K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Se oli jännä miten vähälle puheelle ja käsittelylle se jäi, että kenestä Lips on. Kuitenkin se paineinen tilanne, jossa molemmat on viittaa aika vahvasti viisuihin…
Ja se että toinen vielä ilmeisesti miettii syytä irrottautua totutusta ja tutusta…
MRS

vierailija
Saanko arvata, olette pääasiassa K-faneja, jotka ette osaa tai halua mennä discordiin? No kai teillä on tylsää kun kaikki muut kaltaisenne menivät jo sinne
Olen JO fani. Käärijästä en tykkää yhtään, mutta keskustelu hänestä ei kuitenkaan haittaa minua. Olen discordissa, Jodelissa ja tumpussa. Harmittelen, että tämä ketju on pilattu tosishippareiden ja trollien voiman. Tosin tosishipparit on trolleja.

vierailija
”Who would’ve guessed we would end up in this mess”
Viittaakohan tää kesän 2023 kiihtyneenä käyneeseen K&B rakkaus -huuteluun fanien taholta Tavastian possujunineen, vai sotkuun molempien päiden sisällä kun tulikin rakastuttua toiseen mieheen? 🤭

vierailija
Biisit, joita toivon, ettei kuulla jos ja kun Joksut ei enää soita koko levyä keikoilla: Sonce, CD, EW ja jos pakko sanoa viideskin niin Mesto Duhov. Tietty ois kiva, jos koko levy vielä soitettaisiin, ainakin uusien biisien osalta.

Yhteistyössä