Relaatio - 1072 - Kotivara

Hei!

Rupee kyl kirjasammot, wikipediat, ratkojat.fi, imdb, google haut yms käytyä läpi ja ainoa osuma jonka oon pääsanasta saanu on ollu vasemmalle 8 :D (ja siitä lähes koko yläreuna täynnä sanoja.

Mutta muut sanat jotka lähtee tuosta pääsanasta Kotivara ovat aukasemattomia, eikä kyllä nytten vaan väestönsuojelut yms. kelpaa :D

Saisko vihjeitä:

9
12
14
8 4

vierailija
Heips! Kaikki kysymäsi pääsanasta 9, 12 ja 8+4 löytyy wikistä.

9=neste
12="lääke"
8+4=raha

Mulla on viimesen sanan ähky, eli oikeasta reunasta ko jatko 4+8, yhdistyy ra.
Tähän jos jeesiä sais, kiitti!

• Tykkää
Reactions: Loriel
vierailija

Vastaan itelleni, kun löysin viimesen puuttuvan😄:

Löytyy kirjasampo ra-haulla, tosin siellä kirjailijan sukunimi on 6-kirjaiminen, rellu hyväksyi ton 6-kirjaimisen sukunimen, ja rellussa on siis 8-kirjaiminen sukunimi. Onko rellussa virhe?

Heips! Kaikki kysymäsi pääsanasta 9, 12 ja 8+4 löytyy wikistä.

9=neste
12="lääke"
8+4=raha

Toi lääke, oon lähes 100%tai itteasiassa yli 100% varma että oon kokeillu tota. :D ilmesiesti onnistunut sitten jotenkin niin pahasti typottaa sen ettei onnistunut :D Hauska kyllä, noi löytyi kyllä noista wikistä, mutta ei nyt jotenkin vaan ymmärtänyt kokeilla :D

vierailija

Vastaan itelleni, kun löysin viimesen puuttuvan:

Löytyy kirjasampo ra-haulla, tosin siellä kirjailijan sukunimi on 6-kirjaiminen, rellu hyväksyi ton 6-kirjaimisen sukunimen, ja rellussa on siis 8-kirjaiminen sukunimi. Onko rellussa virhe?
En löydä tätä vaikka kuinka selannut kirjasampoa.. olisko vielä pientä vinkkiä?

En löydä tätä vaikka kuinka selannut kirjasampoa.. olisko vielä pientä vinkkiä?
Joo se oli kieltämättä vähän hämynen. Tällä samalla kirjailijalla on kirjasammon mukaan kirjoja kuten Ajatus, Elämä, Häpeä, Koulu ja Kuva. ehkä niillä pääsee etiäpäin :D

Itseltä puuttuu nyt enää kaks sanaa ne on

hav 13 ja sen naapuri 5 (johon yhdistyy pu ja hap

ei nyt vaan leikkaa :D

on muuten rasittava, ku toi kirjialia jota haetaan löytyy kyl wikipediasta, mutta itse en ainakana noilla vastasanoilla oikein saa sitä sivua esiin. :D sen verran geneerinen tuo ra... ja sitten siitä tuleva toinen sana ettei oikein saa irti :D

toki ehkä tolla wikipedian tarkennetun haun jollain erikois ominaisuuksilla onnistuis paremmin saamaan

Yhteistyössä