K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mulle tulee mieleen deluluillen, että Bojan ei siksi muuttanut sitä za tebeä monikkoon, että viesti on Jerelle, mutta häntä ei haittaa, ettei kukaan tajua
IHänestä itsestään vain tuntui se mukavalta laittaa
Olen samoilla linjoilla. Enkä ole "mummo" enkä kumpikaan "kahdesta dinosauruksesta". Täällä hengailee paljon halki-poikki-pinoon- tyylisiä ihmisiä, joille asiat ovat yksioikoisia. He eivät näe vivahteita eivätkä ymmärrä symboliikkaa.

vierailija
Olen samoilla linjoilla. Enkä ole "mummo" enkä kumpikaan "kahdesta dinosauruksesta". Täällä hengailee paljon halki-poikki-pinoon- tyylisiä ihmisiä, joille asiat ovat yksioikoisia. He eivät näe vivahteita eivätkä ymmärrä symboliikkaa.
Sillä ei ole mitään tekemistä minkään symboliikan kanssa, että keksitään aivan perusteettomia juttuja ja sitten porukalla vahvistetaan toistensa harhoja. 😂

vierailija
Ja, miten se on omaa tulkintaani, kun on itse kertonut juuri tuon naisesta tappelemisen olevan hänen ideansa?
Missä on kertonut, että nimenomaan tappelu ois ollut hänen idea? Itse en ole nähnyt tällaista haastattelua, vaikka olen mielestäni nähnyt kaikki mahdolliset käännetyt haastattelut. Joten kiitos, jos laitat linkin kyseiseen haastatteluun, missä noin kertoo.

vierailija
Ajattelin symboliikkaa esim.Bluzan mv:ssa. Jos ei ymmärrä, ei ymmärrä, vaan tekee suoraviivaisia, yksioikoisia tulkintoja.
No kerropa sitten miten ihmeessä K liittyy Bluzan musiikkivideoon? Tiedän, että te shipparit saatte ihan kaiken väännettyä sopimaan omaan agandaanne, mutta tämä tuntuisi vaativan jo aikamoista mentaaliakrobatiaa.

vierailija
No kerropa sitten miten ihmeessä K liittyy Bluzan musiikkivideoon? Tiedän, että te shipparit saatte ihan kaiken väännettyä sopimaan omaan agandaanne, mutta tämä tuntuisi vaativan jo aikamoista mentaaliakrobatiaa.
Huoh, en väittänyt Bluzan mv:n liittyvän K:hon. Oli puhe symboliikasta ja tulkinnasta. Sitä on käsitelty täällä videon ilmestymisen yhteydessä, joten en aio jankata tästä nyt enempää.

vierailija
Välillä mietin, mikälaista tämä keskustelu olisi, jos olisimme kaikki fyysisesti samassa tilassa kasvokkain. Mitä sanoisimme toisillemme silloin. Kun ei oltaisikaan enää vain anonyymejä tekstejä ruudulla, vaan oikeita ihmisiä, lihaa ja verta, tunteita kasvoilla.
Varmasti aika erilaista. Ymmärrän, miksi monet siirtyivät Discordiin. Siellä ei sentään täysin nimettömänä pysty loukkaamaan toisia.

vierailija
Muistelen joskus kesällä/alkusyksyllä nähneeni kuvan, missä Krisin äiti oli mukana jossain tämän tyyppisessä kampanjassa, oisko ollu jopa sama. Mutta siis ehkä sieltä kautta tullut enempi tietoa tästä?
En kyllä muista tälläistä ja tuskin on Krisin äidiltä tää idea, vaan vissiin just fanilta saatu paita tai muuten vain mielistellään.

Yhteistyössä