vierailija
Täällä siitä ei kyettäisikään keskustelemaanEi jeesus, nyt K&B discordiss jauhetaan Balkanin politiikasta
Täällä siitä ei kyettäisikään keskustelemaanEi jeesus, nyt K&B discordiss jauhetaan Balkanin politiikasta
98% niistä viesteistä täällä oli Aidon maanista spämmiä.Mä oon ainakin nauttinut Bojan helmikuussa Suomeen -aiheesta ym.
Ai discordiin, jossa lähinnä puhutaan K:sta Taidat olla aika katkera.Saanko arvata, olette pääasiassa K-faneja, jotka ette osaa tai halua mennä discordiin? No kai teillä on tylsää kun kaikki muut kaltaisenne menivät jo sinne
Ihan mahtavaa!98% niistä viesteistä täällä oli Aidon maanista spämmiä.
Kiitos, paremmalta kuulostaa kuin ne ekat.Ne_bi_smel ig storyissa on vielä 4-5h ajan
Siitä alkoi todella huomata että ne pari pipipäätä täällä enää ”keskustelee”.98% niistä viesteistä täällä oli Aidon maanista spämmiä.
Olen JO fani. Käärijästä en tykkää yhtään, mutta keskustelu hänestä ei kuitenkaan haittaa minua. Olen discordissa, Jodelissa ja tumpussa. Harmittelen, että tämä ketju on pilattu tosishippareiden ja trollien voiman. Tosin tosishipparit on trolleja.Saanko arvata, olette pääasiassa K-faneja, jotka ette osaa tai halua mennä discordiin? No kai teillä on tylsää kun kaikki muut kaltaisenne menivät jo sinne
Mitä itse edustat?Saanko arvata, olette pääasiassa K-faneja, jotka ette osaa tai halua mennä discordiin? No kai teillä on tylsää kun kaikki muut kaltaisenne menivät jo sinne
Ei tainnut tällä olevan sanottavaa tähänMitä itse edustat?
Itse ei vastannut hänestä esitettyyn väitteeseen, niin kuvitteleeko muiden hänelle avautuvanEi tainnut tällä olevan sanottavaa tähän
Ei tuolta uudelta levyltä mitään kannattaisi soittaa.Biisit, joita toivon, ettei kuulla jos ja kun Joksut ei enää soita koko levyä keikoilla: Sonce, CD, EW ja jos pakko sanoa viideskin niin Mesto Duhov. Tietty ois kiva, jos koko levy vielä soitettaisiin, ainakin uusien biisien osalta.
HahhahItse ei vastannut hänestä esitettyyn väitteeseen, niin kuvitteleeko muiden hänelle avautuvan
Oletko katkera joksufani?Saanko arvata, olette pääasiassa K-faneja, jotka ette osaa tai halua mennä discordiin? No kai teillä on tylsää kun kaikki muut kaltaisenne menivät jo sinne
Ripuli?Mikähän vatsaan liittyvä ongelma S:n pojalla on..kyseli stooreissaankin vertaiskokemuksia. Laktoosit ja keliakia pois suljettu. Sehän nukkuikin aina tosi paljon. Kunpa ei nyt olisi mitään vakavampaa.
sadien pojalla? Onko se saanut jo lapsenkin Bojanin kanssaMikähän vatsaan liittyvä ongelma S:n pojalla on..kyseli stooreissaankin vertaiskokemuksia. Laktoosit ja keliakia pois suljettu. Sehän nukkuikin aina tosi paljon. Kunpa ei nyt olisi mitään vakavampaa.
Pilattiin sillä typerällä pianon pimputuksella.Soncen saisi kyllä todella unohtaa.
Sekopää.sadien pojalla? Onko se saanut jo lapsenkin Bojanin kanssa
Tai jää sinä kotiin?Ei tuolta uudelta levyltä mitään kannattaisi soittaa.
Kenestä kyse?Mikähän vatsaan liittyvä ongelma S:n pojalla on..kyseli stooreissaankin vertaiskokemuksia. Laktoosit ja keliakia pois suljettu. Sehän nukkuikin aina tosi paljon. Kunpa ei nyt olisi mitään vakavampaa.