Relaatio 1076

vierailija
Kysytääs uudestaan:

1.1 kaikki junasanat - mitä lähden etsimään? - monenlaisia vetureita

1.3 keskellä, taj pitkä (5,5,5,10) - puuttuu

2.4 samat kuin tuolla yllä, eli kaikenmaailman pöy- sanat ja niiden jatkot (tää ruutu ei lähde mihinkään) - oon toi joka kysyi noita….

3.1 des jatkot, 6,9 ja 16 - pirkko salovaara, toinen puuttuu

Siinä nyt vaikka muutama. Kasassa 359 sanaa, ihan tökköä.
Ei mullakaan enää etene ilman apuja

• Tykkää
Reactions: NonnaNoppa
Aamun iloksi sain edes yhden ruudun valmiiksi (4.4) jee!

Pari seuraavaa puutetta joita en keksi mitenkään

1.1 vasen kulma mar, molemmat. oon hakannut niihin kaiken mitä oon löytänyt, varmaan kuudesti.

1.2 alalaita muo -7 rajasana
1.2 keskellä vasemmalla äly-13-tie, kaikki vastasanat on, mutta ei löydy oikeaa sanaa

1.3 jos kellään ei ole sitä taj - pitkää, onko jotai muuta millä pääsis siinä ylöspäin? Ylhäältä alaspäin rajasanaa kuv -11? Vasemmassa reunassa roo - 11,7 tai oikeassa laidassa tun vastasanat?

Kiva kun on muitakin jotka tekee, ehkä tää jotenkin saadaan toisiamme auttamalla tehtyä. Ja sori jos kyselen samoja mitä te itse ootte jo kysellyt, ilman nimimerkkejä kaikkien nimi on vaan "vierailija" joten ei voi tietää kuka kukin on =)

vierailija
Aamun iloksi sain edes yhden ruudun valmiiksi (4.4) jee!

Pari seuraavaa puutetta joita en keksi mitenkään

1.1 vasen kulma mar, molemmat. oon hakannut niihin kaiken mitä oon löytänyt, varmaan kuudesti.

1.2 alalaita muo -7 rajasana
1.2 keskellä vasemmalla äly-13-tie, kaikki vastasanat on, mutta ei löydy oikeaa sanaa

1.3 jos kellään ei ole sitä taj - pitkää, onko jotai muuta millä pääsis siinä ylöspäin? Ylhäältä alaspäin rajasanaa kuv -11? Vasemmassa reunassa roo - 11,7 tai oikeassa laidassa tun vastasanat?

Kiva kun on muitakin jotka tekee, ehkä tää jotenkin saadaan toisiamme auttamalla tehtyä. Ja sori jos kyselen samoja mitä te itse ootte jo kysellyt, ilman nimimerkkejä kaikkien nimi on vaan "vierailija" joten ei voi tietää kuka kukin on =)
1.1
* kaksiosainen sana; merkittävä juoksija, nainen.
* Yksiosainen sana; hassu välipala juoksijoille. geeliä pussukassa.

1.2
* muokata
* yhdyssana. jälkimmäinen sana on sama, kuin sen alla olevassa (t..v..). ensimmäinen sana alkaa M, puhelimen synonyymi (pankkisovellukset ovat tän nimisiä puhelimessa, S-puhelimen sijaan onkin S-m.....)

1.3. Vinkki sekä pitkään että siitä lähtevään sanaan; H---- Saint C--- F---- (s. 17. toukokuuta 1942 Harlem, New York), paremmin tunnettu taiteilijanimellään Taj M----, on yhdysvaltalainen bluesmuusikko.

• Tykkää
Reactions: NonnaNoppa
vierailija
2.3 Kierrätys: pääsanasta 16
KePa 5 (keskellä vas)

3.3 Järvi: pääsanasta lounaaseen 10

3.4 oikea alanurkka
KiRu 11 ja sen jatko 12, joka yhdistyy Pa
2.3
* tekstiilijätteen virallinen termi, esim kierratys.info käyttää tätä
* firma joka toimittaa kerätyspaperia postiluukusta sisään :)

3.4
* molemmat hyvin säilyviä ruokia.
* kahdessa ekassa yhdyssanoissa samat loput Ki...Ru... -> P...Ru... -> Sä...Pa... -> Pa
* pa(4) sanasta tuleva on myös yhdyssana, siinä loppuna se nelisanainen, mutta monikossa.

1.1
* kaksiosainen sana; merkittävä juoksija, nainen.
* Yksiosainen sana; hassu välipala juoksijoille. geeliä pussukassa. No enpä ollut ikinä tällaisesta kuullutkaan =D Eikä siitä sitten taas mitään jatkoja löydykään suoraan.

1.2
* muokata tää mulla on, siitä se jatko alaspäin rajasanaksi 7 puuttuu
* yhdyssana. jälkimmäinen sana on sama, kuin sen alla olevassa (t..v..). ensimmäinen sana alkaa M, puhelimen synonyymi (pankkisovellukset ovat tän nimisiä puhelimessa, S-puhelimen sijaan onkin S-m.....) lyön mistä tahansa vetoa että laitoin tän ainakin sata kertaa, mutta ilmeisesti en.

1.3. Vinkki sekä pitkään että siitä lähtevään sanaan; H---- Saint C--- F---- (s. 17. toukokuuta 1942 Harlem, New York), paremmin tunnettu taiteilijanimellään Taj M----, on yhdysvaltalainen bluesmuusikko.
Kiitos, enpä ois ikinä tätäkään tajunnut.

2.3
* tekstiilijätteen virallinen termi, esim kierratys.info käyttää tätä
* firma joka toimittaa kerätyspaperia postiluukusta sisään

3.4
* molemmat hyvin säilyviä ruokia.
* kahdessa ekassa yhdyssanoissa samat loput Ki...Ru... -> P...Ru... -> Sä...Pa... -> Pa. (Say what? =D En tajunnut nyt ihan tätä vinkkiä. Eli se kis- alkuinen 11? )
* pa(4) sanasta tuleva on myös yhdyssana, siinä loppuna se nelisanainen, mutta monikossa.

vierailija
Joo, kis-alkuinen 11. Siitä yhdyssanan jälkimmäinen sana on myös seuraavan yhdyssanan lopussa. P...R... Ja tästä P...R.. tulee toinen yhdyssana, jonka lopussa on 4-kirjaiminen seuraava sana (P...), Mutta monikossa. Molemmat ovat ruokia, jotka säilyy pitkään

vierailija
Eilen sain ruudun 2.2. vihreäksi, nyt ruudusta 3.2. vas. reunasta mus ylös 9 meni rajalle, ja ruutuun 2.2.
Ei ole enää 2.2. vihreänä, vaan 9-kirjaiminen yksinään alareunassa. Jotta tämmöstä 😒

vierailija
Ei näitä ketjuja tartte lukea, jos ei kiinnosta. Itsekään en ikinä avaa nitä kymmeniä Sanna Marin -ketjuja tai persut sitä ja tätä -ketjuja. Saat sitten kaikkia "Katsokaa! Aasialaisia tyttöjä vähissä vaatteissa" -ketjuja. Antaa olla ja antaa muiden keskustella. Olishan se kiva jos täällä Kaksplussalla olisi erikseen aihealue harrastuksille, niin eivät olisi tuossa aihe vapaa -otsikon alla, mutta tällä on mentävä. Hyvää joulualusaikaa sulle ja muistetaan olla kiltisti ja suvaitsevaisia.
Ylläpito ei ole suvaitsevainen. Tein aloituksen jossa kohteliaasti pyysin heitä perustamaan oman osion pois keskustelujen alta jonnekin muualle näille peli-ihmisille, jotka usein tukkii koko etusivun mutta koko ketju poistettiin varsin pian

Ylläpito ei ole suvaitsevainen. Tein aloituksen jossa kohteliaasti pyysin heitä perustamaan oman osion pois keskustelujen alta jonnekin muualle näille peli-ihmisille, jotka usein tukkii koko etusivun mutta koko ketju poistettiin varsin pian
Olisi meistäkin kivaa ett olisi omat sivut, joissa nää keskustelut ei ärsyttäisiä ketään niin ei tarvitsisi joka päivä katsella keskenkasvuisten ääliöiden perseilykommentteja meidän keskusteluissa =)

Yhteistyössä