K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oot kyllä ihan selkee trolli tai sit todella sekasin
Minua on kiusattu ja pilkattu melkein koko elämäni ajan uskontoni ja puolue valintani takia. Vaikka yrität satuttaa minua ja muita samalla tavalla ajattelevia, niin et onnistu siinä. Kommenttisi lähinnä paljastaa vain sen kuinka sisäisesti rikki olet, koska koet tarvetta haukkua ja solvata meitä muita eri tavalla ajattelevia. Voisitko kertoa että mitä lisäarvoa tai hyvää tämä sinun kommenttisi tuo tähän keskusteluun? Lähinnä latistat sitä.

vierailija
Minua on kiusattu ja pilkattu melkein koko elämäni ajan uskontoni ja puolue valintani takia. Vaikka yrität satuttaa minua ja muita samalla tavalla ajattelevia, niin et onnistu siinä. Kommenttisi lähinnä paljastaa vain sen kuinka sisäisesti rikki olet, koska koet tarvetta haukkua ja solvata meitä muita eri tavalla ajattelevia. Voisitko kertoa että mitä lisäarvoa tai hyvää tämä sinun kommenttisi tuo tähän keskusteluun? Lähinnä latistat sitä.
Jos olet oikeasti tosissasi etkä trolli, niin nyt paljastui syy sun tekopyhyydelle. Eikös siellä raamatussa kielletä homoseksuaalisuuden harjoittaminen? Hyi sinua syntistä!

vierailija
Jos olet oikeasti tosissasi etkä trolli, niin nyt paljastui syy sun tekopyhyydelle. Eikös siellä raamatussa kielletä homoseksuaalisuuden harjoittaminen? Hyi sinua syntistä!
Vanha testamentti on eri asia kuin uusi testamentti. He jotka nojaavat vanhan testamentin sanomaan, näkevät usein homoseksuaalisuuden rikoksena. Kirkon sisällä on hyvin eri tavoin ajattelevia ihmisiä.

vierailija
Olet niin tekopyhä, että ihan oksettaa. Et vissiin edes tajua omaa käytöstäsi, koska sulla on niin kiire tuoda sitä omaa agendaasi esille. Nämä aito tunne jutut pilaa kaiken normaalin keskustelun.
Täh? En ole kirjoittanut tänne moneen päivään mitään muuta kuin tuon yhden ainoan viestin, johon vastasit. Todistit juuri, mikä tässä anonymiteetissä on ongelma, teit oletuksen tietämättä lainkaan, kuka viestin on kirjoittanut ja kenelle oikein vastaat. Sanoisitko muuten tuollaista kommenttia kenellekään kasvokkain?

vierailija
Vanha testamentti on eri asia kuin uusi testamentti. He jotka nojaavat vanhan testamentin sanomaan, näkevät usein homoseksuaalisuuden rikoksena. Kirkon sisällä on hyvin eri tavoin ajattelevia ihmisiä.
Ja kaikki jotka perustelevat uskonnolla ihmisoikeuksien rajoittamista ovat yhtä tekopyhiä, oli sitten kyse homoseksuaalisuudesta tai aborttioikeudesta.

vierailija
Ja kaikki jotka perustelevat uskonnolla ihmisoikeuksien rajoittamista ovat yhtä tekopyhiä, oli sitten kyse homoseksuaalisuudesta tai aborttioikeudesta.
Mitä ihmisoikeuksia olen täällä ollut rajoittamassa? Hyökkäät kimppuuni, koska uskon Jeren ja Bojanin väliseen rakkauteen. Rakkaus on iloinen asia, kannattaa sinunkin koittaa sitä joskus.

vierailija
Minä vastustan. Ei ole missään tilanteessa ok. Tosin Jere ja Bojan eivät ehkäisyä raskauden takia edes tarvitse kun he päätyvät vihdoin yhteen.
Jos sulla ois tytär, jonka raiskaisi joku ällöttävä tyyppi, niin sulle ois ok, että sun tytär joutuisi synnyttämään tällaisesta tilanteesta alkunsa saaneen lapsen? Eihän kukaan voi noin ajatella, oikeasti.

vierailija
Mitä ihmisoikeuksia olen täällä ollut rajoittamassa? Hyökkäät kimppuuni, koska uskon Jeren ja Bojanin väliseen rakkauteen. Rakkaus on iloinen asia, kannattaa sinunkin koittaa sitä joskus.
”Minä vastustan. Ei ole missään tilanteessa ok.” eli ihan itse kirjoitit vastustavasi naisten oikeutta turvalliseen aborttiin. Todella malliesimerkki teidän uskovaisten hihhuleiden ”rakkaudellisuudesta”. Toivottavasti kuitenkin olet oikeasti vain trolli.

Yhteistyössä