vierailija
Ai Jassu, Jussu vai mikä lie olikaan?Se ihme törkeiden kuvien taiteilija on muuten onneksi kadonnut näistä ketjuista.
Ai Jassu, Jussu vai mikä lie olikaan?Se ihme törkeiden kuvien taiteilija on muuten onneksi kadonnut näistä ketjuista.
Ei vaan se K:lla alkava.Ai Jassu, Jussu vai mikä lie olikaan?
Joka teki siis instatilille.Ei vaan se K:lla alkava.
Ei itse piirtänyt siis, kuten J.Ei vaan se K:lla alkava.
En muista tällaista tyyppiä ollenkaan.Ei vaan se K:lla alkava.
Oli vauvalla aika paljon ja tännekin koitettiin saada piirtään jotakin? Kök alkuinenEn muista tällaista tyyppiä ollenkaan.
Kökkis voisi tehdä siitä taidetta näiden parin ketjun valtaajan iloksi?Milloinkohan Härtsä ja Boitsu vaihtoi ekat pierut
Kökkis voisi tehdä siitä taidetta näiden parin ketjun valtaajan iloksi?
Kannatetaan!Kökkis voisi tehdä siitä taidetta näiden parin ketjun valtaajan iloksi?
Nyt Härtsä säilöö niitä mahaansa, kunhan saadaan Boitsukkeli Suomeen. Tiktokissa on komea pierumaha, siitä riittää Bojanille koko yöksiMilloinkohan Härtsä ja Boitsu vaihtoi ekat pierut
Kiitos kun muistutitte. Siellähän olikin yksi kuva jota en ollut aiemmin nähnyt.Oli vauvalla aika paljon ja tännekin koitettiin saada piirtään jotakin? Kök alkuinen
Ai mä luulin, että viitattiin Jossuun kans. Kökkis ei haittaa sen sijaan ollenkaan.Kökkis voisi tehdä siitä taidetta näiden parin ketjun valtaajan iloksi?
Yök, voitteko oikeesti lopettaa?!B rimmaa kun H pieree ja toisinpäin?
No eihän Jossun kuvat olleet mitään törkeitä, toisin kuin tän tekotaiteilijan.Ai mä luulin, että viitattiin Jossuun kans. Kökkis ei haittaa sen sijaan ollenkaan.
Ei varmasti kerro pönttö.Se Lips biisi kertoo Bojanin ja Härtsän rimmailu leikeistä.
Kyllä kertoo pönttö.Ei varmasti kerro pönttö.
Nyt jätät B:n rauhaan.B:n ja H:n rimmailu best
Ei voiVoisko Lipsissä se laini "You single-handedly wiped the smoke off my rose-tinted glasses" viitata siihen, kun Bojan sai tajuta, että K:lla onkin gf...
Totta kai voi, mutta eri asia onko se todennäköistä.Ei voi
En jätä. B ja H yhteen sopppiii, huomenna pannaan ne pussauskoppiinNyt jätät B:n rauhaan.