vierailija
Tohon kokonaismäärään nähden ne Puolan kuuntelut on vähän vs. SuomiHeh, 37-miljoonainen kansa kuuntelee vähän enemmän kuin meistä 5 miljoonaa…
Tohon kokonaismäärään nähden ne Puolan kuuntelut on vähän vs. SuomiHeh, 37-miljoonainen kansa kuuntelee vähän enemmän kuin meistä 5 miljoonaa…
Bojanin taivutusmuoto. Zojalle Bojanilta.Mikähän muoto toi Bojana oikein on? Slovenija pihan fb-sivuilla on kuva, jossa Bojan kirjoittaa nimmaria joillekin ilmeisesti kahdelle henkilöille ja alla lukee Bojana (ja omistuskirjoitus on ehkä jopa vähän kesken)
Vai oisko se lapun saaja Boitsun kaima? Za Zojo od (sit ei näe, onko jotain, ja alla että) Bojana, lukee lapussa.
No ehkei kukaan täällä tiedä :/
Oho, joku tiesikin! Kiitti!Bojanin taivutusmuoto. Zojalle Bojanilta.
Täällä tiedetään (tai selvitetään) kaikki.Oho, joku tiesikin! Kiitti!
Tätä samaa olin tulossa kommentoimaan, että Spotifyssa pitkin vuotta kuuntelijat ovat olleet luvullisesti muutaman tuhannen heiton välillä Puolassa, Suomessa ja Sloveniassa samaa luokkaa. Väkilukuun suhteutettuna luonnollisesti eniten kuunnellaan Sloveniassa, jonka asukasmäärä on puolet pienempi kuin Suomessa. Toisena Suomi ja Puola n. 37 milj asukkaalla muutama hassu kuuntelee...Heh, 37-miljoonainen kansa kuuntelee vähän enemmän kuin meistä 5 miljoonaa…
Ismo Alanko on Dinosaurockissa ja mulla yksi niistä, joiden takia myös kannattaa ostaa festarilippu. Olisipa sama päivä kuin joksuilla.Mulle Jesse nousi viimeistään fiksujen kirjoihin kun paljastui, että hän diggaa tosissaan Ismo Alankoa! Se oli hänen wrappedinsa ykkösenä. Toisena Coldplay
No ei se sitä tosiasiaa miksikään muuta, että kuuntelijoita on Suomessa enää 10 000. Se on vähän, johonkin ne kuuntelijat on kadonneet. Kun ei uusi levykään saa kuuntelijoita takaisin, niin oliko he alunperinkään mukana musiikillisista syistä? Vai onko niin, että tästä bändistä kiinnostuttiin vain K yhteyden takia ja sit kun se tie oli kulutettu loppuun, ei pelkkä musiikki jaksanutkaan kiinnostaa.Tätä samaa olin tulossa kommentoimaan, että Spotifyssa pitkin vuotta kuuntelijat ovat olleet luvullisesti muutaman tuhannen heiton välillä Puolassa, Suomessa ja Sloveniassa samaa luokkaa. Väkilukuun suhteutettuna luonnollisesti eniten kuunnellaan Sloveniassa, jonka asukasmäärä on puolet pienempi kuin Suomessa. Toisena Suomi ja Puola n. 37 milj asukkaalla muutama hassu kuuntelee...
Selkeä peitepostaus. Täydellinen peiteyritys, jonka suojissa voi tapailla uutta naistaMiksi ihmeessä tuollaisiin postauksiin pitäisi julkisesti jotain vastata. Luuleeko täällä edelleen joku, että julkinen viestintä mitään merkitsee? Ystävät on yhteyksissä yksityisesti. Tuollaiset postaukset on faneille ja seuraajille.
On joo, harmi jos ei ole samana päivänä, koska en aio olla siellä kuin Joksu-päivänä… Oon kyllä nähnyt Ismon keikallla, mutta joskus 1996…Ismo Alanko on Dinosaurockissa ja mulla yksi niistä, joiden takia myös kannattaa ostaa festarilippu. Olisipa sama päivä kuin joksuilla.
Mitä, meidän "moderni" mieskö nyt yhtäkkiä antaisi naiselle vapauden valita? Sama mies, joka musiikkivideoon käsikirjoittaa tunkkaisinta naisen mitätöintiä vielä vuonna 2024.Jahah… Bojan aikonut ottaa kantaa aborttioikeuden puolesta. Puolalaisten fanien edestähän se on syytäkin. Muutoin vähän ihmettelen tätä kannanottoa Oon itse sen sallimisen kannalla, tietenkin, mutta minusta se on vähän asia, josta en huutelisi ääneen näkemyksiäni, ellei asia sitten todella ole lähellä sydäntäni (siis itselleni tärkeä) tai näin. Mikähän juttu tämäkin syvemmin katsottuna oikein on?
Se on kampanja, kansalaisaloite, jonka voi tällä hetkellä käydä allekirjoittamassa ja hän tuo sitä esiin, mikä on hienoa. Ota edes selvää mistä on kyse.Mitä, meidän "moderni" mieskö nyt yhtäkkiä antaisi naiselle vapauden valita? Sama mies, joka musiikkivideoon käsikirjoittaa tunkkaisinta naisen mitätöintiä vielä vuonna 2024.
Muutti yhden sanan keikan kiitospostaukseen.Aa...aaa. .a apua... Bojan postasi stooriin Bluzan uusilla sanoilla, jotka menee: Ja znam da sam se zalljubio u tebeeee ????????? Ja se on suomeksi "Tiedän, että olen rakastunut sinuun"
Sen Suomi- ja K-ikävän postauksen jälkeen JA OLLEN AIVAN LIEKEISSÄ TUOLLA MARIBORISSA. What is happening!
Oletko sä edes katsonut noita keikkoja? Eilinen oli oikein hyvä mutta enemmän liekeissä oli kyllä esim. Zagrebissa. Se oli loistava keikka.Aa...aaa. .a apua... Bojan postasi stooriin Bluzan uusilla sanoilla, jotka menee: Ja znam da sam se zalljubio u tebeeee ????????? Ja se on suomeksi "Tiedän, että olen rakastunut sinuun"
Sen Suomi- ja K-ikävän postauksen jälkeen JA OLLEN AIVAN LIEKEISSÄ TUOLLA MARIBORISSA. What is happening!
Ja kaikki nuo keikat ovat vaikuttaneet olevan huippuja. Joksut olleet jokaisella keikalla liekeissä.Oletko sä edes katsonut noita keikkoja? Eilinen oli oikein hyvä mutta enemmän liekeissä oli kyllä esim. Zagrebissa. Se oli loistava keikka.
Niin on!Ja kaikki nuo keikat ovat vaikuttaneet olevan huippuja. Joksut olleet jokaisella keikalla liekeissä.
Vain sulla tässä on jotain epäselvää. Sinustako abortissa ei siis olekaan kyse naisen omasta valinnasta?Se on kampanja, kansalaisaloite, jonka voi tällä hetkellä käydä allekirjoittamassa ja hän tuo sitä esiin, mikä on hienoa. Ota edes selvää mistä on kyse.
Mitä ihmettä selität? Se valinnan mahdollisuus ei sattumoisin toteudu joka puolella Eurooppaa samalla tavalla. Siitähän tuossa juuri on kysymys.Vain sulla tässä on jotain epäselvää. Sinustako abortissa ei siis olekaan kyse naisen omasta valinnasta?
Niin. Ja sulla menee täysin pointti ohi, mille asialle nauran.Mitä ihmettä selität? Se valinnan mahdollisuus ei sattumoisin toteudu joka puolella Eurooppaa samalla tavalla. Siitähän tuossa juuri on kysymys.
Ei mene. Saivartelet ja ruodit sitä että toinen tukee hyvää asiaa ainoastaan siitä syystä, että haluat saivarrella ja ruotia. Omat tulkintasi jostain musiikkivideosta ei liity tuohon asiaan yhtään mitenkään. En ehdi väitellä tästä nyt sen enempää.Niin. Ja sulla menee täysin pointti ohi, mille asialle nauran.
Vaikea se on ottaa tuollaista näkökantaa vastaan ihmiseltä, joka samaan aikaan kuitenkin tunkee keski-aikaista ideologiaansa omiin musiikkivideoihinsa. Ei ole saivartelemista tai ruotimista, vain kärsinyt usko ihmiseen.Ei mene. Saivartelet ja ruodit sitä että toinen tukee hyvää asiaa ainoastaan siitä syystä, että haluat saivarrella ja ruotia. Omat tulkintasi jostain musiikkivideosta ei liity tuohon asiaan yhtään mitenkään. En ehdi väitellä tästä nyt sen enempää.
Höpö höpöSelkeä peitepostaus. Täydellinen peiteyritys, jonka suojissa voi tapailla uutta naista