Ravintoaineet 101:siitä on jo kaloriat otettu hyötykäyttöön
Tiesitkö et gorilla ja kani syö paskansa kerran?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ravintoaineet 101:siitä on jo kaloriat otettu hyötykäyttöön
No laita rasvaa kylkeen! Täällä eletään munalla, haikulla, riistalla tilavoilla ja kalalla yms.ei ihminen elä pelkällä hirvenlihalla vaikka se todensanoakseni onkin meidän pääasiallinen ravinto nykyään
Olisko sulla vaan tehottomat vatsahapot ja siks migreeni kun liha ei sula normaalisti. Ota joku ruoansulatusentsyymi kokeeks. Ehkä pää ei tuu enää kipeeks.Seuraavan kerran kun kirjoitat niin mainitset, että minä en voi syödä koska minä olen allerginen. Älä yleistä asiaa.
Voisin kirjoittaa kuten sinä, että kun lopettaa totaalisesti lihan syömisen niin migreeni paranee koska ystävälleni kävi niin. Se mikä auttaa yhdelle ei välttämättä auta kaikkia.
Ei edes lisättyä maissiöljyä älytä selvittää maitotuotteistaAlkuperäinen kirjoittaja vierailija:70 kg painavan ihmisen pitäisi juoda vähintään 350 tonnia maitoa päivässä ylittääkseen viitearvon. Niin että se viiterajoista. Nykyään mittarit on niin herkkiä että ne pystyvät havaitsemaan yhdenkin atomin tai molekyylin.
Myrkytystietokeskusta ei kiinnosta tuote, vaikka "ei ole tutkittu"- tuotteesta sairastuu. Niillä on sellaiset ohjeet annettu et "ota yhteyttä ruokavirastoon! kiitti Hei! "Ihan yleinen allergia tuntuisi olevan, mutta eihän näitä syitä mielellään selvitellä.
Syötetään vain lääkkeet että raha vaihtaa jatkossakin omistajaa sekä ”terveydenhoidon” puolella, että ”elintarvike” puolella.
Kakkapirtelöllä terveyttä vauvoille oli artikkeli jokin aika sitten. Alatiesynnytyksessä vauvan suoleen ymppäytyy äidin suoliston mikrobeja.Ravintoaineet 101:
Tiesitkö et gorilla ja kani syö paskansa kerran?
Ei minulla vaan ystävälläni. En kärsi lainkaan päänsäryistä.Olisko sulla vaan tehottomat vatsahapot ja siks migreeni kun liha ei sula normaalisti. Ota joku ruoansulatusentsyymi kokeeks. Ehkä pää ei tuu enää kipeeks.
Oletko saanut vakavan myrkytysoireen?Myrkytystietokeskusta ei kiinnosta tuote, vaikka "ei ole tutkittu"- tuotteesta sairastuu. Niillä on sellaiset ohjeet annettu et "ota yhteyttä ruokavirastoon! kiitti Hei! "
Myrkytyskeskus nimen luulisi kertovan mistä terveydenhuollon yksiköstä on kyse.Myrkytystietokeskusta ei kiinnosta tuote, vaikka "ei ole tutkittu"- tuotteesta sairastuu. Niillä on sellaiset ohjeet annettu et "ota yhteyttä ruokavirastoon! kiitti Hei! "
Intiassa ne ovat pyhiä olentojaSuomessa on luokkaa 250 000 lehmää ja Intiassa 300 miljoonaa...
Tutulle määrättiin epilepsialääkitys. Siihen loppui kotona-asuminen ja kävelyt.Oletko saanut vakavan myrkytysoireen?
Rypsille piti löytää käyttöä kun moottorisaha ei enää tarvittuSilloin vaihtui metsureiden työt avohakkuiksi monitoimivekottimilla
Rypsiöljy oli ensin ruokaöljynä sitten sitä testattiin traktoreihin ja vasta sitten muihin laitteisiin. Ja metsurit käyttävät yhä moottorisahoja erikoispuiden kaadoissa ja erityiskohteissa.Rypsille piti löytää käyttöä kun moottorisaha ei enää tarvittu
Ei meillä kovin kummosesti joulu poikkea tavallisestaEiköhän jouluna suurin osa syö juuri noin
Paljonko hiehoja?Suomessa on luokkaa 250 000 lehmää ja Intiassa 300 miljoonaa...
Hänellä oli sitten varmaan epilepsia?Tutulle määrättiin epilepsialääkitys. Siihen loppui kotona-asuminen ja kävelyt.
täällä hölmöt maksaa huonostakin sen mikä muualle ei kelpaasuomalaisen maataloustuotannon tarpeeton kurmuuttaminen pitäs lopettaa ASAP
ei oo ihme miks meille kaikki on niin kallista
Itse olin kasvissyöjä 10 vuotta ja vegaani 6. Ei mitään vaikutusta migreeniin. Nykyään sekaruoka ja migreeni liittyy ainoastaan kuukautiskierron tiettyyn vaiheeseen. Todennäköisempää että alkoholin poisjättö auttanut enemmän.Ei minulla vaan ystävälläni. En kärsi lainkaan päänsäryistä.
Amerikkalainen neurologi suositteli ystävääni kokeilemaan kasvisruokavaliota koska sillä on saatu hyviä tuloksia myös migreenin hoidossa. Hänellä migreenikohtaukset loppuivat lähes kokonaan. Sauna ja alkoholi jäivät myös pois.
Niin on mut ei niitä oo pakko ostaaKyllä sitä roskaa on siellä hyllyissä ihan täydet 365 pv/v!