vierailija
Kai ne on trollausta, eikai kukaan voi oikeasti noin ajatella?Kyllähän noi harhaisimmat mummot saa minkä tahansa jutun mitä B postaa tai sanoo jollain lailla liitettyä Kärtsään, onhan toi jo nähty.
Kai ne on trollausta, eikai kukaan voi oikeasti noin ajatella?Kyllähän noi harhaisimmat mummot saa minkä tahansa jutun mitä B postaa tai sanoo jollain lailla liitettyä Kärtsään, onhan toi jo nähty.
Kuka on tämä serbialainen tyttöystävä? K postaus oli siis tyttöystävän peittelyä? Niinkö.Kenelle muulle se sitten olis, Sadielle tai sille Serbialaiselle uudelle tyttöystävälle?
Ei sellaista ole pölkky, uskotko tosiaan kaiken mitä täällä kirjoitellaan.Kuka on tämä serbialainen tyttöystävä? K postaus oli siis tyttöystävän peittelyä? Niinkö.
Paraskin puhumaan! Itse uskot Bn ja Kn olevan suhteessa.Ei sellaista ole pölkky, uskotko tosiaan kaiken mitä täällä kirjoitellaan.
Olen samoilla linjoilla. Enkä ole "mummo" enkä kumpikaan "kahdesta dinosauruksesta". Täällä hengailee paljon halki-poikki-pinoon- tyylisiä ihmisiä, joille asiat ovat yksioikoisia. He eivät näe vivahteita eivätkä ymmärrä symboliikkaa.Mulle tulee mieleen deluluillen, että Bojan ei siksi muuttanut sitä za tebeä monikkoon, että viesti on Jerelle, mutta häntä ei haittaa, ettei kukaan tajua
IHänestä itsestään vain tuntui se mukavalta laittaa
Niin mutta se on sitä realismia.Paraskin puhumaan! Itse uskot Bn ja Kn olevan suhteessa.
Kai se oli vaan saanut sen paidan joltain fanilta? Tai näin itse oletin. Ja paidan mukana ehkä joku viesti asiasta tms.Onko muuten mistään ilmenyt, mistä aloite on tuohon B:n eiliseen kannanottoon keikalla on tullut?
Sillä ei ole mitään tekemistä minkään symboliikan kanssa, että keksitään aivan perusteettomia juttuja ja sitten porukalla vahvistetaan toistensa harhoja.Olen samoilla linjoilla. Enkä ole "mummo" enkä kumpikaan "kahdesta dinosauruksesta". Täällä hengailee paljon halki-poikki-pinoon- tyylisiä ihmisiä, joille asiat ovat yksioikoisia. He eivät näe vivahteita eivätkä ymmärrä symboliikkaa.
Ajattelin symboliikkaa esim.Bluzan mv:ssa. Jos ei ymmärrä, ei ymmärrä, vaan tekee suoraviivaisia, yksioikoisia tulkintoja.Sillä ei ole mitään tekemistä minkään symboliikan kanssa, että keksitään aivan perusteettomia juttuja ja sitten porukalla vahvistetaan toistensa harhoja.
Eiköhän toi ole taas sitä tyypillistä tietyn fanikunnan mielistelyä, niinkuin Sonce.Onko muuten mistään ilmenyt, mistä aloite on tuohon B:n eiliseen kannanottoon keikalla on tullut?
Mitä se dinosaurus-mummo siellä huutelee.Olen samoilla linjoilla. Enkä ole "mummo" enkä kumpikaan "kahdesta dinosauruksesta". Täällä hengailee paljon halki-poikki-pinoon- tyylisiä ihmisiä, joille asiat ovat yksioikoisia. He eivät näe vivahteita eivätkä ymmärrä symboliikkaa.
Missä on kertonut, että nimenomaan tappelu ois ollut hänen idea? Itse en ole nähnyt tällaista haastattelua, vaikka olen mielestäni nähnyt kaikki mahdolliset käännetyt haastattelut. Joten kiitos, jos laitat linkin kyseiseen haastatteluun, missä noin kertoo.Ja, miten se on omaa tulkintaani, kun on itse kertonut juuri tuon naisesta tappelemisen olevan hänen ideansa?
Mikä vika meissä kahdessa dinosauruksessa on? Tai ainakaan minussa. En tulkitse Bojanin postauksia K n kautta, jos hän ei itse K ta mainitse.Sillä ei ole mitään tekemistä minkään symboliikan kanssa, että keksitään aivan perusteettomia juttuja ja sitten porukalla vahvistetaan toistensa harhoja.
No kerropa sitten miten ihmeessä K liittyy Bluzan musiikkivideoon? Tiedän, että te shipparit saatte ihan kaiken väännettyä sopimaan omaan agandaanne, mutta tämä tuntuisi vaativan jo aikamoista mentaaliakrobatiaa.Ajattelin symboliikkaa esim.Bluzan mv:ssa. Jos ei ymmärrä, ei ymmärrä, vaan tekee suoraviivaisia, yksioikoisia tulkintoja.
Itse olet nyt paljon pahempi kuin kukaan ns.mummo täällä. Ja oletkohan ilkeäkin.Mitä se dinosaurus-mummo siellä huutelee.
Siis tarkoitan, että faneja on myös vanhoillisilta alueilta, jossa asia voi olla aika puolesta ja vastaan.Onhan tuo kuitenkin aika rohkea kannanotto (hyvä sinänsä), joten kai Joksut on jotenkin tietoisia mitä asiaa kannattavat.
En ole kutsunut ketään dinosaurukseksi tai mummoksi, mutta jos kirjoitit tuon viestin jossa sanottiin sanojen olevan viesti K:lle, niin sitten juurikin teet niin.Mikä vika meissä kahdessa dinosauruksessa on? Tai ainakaan minussa. En tulkitse Bojanin postauksia K n kautta, jos hän ei itse K ta mainitse.
Välillä mietin, mikälaista tämä keskustelu olisi, jos olisimme kaikki fyysisesti samassa tilassa kasvokkain. Mitä sanoisimme toisillemme silloin. Kun ei oltaisikaan enää vain anonyymejä tekstejä ruudulla, vaan oikeita ihmisiä, lihaa ja verta, tunteita kasvoilla.Mitä se dinosaurus-mummo siellä huutelee.
Huoh, en väittänyt Bluzan mv:n liittyvän K:hon. Oli puhe symboliikasta ja tulkinnasta. Sitä on käsitelty täällä videon ilmestymisen yhteydessä, joten en aio jankata tästä nyt enempää.No kerropa sitten miten ihmeessä K liittyy Bluzan musiikkivideoon? Tiedän, että te shipparit saatte ihan kaiken väännettyä sopimaan omaan agandaanne, mutta tämä tuntuisi vaativan jo aikamoista mentaaliakrobatiaa.
Varmasti aika erilaista. Ymmärrän, miksi monet siirtyivät Discordiin. Siellä ei sentään täysin nimettömänä pysty loukkaamaan toisia.Välillä mietin, mikälaista tämä keskustelu olisi, jos olisimme kaikki fyysisesti samassa tilassa kasvokkain. Mitä sanoisimme toisillemme silloin. Kun ei oltaisikaan enää vain anonyymejä tekstejä ruudulla, vaan oikeita ihmisiä, lihaa ja verta, tunteita kasvoilla.
Muistelen joskus kesällä/alkusyksyllä nähneeni kuvan, missä Krisin äiti oli mukana jossain tämän tyyppisessä kampanjassa, oisko ollu jopa sama. Mutta siis ehkä sieltä kautta tullut enempi tietoa tästä?Onhan tuo kuitenkin aika rohkea kannanotto (hyvä sinänsä), joten kai Joksut on jotenkin tietoisia mitä asiaa kannattavat.
En kyllä muista tälläistä ja tuskin on Krisin äidiltä tää idea, vaan vissiin just fanilta saatu paita tai muuten vain mielistellään.Muistelen joskus kesällä/alkusyksyllä nähneeni kuvan, missä Krisin äiti oli mukana jossain tämän tyyppisessä kampanjassa, oisko ollu jopa sama. Mutta siis ehkä sieltä kautta tullut enempi tietoa tästä?