V
vierailija
Vieras
Lucia-neidon rasistisesta kohtelusta poliisiasia – Järjestäjä: Kaikenlaiset ihmiset raivoavat
Lucia-neidon valinta on nostanut pintaan rasistisen viharyöpyn.
Muuten nousee äIämöIö.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No mielummin niin kuin vatipäät jotka uhkailee pikku lapsia. Jostain lucie neito jutusta.Olet woketuksen naiivi uhri
No mielummin niin kuin vatipäät jotka uhkailee pikku lapsia. Jostain lucie neito jutusta.
Ikävää kulttuurellista omimista. Lucia-neito ei kuulu suomalaiseen kulttuuriin.
Minäkin olin surullinen kun tiesin ettei minua koskaan valita "prinsessaksi" kun olen poika.Kannattaa miettiä minkälainen mielikuva ja muisto itsellä on Lucia- neidosta. Kyllä se monella valitettavasti on sellainen Eloveena-tyttö.
Muistan kun kansakoulussa juhlittiin Luciaa ja olin surullinen kun tiesin ettei minua koskaan valita "prinsessaksi" kun olen tummatukkainen. Aina valittiin vaaleahiuksinen ja pitkätukkainen tyttö.
Minäkin olin surullinen kun tiesin ettei minua koskaan valita "prinsessaksi" kun olen poika.
Sinustako oman äidin hakkaaminen (kuten 9MM) on parempaa protestointi kuin perinteiden hylkäämisen kritisointi?
Sinustako oman äidin hakkaaminen (kuten 9MM) on parempaa protestointi kuin perinteiden hylkäämisen kritisointi?
On.Onkohan kalpeanaaman naaman töhriminen kenkälankilla nyk kielletty?