vierailija
Ai se jossa on 14 jäsentä joista SEITSEMÄN jaksaa keskustella näistä mummon tössyköistä slovakialaisistaSulle vois sopia kompostidiscord, se on kiva jos ei shippaa k/b.
Ai se jossa on 14 jäsentä joista SEITSEMÄN jaksaa keskustella näistä mummon tössyköistä slovakialaisistaSulle vois sopia kompostidiscord, se on kiva jos ei shippaa k/b.
Neljäntoista ihmisen supersuosittu ryhmä?Sulle vois sopia kompostidiscord, se on kiva jos ei shippaa k/b.
Tuskin täälläkään sen enempää väkeä on, luultavasti vähemmän.Neljäntoista ihmisen supersuosittu ryhmä?
Mutta me ollaankin laatuporukkaa!Tuskin täälläkään sen enempää väkeä on, luultavasti vähemmän.
Aito, Ennustaja, niiden sivuhahmot ja pari pieru-trolliaMutta me ollaankin laatuporukkaa!
Mutta me ollaankin laatuporukkaa!
Kuka heistä olet?Aito, Ennustaja, niiden sivuhahmot ja pari pieru-trollia
Miksi sen pitäisi pieru lähettää vastauksena, oonko missannut jotainEipäs kun K:n ois jonkun mielestä pitänyt pieraista vastaus B:n stooriin,
Tsihii!Komposti joulukuussa 2024 = Bojanin ja Jeren aidot tunteet sekä pierutrollit. Se oli mun osalta sitten tässä.
Pieru on tosirakkauden kieli.Miksi sen pitäisi pieru lähettää vastauksena, oonko missannut jotain
Mä luulen, että pierut lähetellään yksityisestiPieru on tosirakkauden kieli.
Miten muka pelleilyä eiköhän se sieltä vielä tuleSiis jotkut luulee edelleen tulee Stephanieen video, taisi olla pelleilyä koko juttu kyllä.
En usko, että tulee, kun ei ole mitään kuulunut siitä. Kappaleen julkaisusta jo kumminkin aikaa.Miten muka pelleilyä eiköhän se sieltä vielä tule
No kyllähän ne sitä kuvaili. Ehkä tulee sitten kun keikat on ohi tai jouluksi. Ei nyt hätäilläEn usko, että tulee, kun ei ole mitään kuulunut siitä. Kappaleen julkaisusta jo kumminkin aikaa.
Ei ne sanat, vaan ne teotB on myös sanonut Jereä veljekseen joten ihan yhtä sairasta K&B paritus on.
Mä pidin alusta saakka vitsinäSiis jotkut luulee edelleen tulee Stephanieen video, taisi olla pelleilyä koko juttu kyllä.
On se tulossa.Mä pidin alusta saakka vitsinä
Te ootte vähän turhan hätäisiä tässä. Kyllähän Bluzan musavideon tulemisessa meni aikaa. Kyllä se vielä on tulossa malttia nytMä pidin alusta saakka vitsinä
Todella sairasta parittaa ystäviä ja veljiä keskenään.Ei ne sanat, vaan ne teot
Juuri näin.Ei ne sanat, vaan ne teot
Juuri näin.Todella sairasta parittaa ystäviä ja veljiä keskenään.
Se ihme törkeiden kuvien taiteilija on muuten onneksi kadonnut näistä ketjuista.