Suomenruotsalaisten mielestä Lucia-neidon pitää olla sinisilmäinen ja vaaleahiuksinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On kyl idiiotin hommaa maailmassa on tummia naisia ni voi ihan hyvin olla lucia neitokin. Eiks se alkuperänen lucia neito ollut sicilialainen ja siel on tummii neitoi ja vaik ei olisi ni mitä sitte. Mulle on se ja sama vaik lucie neito olisi jupiterin alien ni en hermostu. Toikin tyttö saanu schaissee niskaan vatipäiltä. Ja esim et siitäkin hermostutaan et tyyliin meren neito ariel oli alkuperäisessä vaalee ja nytkun uudestaan tehty ni olikin tumma ni mitä sit. Maailmassa paljon tummia lapsii ni voihan piiretty hahmoi tehdä eriväriseksi ne joita vituttaa tummat lapset ni kattokoot sen alkuperäisen vaan ja ne joita ei haittaa kattokoot molemmat aikuiset ukot lähettelee pikku lapsille uhkailu viestei ni on kyl noloo läytöstä

Kannattaa miettiä minkälainen mielikuva ja muisto itsellä on Lucia- neidosta. Kyllä se monella valitettavasti on sellainen Eloveena-tyttö.
Muistan kun kansakoulussa juhlittiin Luciaa ja olin surullinen kun tiesin ettei minua koskaan valita "prinsessaksi" kun olen tummatukkainen. Aina valittiin vaaleahiuksinen ja pitkätukkainen tyttö.

Kannattaa miettiä minkälainen mielikuva ja muisto itsellä on Lucia- neidosta. Kyllä se monella valitettavasti on sellainen Eloveena-tyttö.
Muistan kun kansakoulussa juhlittiin Luciaa ja olin surullinen kun tiesin ettei minua koskaan valita "prinsessaksi" kun olen tummatukkainen. Aina valittiin vaaleahiuksinen ja pitkätukkainen tyttö.
Minäkin olin surullinen kun tiesin ettei minua koskaan valita "prinsessaksi" kun olen poika. :(

Yhteistyössä