vierailija
SeuraavaksiEipä ole taidettu ainakaan kommentoimalla. Itse semisti seurailen instasta jne mutta ei mitään hajua milloin K edes esiintyy.
SeuraavaksiEipä ole taidettu ainakaan kommentoimalla. Itse semisti seurailen instasta jne mutta ei mitään hajua milloin K edes esiintyy.
Tuota ihmettelin itsekin.Mun mielestä sellaista itsekorostusta tuollainen, että nimimerkillisenä siellä kirjoittaa tuollaista, että ”ettei video saa minulta katseluja”.
Toivottavasti olet oikeassa. Saas nähdä millainen se B n helmikuun loman toteutus on.Monihan silloin kesällä 2023 ihmetteli, miten K voi ohittaa tuollaisen ihastujan kuin Bojan… Minusta on alkanut tuntua, ettei hän voikaan
Mistä te katsotte?On vihreä bolero. K esiintyy nyt.
Onko hän nimeltään Niko? Seuraa varjona Bojania aina kun tämä on lähikontaktissa yleisön kanssa.Turvamiestoiminnan ihastelijoille Jokeroutestonian stooryissa kiva (nyt tuorein) klippi.
(The grumpygrl tiktokista. Bojan yleisön joukossa ja se Jokerien turvamies. Kuinka se ilmeenkään värähtämättä hiippailee Boitsun perässä).
Mistä katsoit?Hyvin veti
Teamkaarijauk ja sit songfestivaalfest ymsMistä katsoit?
Ihan K Sateenkaaritaustat siellä edelleen rohkeastiTässä on koko biisi, vähän kaukaa kuvattu kyllä