K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
”Minä vastustan. Ei ole missään tilanteessa ok.” eli ihan itse kirjoitit vastustavasi naisten oikeutta turvalliseen aborttiin. Todella malliesimerkki teidän uskovaisten hihhuleiden ”rakkaudellisuudesta”. Toivottavasti kuitenkin olet oikeasti vain trolli.
Jere ja Bojan rakastavat toisiaan ja heistä ei kumpikaan voi tulla raskaaksi.

vierailija
Onkohan B:lle meinannut tulla vahinko lapsi vai miksi lähti tuollaiseen mukaan? Ei mitään järkeä koska osa faneista on varmasti perinteisen arvon kannattajia.
Perinteinen arvo? Siis mitä hemmettiä horiset ja mistä uskonnollisesta vanhoillispiiristä olet tänne ryöminyt.
Trollausta tääkin kait on. En todellakaan usko, että kukaan fiksu ihminen oikeasti vastustaa naisen aborttioikeutta

vierailija
Jos itse oisin syntymätön lapsi, en haluais syntyä ei-toivottuna lapsena, joka olemassaolollaan joka päivä muistuttaisi äitiään tuollaisesta traumaattisesta tapahtumasta, tai ehkä päätyisin jonnekin lastenkotiin tms. Ei ois kiva pohja elämälle tuollainen, parempi jättää välistä.
Lapsen voi antaa adoptioon, jos ei häntä halua itselleen pitää. Rakastavia ja lapsettomia perheitä on paljon, joiden lapsen kaipuu on suuri.

vierailija
Uusi ketju on vähintään yhtä hiljainen. Ei se vanhempikaan discord ole niin vilkas mitä toivoisin.
Komposti-Discord -keskustelu on ehkä siks hiljasempi kuin tää palsta, koska siellä ei oo sivukaupalla tätä riitelyä ja toisten kirjottajien haukkumista. Siellä puhutaan aiheesta ja ainakin mun kokemuksen mukaan hyvässä hengessä.

vierailija
Mitä tulee aborttioikeuteen, niin entä sen syntymättömän lapsen oikeus elämään. Onneksi muualla maailmassa ollaan heräämässä tähän.
Toivottavasti olet vegaani, jotta johdonmukaisesti kunnioitat kaikkien elävien olentojen oikeutta elämään. Ettei vaan sun takia jouduta tappamaan eläimiä, jotka sitten syöt, vaikka ne haluaisi vaan elää elämäänsä.

vierailija
Noniin, jos täällä joutuu keskustelemaan aborttia vastustavien ihmisten kanssa niin kyllä tää on mulle nyt merkki siitä, että on aika jättää tämä jo muutenkin aika sekopäiseksi muuttunut ketju. Aika aikaansa kutakin, heipat kaikille!

vierailija
Perinteinen arvo? Siis mitä hemmettiä horiset ja mistä uskonnollisesta vanhoillispiiristä olet tänne ryöminyt.
Trollausta tääkin kait on. En todellakaan usko, että kukaan fiksu ihminen oikeasti vastustaa naisen aborttioikeutta
Ihan Ohiksena on pakko kommentoida, et valitettavasti myös suomessa törmää näihin ”Päivi Räsäsiin” jopa terveydenhuoltoalalla.

Yhteistyössä