Ei pidä paikkaansa. Minun vuorokausi mitataan valovuosikellolla. Olen Alien, joka tarkkailee Tellukselta hupijuttuja.Itse päivystät 24/7 jos Sanna mainitaan jossain ja kirjoitat puolustelun 5 minuutin sisään ympäri vuorokauden ja sitten arvostelet muita netin käytöstä.
otteensa ikäihmisellä alkaa jo lipsumaan pahastiNoin 45 min ja Alepa riensi keltainen muovikassi kädessään puolustamaan politiikan rokkistaraa.
- - . Olen Alien, joka tarkkailee Tellukselta hupijuttuja.
Et arvaakaan miten paljon ulkoavaruudessa jutuillesi nauretaan.
Aha. Käsityskyvyssäsikin on vikaa! Sinun rummon mielestä aamulla julkaistu juttu on vanha!Ap:n Sanna-jankkausura alkaa olla katkolla, kun näköjään pitää kaivella vanhoja Seiska-ruumenia.
Valovuosi on matkan mittayksikkö, ei ajan, noin 9,46 biljoonaa kilometriä.Ei pidä paikkaansa. Minun vuorokausi mitataan valovuosikellolla. Olen Alien, joka tarkkailee Tellukselta hupijuttuja.
Mut ehkä niillä alieneilla tuo tarkoittaa aikaa niillähän voi olla eri käsitteet kuin meillä täällä maapalolka?Valovuosi on matkan mittayksikkö, ei ajan, noin 9,46 biljoonaa kilometriä.
Anne rauhoitu joEi pidä paikkaansa. Minun vuorokausi mitataan valovuosikellolla. Olen Alien, joka tarkkailee Tellukselta hupijuttuja.
Älä unta nääAnne rauhoitu jo
Miten sä kehtaat olla vauvoja m.urhanneen Hamasin puolella?Kuinka moni Israelin puolustaja enää ilkeää olla kansanmurhaajamaan puolella?
Kirkko&kaupunki-lehden mielipidesivulla on aiheeseen liittyvä kannanotto.Miten sä kehtaat olla vauvoja m.urhanneen Hamasin puolella?
Kirkko&kaupunki-lehden mielipidesivulla on aiheeseen liittyvä kannanotto.
Kirjoittaja on Lauri Hannikainen, Kansainvälisen oikeuden emeritusprofessori, Helsinki (Pahoittelen erehdystäni.)
Niinpä. Hamas on Venäjän puolella.Jos sun puolesi on hamas sun täytyy olla kamas
Palstan valvoja lienee vielä nukkumassa, kun ei ole poistamassa törkyviestejä.Niinpä. Hamas on Venäjän puolella.