vierailija
Minä vastustan. Ei ole missään tilanteessa ok. Tosin Jere ja Bojan eivät ehkäisyä raskauden takia edes tarvitse kun he päätyvät vihdoin yhteen.
Minä vastustan. Ei ole missään tilanteessa ok. Tosin Jere ja Bojan eivät ehkäisyä raskauden takia edes tarvitse kun he päätyvät vihdoin yhteen.
Mistä sinä tiedät, kuka kirjoittaja on tai onko hänellä jotain agendaa?Olet niin tekopyhä, että ihan oksettaa. Et vissiin edes tajua omaa käytöstäsi, koska sulla on niin kiire tuoda sitä omaa agendaasi esille. Nämä aito tunne jutut pilaa kaiken normaalin keskustelun.
Minua on kiusattu ja pilkattu melkein koko elämäni ajan uskontoni ja puolue valintani takia. Vaikka yrität satuttaa minua ja muita samalla tavalla ajattelevia, niin et onnistu siinä. Kommenttisi lähinnä paljastaa vain sen kuinka sisäisesti rikki olet, koska koet tarvetta haukkua ja solvata meitä muita eri tavalla ajattelevia. Voisitko kertoa että mitä lisäarvoa tai hyvää tämä sinun kommenttisi tuo tähän keskusteluun? Lähinnä latistat sitä.Oot kyllä ihan selkee trolli tai sit todella sekasin
Ootteko molemmat vetäneet tänään jotain samaa ainetta kun on niin sekavat jutut? Vai onko nää kirjotukset yhden ja saman trollin näppikseltä... Ei kai kukaan voi näitä tosissaan kirjoitella.Niin no vois kyllä olla tääkin, enpä tullutkaan ajatelleeksi.
Luulen että nämä tietyt kommentoijat ovat ottaneet meidät aidon rakkauden näkevät silmätikukseen ja purkavat pahan olonsa meihin.Mistä sinä tiedät, kuka kirjoittaja on tai onko hänellä jotain agendaa?
Siis miten niin, etkö tajua B voisi viestiä rivien välistä vai. Ihan varteen otettava ajatushan toi oli, jos on rakastunut.Ootteko molemmat vetäneet tänään jotain samaa ainetta kun on niin sekavat jutut? Vai onko nää kirjotukset yhden ja saman trollin näppikseltä... Ei kai kukaan voi näitä tosissaan kirjoitella.
Rakastunut ihminen usein haluaa miellyttää toista, joten uskon että Bojan tekee kaikkensa tehdäkseen vaikutuksen Jereen.Siis miten niin, etkö tajua B voisi viestiä rivien välistä vai. Ihan varteen otettava ajatushan toi oli, jos on rakastunut.
Jos olet oikeasti tosissasi etkä trolli, niin nyt paljastui syy sun tekopyhyydelle. Eikös siellä raamatussa kielletä homoseksuaalisuuden harjoittaminen? Hyi sinua syntistä!Minua on kiusattu ja pilkattu melkein koko elämäni ajan uskontoni ja puolue valintani takia. Vaikka yrität satuttaa minua ja muita samalla tavalla ajattelevia, niin et onnistu siinä. Kommenttisi lähinnä paljastaa vain sen kuinka sisäisesti rikki olet, koska koet tarvetta haukkua ja solvata meitä muita eri tavalla ajattelevia. Voisitko kertoa että mitä lisäarvoa tai hyvää tämä sinun kommenttisi tuo tähän keskusteluun? Lähinnä latistat sitä.
Vanha testamentti on eri asia kuin uusi testamentti. He jotka nojaavat vanhan testamentin sanomaan, näkevät usein homoseksuaalisuuden rikoksena. Kirkon sisällä on hyvin eri tavoin ajattelevia ihmisiä.Jos olet oikeasti tosissasi etkä trolli, niin nyt paljastui syy sun tekopyhyydelle. Eikös siellä raamatussa kielletä homoseksuaalisuuden harjoittaminen? Hyi sinua syntistä!
K/B discord on alun jälkeen ollut ihan kiva paikka, tule sinne. Mulla loppuu kans nyt tän kanavan seuraaminen lopullisesti.Tää oli kyllä nyt viimeinen niitti mulle lähteä helvettiin täältä Kiitos.
Toivottavasti sinäkin koet joskus rakkauden kosketuksen. Käytöksesi ja kirjoitustesi perusteella olet jäänyt siitä pahasti paitsi.Nönnönnöö uskis.
- Aito
Täh? En ole kirjoittanut tänne moneen päivään mitään muuta kuin tuon yhden ainoan viestin, johon vastasit. Todistit juuri, mikä tässä anonymiteetissä on ongelma, teit oletuksen tietämättä lainkaan, kuka viestin on kirjoittanut ja kenelle oikein vastaat. Sanoisitko muuten tuollaista kommenttia kenellekään kasvokkain?Olet niin tekopyhä, että ihan oksettaa. Et vissiin edes tajua omaa käytöstäsi, koska sulla on niin kiire tuoda sitä omaa agendaasi esille. Nämä aito tunne jutut pilaa kaiken normaalin keskustelun.
Ja kaikki jotka perustelevat uskonnolla ihmisoikeuksien rajoittamista ovat yhtä tekopyhiä, oli sitten kyse homoseksuaalisuudesta tai aborttioikeudesta.Vanha testamentti on eri asia kuin uusi testamentti. He jotka nojaavat vanhan testamentin sanomaan, näkevät usein homoseksuaalisuuden rikoksena. Kirkon sisällä on hyvin eri tavoin ajattelevia ihmisiä.
Mitä ihmisoikeuksia olen täällä ollut rajoittamassa? Hyökkäät kimppuuni, koska uskon Jeren ja Bojanin väliseen rakkauteen. Rakkaus on iloinen asia, kannattaa sinunkin koittaa sitä joskus.Ja kaikki jotka perustelevat uskonnolla ihmisoikeuksien rajoittamista ovat yhtä tekopyhiä, oli sitten kyse homoseksuaalisuudesta tai aborttioikeudesta.
Jos sulla ois tytär, jonka raiskaisi joku ällöttävä tyyppi, niin sulle ois ok, että sun tytär joutuisi synnyttämään tällaisesta tilanteesta alkunsa saaneen lapsen? Eihän kukaan voi noin ajatella, oikeasti.Minä vastustan. Ei ole missään tilanteessa ok. Tosin Jere ja Bojan eivät ehkäisyä raskauden takia edes tarvitse kun he päätyvät vihdoin yhteen.
Hyvä joo, jos tykkää muutaman päällepäsmärin (narsistin?) juttuja lukea lakkaamatta, tänään sai haukut Tommyn biisi.K/B discord on alun jälkeen ollut ihan kiva paikka, tule sinne. Mulla loppuu kans nyt tän kanavan seuraaminen lopullisesti.
Mitä tulee aborttioikeuteen, niin entä sen syntymättömän lapsen oikeus elämään. Onneksi muualla maailmassa ollaan heräämässä tähän.Ja kaikki jotka perustelevat uskonnolla ihmisoikeuksien rajoittamista ovat yhtä tekopyhiä, oli sitten kyse homoseksuaalisuudesta tai aborttioikeudesta.
Se ei ole sen syntymättömän lapsen vika.Jos sulla ois tytär, jonka raiskaisi joku ällöttävä tyyppi, niin sulle ois ok, että sun tytär joutuisi synnyttämään tällaisesta tilanteesta alkunsa saaneen lapsen? Eihän kukaan voi noin ajatella, oikeasti.
Tommysta en tykkää mutta muuten samaa mieltä kanssasi.Hyvä joo, jos tykkää muutaman päällepäsmärin (narsistin?) juttuja lukea lakkaamatta, tänään sai haukut Tommyn biisi.
”Minä vastustan. Ei ole missään tilanteessa ok.” eli ihan itse kirjoitit vastustavasi naisten oikeutta turvalliseen aborttiin. Todella malliesimerkki teidän uskovaisten hihhuleiden ”rakkaudellisuudesta”. Toivottavasti kuitenkin olet oikeasti vain trolli.Mitä ihmisoikeuksia olen täällä ollut rajoittamassa? Hyökkäät kimppuuni, koska uskon Jeren ja Bojanin väliseen rakkauteen. Rakkaus on iloinen asia, kannattaa sinunkin koittaa sitä joskus.
Onko kompostin discordissa päällepäsmäreitä vai onko sinne menneet kaikki vääriä pareja parittavat jotka eivät erota aitoja tunteita? Se vanhempi discord ei sovi minulle.Hyvä joo, jos tykkää muutaman päällepäsmärin (narsistin?) juttuja lukea lakkaamatta, tänään sai haukut Tommyn biisi.