V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Aijaa mut koht alkaa meneen taas valoa kohti koht o talvipäivän seisaus ja sit alkaa valon aika taas pitenemään. Valaisetko valoin kämppääsi tai ulkovalaistusta käytätkö kynttilöitä? Mikäs nyt on niin raskasta täs kuussa?Joulukuukin on pimeämpi ja raskaampi kuin ennen.
Minnepäin noin paljon ja tietääkö se sulle lumihommia? Puut on kyl tosikauniita talvellakin. Nyt oli kyl lähteny lumet tost puusta joka vastapäätä partsii. Mitä mieltä olet kaupunkien jouluvalaistuksesta. Pitäisikö sitä lisätä enemmän ja kauniimpia valaistuksia. Jos saisit päättää oman kaupunkisi valaistuksesta nih millain suunnittelisit sen vai kiinnostaako sua edes valaistus asia? Täälläkin on iso kuusi keskellä toria nih on aika ankeesti valaistu eikä sitä ole tehty värikkääksi kuin jossain new yorkissa missä se kuusi loistaa värivalaistusta.Lumi tuo valoisuutta. Luvassa jopa 30 senttiä
Täysikuu valaisee nyt viikon verran, vaikka pilvien läpiAijaa mut koht alkaa meneen taas valoa kohti koht o talvipäivän seisaus ja sit alkaa valon aika taas pitenemään. Valaisetko valoin kämppääsi tai ulkovalaistusta käytätkö kynttilöitä? Mikäs nyt on niin raskasta täs kuussa?
Teetkö kuutamossa lenkkejä? Uskallatko keskiyöllä tehdä lenkkejä? Eilen oli kiva kun arska vähän paistoi ni piristi eihän se kauaa kestänyy mut tein lenkin. Tänään tulee yhen aikoihi koirulit mun luo yöksi hoitoon. Miten ratkaisist tämän ongelman toinen koira rakastaa lenkkeilyä ja toinen ei. Et toinen vetää ja toinen alkaa istumaan et lenkitänkö ne eri aikaan vai samaan aikaan. Et toisen kaa pienempi lenkki ja toisen kaa lyhyempi sellanen et pisut ja kakat tulee ni sit sisälle mut toisen kaa sit muutakin?Täysikuu valaisee nyt viikon verran, vaikka pilvien läpi
Katselen viherhuoneen ikkunoista kuunloistetta, en lenkkeile. Siinä samalla tarkkailee ekliptikan seutua.Teetkö kuutamossa lenkkejä? Uskallatko keskiyöllä tehdä lenkkejä? Eilen oli kiva kun arska vähän paistoi ni piristi eihän se kauaa kestänyy mut tein lenkin. Tänään tulee yhen aikoihi koirulit mun luo yöksi hoitoon. Miten ratkaisist tämän ongelman toinen koira rakastaa lenkkeilyä ja toinen ei. Et toinen vetää ja toinen alkaa istumaan et lenkitänkö ne eri aikaan vai samaan aikaan. Et toisen kaa pienempi lenkki ja toisen kaa lyhyempi sellanen et pisut ja kakat tulee ni sit sisälle mut toisen kaa sit muutakin?
Miksi sinä olet erikseen lenkittänyt koiria? Noi koirulit on rauhallisii kyllä eivät ole haukkuvaa sorttia et kait se toinen pärjää ilmankin ku käytän toista. Siis millanen sun viherhuone on?siis sellainen akvaarioko? Mitäs katseletko kaukoputkella koskaan vai löytyykö sinulta sellaista edes?. Mitä eplitkian seutua?Katselen viherhuoneen ikkunoista kuunloistetta, en lenkkeile. Siinä samalla tarkkailee ekliptikan seutua.
Erikseen oon ulkoiluttanut koiria, jotka ovat kyläilleet. Antaa jonku käytetyn rätin toiselle ootellessa-ei purtavaksi vaan esim omistajan hajuksi makuualustalle. Pysyy paremmin siinä, kuvittelen.
Ei ole kaukoputkea enkä hanki. Ekliptika on olennainen juttu taivaallisissa asioissaMiksi sinä olet erikseen lenkittänyt koiria? Noi koirulit on rauhallisii kyllä eivät ole haukkuvaa sorttia et kait se toinen pärjää ilmankin ku käytän toista. Siis millanen sun viherhuone on?siis sellainen akvaarioko? Mitäs katseletko kaukoputkella koskaan vai löytyykö sinulta sellaista edes?. Mitä eplitkian seutua?
Tällästä tuli ekplikta sanal vaan vastaan. https://www.google.com/imgres?imgur...S2B0Hq0GbHM&vssid=_rPtbZ76aJtCbwPAPjbGwqQY_24Ei ole kaukoputkea enkä hanki. Ekliptika on olennainen juttu taivaallisissa asioissa![]()
Ei mulla ole mikään raskasta. Pörssisähkö on nyt kallista, en juurikaan käytä sähköä. On helpotus, kun pärjää ilmankin eikä tuu kauheita laskuja.Aijaa mut koht alkaa meneen taas valoa kohti koht o talvipäivän seisaus ja sit alkaa valon aika taas pitenemään. Valaisetko valoin kämppääsi tai ulkovalaistusta käytätkö kynttilöitä? Mikäs nyt on niin raskasta täs kuussa?
Laitoin jo mut miksei se näy?Tällästä tuli ekplikta sanal vaan vastaan. https://www.google.com/imgres?imgur...S2B0Hq0GbHM&vssid=_rPtbZ76aJtCbwPAPjbGwqQY_24
Mut voitko laittaa linkin mitä itse tarkoitit
Paljos se pörssisähkö on tänään? Mulla on kiinteä lasku viimekuun lasku oli 8.70e. Onko sulla omakotitalo vai asutko kerrostalossa? Mulla siis 53 neliöinen kaksio. Et ei mun kyl enempää tarvii sähkön laskua miettiä. Nojoo kiitos politiikkojen sähkönsiirto on sitten 56euuroa 3kk. Miten pörssisähkössä tuo sähkön siirto hinnoitellaan? Pitäiskö jos ei ole niin sähkönsiirtokin pörsittää vai voiko niin tehdä?. Mul täl hetkel yks valo pääl makkaris mis oon yleensä sammutan valot kokonaan kun ikkunasta alkaa tulla valoa.Ei mulla ole mikään raskasta. Pörssisähkö on nyt kallista, en juurikaan käytä sähköä. On helpotus, kun pärjää ilmankin eikä tuu kauheita laskuja.
Tekstitv siv189 esille. Kiinteäsähköisten kulutushuiput nostaa meidän kaikkien laskuja.Paljos se pörssisähkö on tänään? Mulla on kiinteä lasku viimekuun lasku oli 8.70e. Onko sulla omakotitalo vai asutko kerrostalossa? Mulla siis 53 neliöinen kaksio. Et ei mun kyl enempää tarvii sähkön laskua miettiä. Nojoo kiitos politiikkojen sähkönsiirto on sitten 56euuroa 3kk. Miten pörssisähkössä tuo sähkön siirto hinnoitellaan? Pitäiskö jos ei ole niin sähkönsiirtokin pörsittää vai voiko niin tehdä?. Mul täl hetkel yks valo pääl makkaris mis oon yleensä sammutan valot kokonaan kun ikkunasta alkaa tulla valoa.
Juuh en kyl pörssisähköä ota lasku toissa päivänä 32 senttiä kwh. Viimevuonnahan se talvel kävi jopa 2 euros. Mul näytti olevan kulutus kuukaudes 50kwh ja 9.75 senttiä kwh. Ja lasku siit oli 4.96 euroa. Ja perusmaksu 3.95euora. Et ei mul oo varaa pörssisähköön.Tekstitv siv189 esille. Kiinteäsähköisten kulutushuiput nostaa meidän kaikkien laskuja.
Pääasia et ei kuluta huippujen aikaan niin ei nouse muillakaanJuuh en kyl pörssisähköä ota lasku toissa päivänä 32 senttiä kwh. Viimevuonnahan se talvel kävi jopa 2 euros. Mul näytti olevan kulutus kuukaudes 50kwh ja 9.75 senttiä kwh. Ja lasku siit oli 4.96 euroa. Ja perusmaksu 3.95euora. Et ei mul oo varaa pörssisähköön.
Eihän ne nousisi jos kaikilla kiinteä? Pörssipelaajien on vain siedettävä et välillä voittaa ja monesti tulee takkiin. En todellakaan mieti milloin ajan partani tai käyn suihkussa. Ja nytkin ainoo joka imee virtaa on kun kännylaturissa. En ala miettimään milloin on sopivaa ladata kännykkää vaan lataan silloin kun tarve on. No toki siis jääkaappi on päällä. Paljos sun kuukausi kulutus on kwhPääasia et ei kuluta huippujen aikaan niin ei nouse muillakaan![]()
Kyllä nousee jos kuluttaa yhtaikaa. 14.00 näkyy huomenna. Isot hinnat. Miksi tuota ei oo kerrottu kiinteähintaista käyttäville?Alkuperäinen kirjoittaja 9MM.:Eihän ne nousisi jos kaikilla kiinteä? Pörssipelaajien on vain siedettävä et välillä voittaa ja monesti tulee takkiin. En todellakaan mieti milloin ajan partani tai käyn suihkussa. Ja nytkin ainoo joka imee virtaa on kun kännylaturissa. En ala miettimään milloin on sopivaa ladata kännykkää vaan lataan silloin kun tarve on. No toki siis jääkaappi on päällä. Paljos sun kuukausi kulutus on kwh
Siis mitä ei ole kerrottu. Mun joka kwh on se sama 9.75 cent. Eikä nouse vaik kahelta huomenna kuluttaisin extrasti sähköä?Kyllä nousee jos kuluttaa yhtaikaa. 14.00 näkyy huomenna. Isot hinnat. Miksi tuota ei oo kerrottu kiinteähintaista käyttäville?
Näyttää helposti siltä kun ikää kertyy. Täytyy ravistella niitä perinteitä vähemmäksiJoulukuukin on pimeämpi ja raskaampi kuin ennen.
Jos silloin on se huippulukema, nousee se ylihuomenna jos kaikki ajattelee noinSiis mitä ei ole kerrottu. Mun joka kwh on se sama 9.75 cent. Eikä nouse vaik kahelta huomenna kuluttaisin extrasti sähköä?
kaikkiin asioihin ei voi vaikuttaaTekstitv siv189 esille. Kiinteäsähköisten kulutushuiput nostaa meidän kaikkien laskuja.
Älä ota pörssisähköö ni ei nouseJos silloin on se huippulukema, nousee se ylihuomenna jos kaikki ajattelee noin
Erkki käyttää kiinteätä sähköä ja kulut ei nouse ole kuin erkki ja hommaa kiinteäJos silloin on se huippulukema, nousee se ylihuomenna jos kaikki ajattelee noin