillä on saatu hyviä tuloksia myös migreenin hoidossa. Hänellä migreenikohtaukset loppuivat lähes kokonaan. Sauna ja alkoholi jäivät myös pois.

[QUOTE="vierailija, post: 348Myrkytyskeskus nimen luulisi kertovan mistä terveydenhuollon yksiköstä on kyse.
[/QUOTE]
Niin luulis mut ihan turhaan selvitin valmiiksi käyttöturvallisuustiedotteet kun ei niitä kiinnosta lisäaineet.

• Tykkää
150 tutkimusta maailmanlaajuisesti ja 85 vertaisarvioitua tutkimusta 15 vuoden ajalta ei merkkaa mitään kun tuulipukututkijat pääsevät vauhtiin. Aine ei kuitenkaan ole mikään ikuisuuskemikaali vaan hajoaa lehmän pötsissä aineiksi mitä siellä jo ennestäänkin on.

Ei minulla vaan ystävälläni. En kärsi lainkaan päänsäryistä.
Amerikkalainen neurologi suositteli ystävääni kokeilemaan kasvisruokavaliota koska sillä on saatu hyviä tuloksia myös migreenin hoidossa. Hänellä migreenikohtaukset loppuivat lähes kokonaan. Sauna ja alkoholi jäivät myös pois.
Itse olin kasvissyöjä 10 vuotta ja vegaani 6. Ei mitään vaikutusta migreeniin. Nykyään sekaruoka ja migreeni liittyy ainoastaan kuukautiskierron tiettyyn vaiheeseen. Todennäköisempää että alkoholin poisjättö auttanut enemmän.

Yhteistyössä